נגישות
נגישות

סוגרים ערב בביירן בראשון לציון

מסעדות הקונספט של ביירן מתבססות על נקניקיות מטריפות עם תוספות מיוחדות, צ'יפס קריספי ובירות צוננות מהחבית. ארוחה בסניף בראשון לציון לא הותירה מקום לספק – מדובר במקום מנצח

מסעדות במרכז המסעדות של rest
רועי פנחסי
תאריך פרסום: 06/07/2017, 10:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

המקום
לפני כחצי שנה נפתח סניף של רשת ביירן במתחם המסעדות באזור הבילוי של ראשון לציון. אני חייב לציין שלרוב מתחמי מזון לא אהובים עליי במיוחד, וכשאני יוצא לאכול אני מעדיף לחוות מרקם עירוני אמיתי חי ובועט סביבי. אבל, לזכות ביירן יאמר כי המקום הספציפי הזה מספיק מרווח, ממוקם במקום שנוח להגיע אליו מכל האזור בתחבורה ציבורית או ברכב, ויש חנייה בשפע. חוץ מזה - הוא מתאים מאוד להווי המקום בכך שהוא מציע לבלייני האזור התחלה טובה לבילוי שירפד את הקיבה לפני השתייה, או יסיים ערב בילוי בסיפוק תאוות מענג וזריז. 
מגוון ענק של נקניקיות ותוספות. ביירן

דנ"א 
ביירן מעוצב כשילוב של דוכן רחוב ודיינר גרמני: דלפק עץ כבד פונה אל הרחוב, ומאחוריו ניצבים בגאון ברזי בירה המוזגים פאולנר צוננת לכוסות גבוהות, מכונה למזיגת ייגרמייסטר קריר, ולנוחות המבקרים יש גם כסאות בר גבוהים ונוחים לישיבה ואכילה. הבעלים התגלה כבחור חייכן עם ידע רב ותשוקה לטעם ולאסתטיקה. אגב שיחה קלה, הוא יודע להתאים לכל מבקר את הנקניקייה שתקלע בול למצב הרוח ומידת התיאבון. עבור הרעבים במיוחד, הוא ידע להתאים את אחת ממנות הקומבינציה או מנות הדאבל, הכוללות שתי נקניקיות בלחמניה ארוכה במיוחד. כראוי למסעדת נקניקיות, באיירן מציעה נקניקיות בכל מיני סוגים וגדלים, מנקניקיית עגל סטנדרטית ועד לנקניקיית אווז מעושן עם גבינת גאודה.

מנה מנצחת
טוב, אז לפני שנמשיך חשוב לציין כי אל ביירן צריך להגיע רעבים, ועדיף עם חברים שאוהבים לאכול אוכל מנחם ומפנק, אוכל שיחזיק את האלכוהול מהבילוי. בתפריט תמצאו נקניקיות שף מגוונות, הנבדלות ברכיבים ובסגנון. אנו מצאנו את נקניקיית האנטריקוט (46 שקלים לארוחה) ואת נקניקיית העגל-אווז בתוספת גבינת האמנטל (54 שקלים לארוחה) כמסקרנות ביותר. לקחנו אותן כחלק מדיל הארוחה, הכולל גם שליש פאולנר ומנה נדיבה של טוגנים פריכים.
אל נא תפספסו את הצ'יפס. ביירן

הנקניקיות הוגשו בלחמניה רכה עם רטבים שהקפיצו את מפלס הטעם לגבהים חדשים: הראשונה להיטעם היתה נקניקיית האווז-אמנטל, שהוגשה עם מיונז מעושן. הגבינה בשילוב הבשר והרוטב סוגרים שילוב חלומי שמתערבל בפה ומענג את בלוטות הטעם. נקניקיית האנטריקוט הוגשה עם תוספת של חזה אווז מעושן וביצה קשה, במחווה נחמדה לסגנון המערב-גרמני, או אולי בהשראת כריכי הבשר הצרפתיים הידועים בשילובי הטעמים והרכיבים המקוריים. תכלס, השילוב מצוין, בפרט לאוהבי הטעם המעושן. הרטבים מעולים (נסו עם רוטב הצ'ילי!) והצ'יפס משתלב נפלא, ובקיצור - מדובר באחת ממנות הנקניקיות הטובות, והמנצחת בדו-קרב הנוכחי.

לסיכום, ביירן מציע נקניקיות נהדרות שלא היו מביישות את דוכן הנקניקיותBitzinger  בוינה. האווירה מצוינת, חוויית האכילה כהלכה, האוכל טעים ולא מתיימר. כיאה למסעדת נקניקיות, אפשר להזמין בירת פלאונר נהדרת מהחבית לשטוף את הנקניקיות הלאה. אחלה מקום לסיום בילוי או לארוחה מהירה, במחיר שווה לכל כיס (שנע בין 42-56 שקלים לסט משביע במיוחד).

חשבון בבקשה:
נקניקיית אנטריקוט עם טוגנים ובירה - 46 שקלים
נקניקיית אווז ואמנטל עם טוגנים ובירה - 56 שקלים
סה"כ: 102 שקלים לשני אנשים

ביירן מרקט, מתחם שרונה מרקט. 053-5494949

* הכותב היה אורח המקום

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
ביירן מרקט בראשון לציון
053-9377094

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכלים בג'פניקה בנמל
עסקיות שוות ב-206 דגים
נאו אפטר דארק
כשרוצים ערב אחר. שפילד
אוכלים במסעדת אפרטו בקיסריה
פו-מו ברמת החייל עושה את זה בגדול
נרגעים באיטלקית במסעדת קמפנלו
ארמיס: המנצחת של חוף אשדוד
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא