נגישות
נגישות
טלפון ראשי 073-2649464

עוד מסעדות בתל אביב

ספורה בר תל אביב בתל אביב
תל אביב
פאב-בר, כשר
פיאנו פיאנו בנמל בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית, כשר בד"ץ
רובינא בתל אביב
תל אביב
פאב-בר
נייט שיפט בתל אביב
תל אביב
פאב-בר, כשר
ארנולד בתל אביב
תל אביב
פאב-בר

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

6 ביקורות וחוות דעת על אימפריאל קראפט קוקטייל בר

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Ronen - תמונה
Ronen מבקר מתחיל
אחלה מקום. אקסקלוסיבי וברמה. מומלץ להזמין מקום מראש. מושלם לדייט.
4.8
22/07/18

מומלץ בחום. מעולה לדייט. אקסקלוסיבי וברמה. שירות מעולה. קצת יקר אבל מה לעשות... מה מאה תווים? זה מה שיש לי לרשום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
שעה שמחה מאוד
4.5
05/04/16

הכניסה לבר מנתקת אותך באחת מהרעש של רחוב הירקון המוזנח ומאור היום (בכל זאת, להאפי האוור באנו). בפנים אווירה של לילה וחו"ל, והמקום מתחיל להתמלא כבר מפתיחתו בשש- לכן מומלץ להזמין מקום כמה... שעות מראש בכדי להנות מחצי מחיר על הקוקטיילים עד השעה 8. זה דיל משתלם מאוד שמאפשר לטעום כמה וכמה משקאות מהמגוון המעניין (אך לא גדול) שבתפריט גם ב-100 ש"ח לזוג. הצוות נחמד מאוד ובעל תודעת שירות גבוהה מהממוצע בברים- עם הישיבה נמזגים מים, וזה יקרה שוב ושוב לאורך הערב בכל פעם שמפלס הכוס ירד, וללא קשר לעומס הלקוחות. תפריט הקוקטיילים מתחלף באופן עונתי. מהחורפי, מומלץ לנסות את הקוקטיילים שמכילים פלפל חריף כמו bullet to the head. הדבר היחיד שהפריע מעט בחוויה שלנו היה ההתעקשות של הברמן לדקלם עבור כל קוקטייל שבחרנו רצף מהיר ותלוש של שמות תואר בכדי לתארו, מבלי שביקשנו להתייעץ. כמו כן, השימוש במילה "weird"\מוזר בכדי לתאר קוקטייל הוא טעות איומה. אני מצאתי עצמי נבוכה מאוד כאשר התייר שהתלווה אליי נאלץ לשמוע זאת. המוצר הסופי הוא איכותי, מיוחד וניכרת בו השקעה רבה- אין צורך להכביר עליו מילים כאשר הלקוח יודע את מבוקשו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
חו"ל קטן
4.3
27/09/15

העיצוב, המוזיקה והאווירה השמחה בבר הקטן הזה ישכיחו מכם את מיקומו האמיתי, ברחוב הירקון הסואן, חסר החן והתיירותי מדי. בואו עד השעה 8 בערב, אז הקוקטיילים נמכרים בחצי מחיר. היות והם יקרים,... זו הזדמנות להתנסות בהם מבלי לקרוע את הכיס. קיים תפריט קוקטיילים המכיל המצאות מקוריות (למשל, קוקטייל עם ריבת שזיפים ביתית), אבל ניתן גם לספר למלצר על טעמכם הכללי, ובבר כבר ירקחו לכם משהו שתוכלו לפנטז שהומצא במיוחד בשבילכם. תפריט האוכל נשמע אף הוא מסקרן, ורובו בהשראה אסייתית, אבל לצערנו טרם ניסינו אותו. בפעם הבאה, בוודאי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
levsade - תמונה
levsade 15 ביקורות
הכי טוב שיש
4.8
06/06/15

אני ממש לא מבין בקוקטלים, אבל אוהב, לא מתחבר לאוכל וויטנאמי או אסייתי בכלל, אבל אימפריאל עשה אצלי מהפכה, פשוט חוויה,קוקטלים מדהימים, הן בהגשה והן בטעם, מנות אוכל קטנות עם טוויסט טעימות... בטירוף, מקום מוקפד, מקצועי, יחס מצויין חוויה לשעתיים.המחיר סביר ביותר לחוויה שמקבלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי מבקר מתחיל
בר אימפריאל
1.8
07/11/14

אתמול בו זוגי ואני בחרנו לבלות ערב בבר שנכנס לרשימת 10 הברים הטובים בעולם. לפני שאפרט בפרטי פרטים את גודל האכזבה אציין כי זו פעם ראשונה שאני כותבת ביקורת טובה/רעה על מקום שבילינו בו.... פשוט האכזבה והביזיון עברו כל גבול. אז נתחיל בכך שהגענו למקום הושיבו אותנו על שולחן קטן ופינתי והיה מאוד צפוף. ניגש אלינו מלצר שכנראה שהוא אחד מהבעלים עשה טובה שהעלה חיוך על פניו. הזמנו 2 קוקטליים ושתי מנות אוכל (אם אפשר לקרוא לזה אוכל, מנות זעירות טעימות אך בהחלט אינן שוות את המחיר). נקודת השיא הייתה כמובן הקוקטיילים שזכו להכרה בעולם. הקוקטייל שהזמנתי עלה 48 ש"ח רק חבל שלא הייתה בו טיפת נוזל כולו היה קרח כתוש מושרה באלכוהול. כשהערתי למלצר/בעלים הוא אמר לי שזה ככה במין התנשאות לא ברורה, והפנה לי את גבו. כאילו איך בכלל אני מעזה להעיר... פעם ראשונה ב40 שנות קיומי שיצאתי מבר צמאה!!!!!!! שילמתי 50 שח על קרח כתוש וחתיכת נענע. ללא ספק כף רגלי לא תדרוך שם יותר. יכול להיות שהצוות קיבל דרוג גבוה בהכנת קוקטיילים אך מבחינתי יש להם אפס ביחסי אנוש!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של levsade
levsade
06/06/2015
היינו שם אתמול, את חייבת ללכת לחוויה מתקנת, משהו יתפקשש אצלכם, הכל היה מדהים יחס חם בגובה עיניים, ידודתי ולא מתלקק, אוכל מצוין קוקטלים מדהימים, מקצועיות לשמה, חסרים לנו כאלה.בלי קשר, ברור לך שהמקרה שלך חריג, אז תתני להם צ'אנס נוסף.

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

1
מומלץ לארוחה עם חברים
1
אווירה יוקרתית
0
מנות נדיבות
0
נוף מדהים
0
ארוחת טעימות שווה
0
אווירה עממית
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 073-2649464

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה