נגישות
נגישות

מסעדות כשרות בצפון הארץ

יישובי צפון הארץ בורכו בהרבה יותר מנוף מדהים ואוויר צלול. הגסטרונומיה הצפונית בכלל, והכשרה בפרט, הולכת ומשגשגת. קבלו המלצה ל-10 מסעדות כשרות בצפון הארץ שלא כדאי לפספס

מסעדות בצפון חדשות מהצלחת
אלדד שחר
תאריך פרסום: 24/06/2017, 16:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

זה אולי יפתיע אתכם, אבל מרחבי הצפון בורכו לא רק בנחלים זורמים, הרים מוריקים ומזג אוויר משובח. בין אם הייתם מודעים לכך או לא, מרחבי עמק יזרעאל, הגליל ורמת הגולן בורכו גם בשפע של מסעדות כשרות מוצלחות ביותר.  

הצוק - ראש הנקרה
מסעדת הצוק היא לא פחות מחלום שהתגשם. חלום שחלמו שני שפים מוכשרים ויצירתיים, שהכירו כשעבדו יחד במסעדת ארנולד'ס שבנתיב השיירה: השף אריק דנארו והשף מאור מלכה, שניהם בוגרי בית הספר לבישול, "דן גורמה". במסעדת הצוק מקפידים קברניטי המקום להשתמש בחומרי גלם טריים ואיכותיים בלבד ומצליחים לשמור על רמה גבוהה ביותר של מקצועיות ללא פשרות, מיומה הראשון.  

טעימות מהתפריט: שקדי עגל על מצע קרם שום וארטישוק גריל (68 שקלים), פרגיות על הגריל על מצע אורז, עדשים שחורות ואפונת גינה (98 שקלים), חזה אווז על מצע קרם אפונה וסלקים מקורמלים בנגיעות סילאן (68 שקלים), קרפצ'יו בשמן זית בלסמי ונגיעות קונפי שום (46 שקלים).
הצוק, ראש הנקרה. 053-6130232
 הצוק - ראש הנקרה
האחוזה - עפולה
האחוזה היא מסעדת בשרים כשרה הנחשבת לגריל-בר הפופולארי ביותר בעפולה והסביבה. על הבר ניתן לשבת ולצפות באנשי הגריל עושים קסמים עם נתחי הבשר המשובחים, בחדר ה-VIP ניתן לערוך אירועים חגיגיים וישנה גם אפשרות לשבת סביב לשולחן בחלל המרכזי ואפילו לקחת מנות למשרד או הביתה בבאגט, בלאפה או בפיתה. בגריל בר האחוזה השירות תמיד סבלני ואדיב, האוכל תמיד טעים ובפה תמיד נשאר טעם של עוד.  

טעימות מהתפריט: עסקית האחוזה אנטריקוט כוללת מנה ראשונה, כ-20 סוגי סלטים, חומוס, צ'יפס, לאפות חמות ומנה עיקרית לבחירה: סטייק אנטריקוט 250 גרם (109 שקלים) או סטייק/מניפת אנטריקוט 350 גרם (119 שקלים), עסקית סלטים כוללת מבחר סלטי הבית המתמלאים באופן חפשי, כולל חומוס וצ'יפס (ללא מנת בשר – 45 שקלים). 
האחוזה, החשמל 1, עפולה. 053-9443606 
 האחוזה - עפולה
300 גרם - בצת
אל תתנו לשמה להטעות אתכם: במסעדת 300 גרם, לצד נתחי הבשר המובחרים, מגישים גם מבחר מנות צמחוניות ואפילו לא מעט מנות טבעוניות נהדרות. וכל זה באווירה גלילית למהדרין ובמסעדה כשרה למהדרין. המקום טובל ביופי לא מעובד של ארץ ישראל היפה והפורחת, בינות לטרקטורים, אסם ומטעי בננות כמו שרק הצפון הרחוק יכול לחבר יחדיו.  

טעימות מהתפריט: כבד אווז על ברוסקטות ברוטב אננס ויין (89 שקלים), צ'וריסוס עגל (עבודת יד) על כרוב כבוש וחרדל דיז'ון (48 שקלים), טורנדו רוסיני (3 מדליוני פילה בקר + מדליון פילה אווז – 169 שקלים).
300 גרם, בצת. 053-9439547

ביף בהר - יערה
לא רחוק מנהריה ומראש הנקרה, במושב יערה הפסטורלי שבגליל המערבי, שוכנת מסעדת הבשרים המקסימה ביף בהר. המסעדה מושלמת לארוחה רומנטית, לאירועים משפחתיים ולסעודות של חבר'ה קרניבורים במיוחד. התפריט כולל לצד המנות הבשריות גם שפע סלטים, מנות טבעוניות, מנות ילדים, קינוחים מושחתים ואפילו מנות מתחלפות, בהתאם למצאי ולמה שמעלה החכה.  

טעימות מהתפריט: פריים הר סטייק (נתח אנטריקוט פראי על העצם, מפוצץ בטעמים עזים ומתוקים – 140 שקלים), כבדי עוף (עשויים בגריל עם חלת בצל – 69 שקלים), סלט חזה עוף (נתחי חזה עוף במרינדה של תפוז על מיקס חסות וירקות גינה – 69 שקלים).
ביף בהר, יערה. 053-9369316
 
BP - חיפה
קשה להאמין, כי הזמן רץ כל כך מהר, אבל מסעדת BP נפתחה כבר לפני יותר מעשר שנים, אי אז ב-2004. בתחילת הדרך שלטו בכיפת התפריט ההמבורגרים המפורסמים של BP, אך היום מככבות בו מנות רבות אחרות, שלא אחת מצליחות לגנוב את ההצגה, כמו לדוגמה מנות הסושי המופלאות. במסעדה תמצאו חדר פרטי המתאים לאירוח של עד 18 מוזמנים וכן ניתן לערוך בקומת הגלריה אירועים פרטיים של עד 80 סועדים בנוחות מרבית. 

טעימות מהתפריט: כנפיים בטעמים (10 חצאי כנפיים מטוגנים בשמן עמוק ברוטב לבחירתך: צ'ילי/ברביקיו תוצרת הבית (בשרי, לא חלק)/מיקס צ'ילי ברביקיו/אסייתי/תיבול מזרחי – 28 שקלים), חומוס אסאדו מעושן (100 גרם אסאדו מעושן מפורק מהעצם וקצוץ על הפלנצ'ה ברוטב ברביקיו, צ'ימיצ'ורי, טחינה אל ארז וביצת עין – 59 שקלים), חזה בקר (300 גרם חזה בקר מעושן במקום בבישול איטי במשך 12 שעות, מוגש פרוס עם צ'ימיצ'ורי, חמוצים אסייתיים ותוספת צ'יפס – 119 שקלים). 
BP, שדרות ההסתדרות 157, חיפה. 053-9442310
 BP חיפה
האר"י 8 - צפת
האר"י 8 שוכנת בלב העיר הרוחנית ביותר בישראל ויש שיאמרו אף הרוחנית ביותר בעולם, הלא היא צפת. על התפריט המזמין של האר"י 8 אחראי לא אחר מאשר אבירם זייד, שהתחיל את דרכו במקום כשוטף כלים ובמשך שנים התקדם והתמקצע, עד שהפך לשף הבית. במסעדה ישנו חדר מיוחד שבו יכולים הילדים הקטנים לעסוק ביצירה ומשחקים, בזמן שהגדולים נהנים מארוחה משובחת.  

טעימות מהתפריט: פטריות ממולאות בכבד עוף קצוץ בציפוי פריך (38 שקלים), ספגטי בולונז (68 שקלים), מיקס גריל זוגי (צ'וריסוס, נתח קצבים, קבב, אנטריקוט ופרגיות (800 גרם) – 220 שקלים). נתח קצבים (300 גרם – 134 שקלים).
הארי"י 8, האר"י 8, צפת. 053-9440867 
האר

מסעדת הבוקרים – מרום גולן
האגדה מספרת שהמסעדה החלה את דרכה מסביב למדורה, כשהבוקרים היו יושבים לעת ערב לאחר ששבו מעוד יום עבודה מפרך בשטחי המרעה וצולים להנאתם סטייקים משובחים. בין אם מדויקים הדברים ובין אם לא, מסעדת הבוקרים היא בין המסעדות הוותיקות בגולן וללא ספק בין הפופולאריות שבהן. היא הוקמה בשנת 1989 ומאז ועד היום הספיקה לצבור מוניטין של מסעדת בשרים מובילה, שמצדיקה נסיעה מיוחדת לרמת הגולן, פחות או יותר מכל מקום אחר בארץ. 

טעימות מהתפריט: פסטייה (עלי סיגר מגולגלים ומטוגנים, ממולאים בפרגית, שקדים, מייפל וטחינה גולמית – 48 שקלים), ספריבס בקר מעושן (צלע בקר מעושנת, דלעת צלויה בסילאן, צ'יפס סלק ורוטב מייפל – 44 שקלים), פילה סלמון טרי (אפוי בתנור בקראסט אגוזים, רוטב סלק, לימון ונענע. מוגש עם פירה – 108 שקלים). 
מסעדת הבוקרים, מרום גולן. 053-9443658 
 
בראבו - עפולה
יותר מ-70 סוגי וויסקי, מבחר בירות בוטיק ומגוון מנות בשריות, כמו גם צמחוניות וטבעוניות מופלאות, הפכו את בראבו לשם דבר בעמק יזרעאל. אז אם אתם נמצאים בעמק יזרעאל ומחפשים אוכל איכותי, טרי, טעים וכשר, המוגש באהבה גדולה, נראה שמסעדת בראבו היא המקום המושלם בשבילכם. טאבון הלבנים, מעשנת הבשרים, גריל הפחמים והבר העשיר בכל טוב, רק ממתינים לכם שתגלו אותם ותתאהבו, כמו שקורה פחות או יותר לכל סועד שמזדמן למקום. 

טעימות מהתפריט: שווארמה טלה ועגל על מצע קריספי לאפה (בזילוף טחינה, עמבה ושקדים – 37 שקלים), קרפצ'יו של דג טרי (בליווי קראנץ' בגט וגינת ירק – 37 שקלים), מנגל בראבו פרימיום (אנטריקוט, צלע טלה, כבד אווז, נקניקיות תוצרת בית בהגשה למרכז שולחן – 160 שקלים לסועד), דואט (פילה בקר וכבד אווז ברוטב יין אדום – 175 שקלים). 
בראבו, קהילת ציון 26, עפולה. 053-9380508 
 
איסקנדר - ראש פינה
איסקנדר ממוקמת באחת הנקודות הפסטורליות ביותר בצפון, ממש על גדת נהר הירדן הזורם לו לאיטו, אל מול הנוף המרהיב של הגולן. כבר כשפוסעים לאורך שביל האבנים המוביל למסעדה ניתן לשמוע את זרימת הנהר ולהריח את המטעמים הנאפים בטאבון התורכי, כמו גם את אלה שבדיוק נצלים על גריל הפחמים הגדול. וכשמתחילה הסעודה, ההתלהבות לרוב לא יודעת גבולות. במקום ניתן להפיק אירועים באווירה מיוחדת וכן ניתן לשלב את החוויה עם יום כיף הכולל בנוסף גם אומגה, טיולי ריינג'רים, פיינטבול, ראפטינג בירדן ועוד אטרקציות רבות ומגוונות.   

טעימות מהתפריט: סלט פטריות חם (מנה טבעונית של פטריות שמפיניון טריות מוקפצות בשמן זית, צ'ילי, שום ויין לבן על מצע של שלל חסות – 52 שקלים), פילה סלמון (ברוטב חרדל דיז'ון, בזיליקום, שום, לימון ועשבי תיבול – 74 שקלים), סלט עוף מוקפץ (נתחי עוף מוקפצים עם פלפלים צבעוניים, חסה, נבטים וגזר ברוטב צ'ילי סויה – 52 שקלים). 
איסקנדר, אתר רפטינג נהר הירדן, ראש פינה. 053-9442890
 איסקנדר באתר רפטינג נהר הירדן
פטיסייר - מעלות-תרשיחא
פטיסייר היא קונדיטוריה ומסעדה חלבית, ששמה הולך לפניה. במקום ניתן לרכוש את כל סוגי העוגות של המותג ביסקוטי, ובנוסף ניתן לשבת על פיצה איכותית, מנות פסטה, דגים, קישים ועוד. בצמוד למקום פועלת משחקייה לילדים, כך שמדובר במסעדה המתאימה כמו כפפה ליד להורים לילדים שמחפשים כמה שעות של שקט ושלווה, בזמן שהקטנים פורקים אנרגיה. 

טעימות מהתפריט: פוקאצ'ה אנטיפסטי (טפנד זיתים, בטטה, גמבה, חציל, שמן זית ועלי רוזמרין – 36 שקלים), סלט בריאות (עלי חסה, פטריות טריות, בצל סגול, בטטה קלויה, חציל קלוי, פלפל קלוי, אגוזי מלך ועלי בזיליקום בוויניגרט בלסמי – 49 שקלים), רול וניל לוטוס (קרפ צרפתי, קרם וניל, ממרח לוטוס, רוטב שוקולד לבן ולוטוס – 52 שקלים). 
פטיסייר, כליל החורש 1, מעלות-תרשיחא. 053-7103051 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
דלידה בפלורנטין: טעמים, אווירה ו'מועבט'
הקובה של מומו
מסעדות מומלצות בעיר התחתית בחיפה
תבשילי הקדירה הכי טובים במסעדות בתל אביב
ארוחה במסעדת צ'יינה ביי
יאניביצ'י עושים קולינריה משובחת
מסעדות מומלצות בקיסריה
מסעדות מומלצות בפתח תקווה
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי