נגישות
נגישות

11 פאבים שווים בירושלים

עד לפני לא יותר מדי זמן מבחר הפאבים הירושלמים היה מצומצם ביותר. היום מדובר כבר במצב שונה לחלוטין. לפיכך ללא הקדמות מיותרות, קבלו בצמא ובתיאבון את 11 הפאבים השווים ביותר בעיר הקודש

מסעדות בירושלים חדשות מהצלחת
אלדד שחר
תאריך פרסום: 20/10/2016, 14:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אחרי שיטוטים בין מבחר הפאבים הענק שיש לירושלים להציע, הצלחנו להיסגר על רשימה של לא פחות מ-11 פאבים שווים, שמציעים אווירה שמחה, אלכוהול טוב וכמובן – אוכל משובח.

בר 55
שם המקום אומר עליו הכל: 55 סוגים של בירות משובחות מהחבית, כולן נמצאות בקירור על ידי מערכת מיוחדת שיובאה מארה"ב לטובת המקום, כך שהטריות של הבירות קיבלה כאן מוניטין יוצא דופן. אגב, כל בירה מוגשת כאן בכוס המקורית שלה, וכדאי לכם לנסות בכל פעם משהו חדש. סתם, שלא ישעמם. בנוסף, יש במקום תפריט יינות מכל העולם, קוקטיילים מוצלחים ותפריט אוכל עם מנות כמו תאי צ'יקן - שיפודי עוף על מצע ריזוטו (49 שקלים), טוסט '5X5' עם בשר קצוץ ותבלינים (49 שקלים), צ'יפס חריף (29 שקלים) ועוד. המקום ידוע באווירה הקלילה והשמחה שלו, ואם תעקבו בפייסבוק תוכלו לתפוס ערבים מיוחדים עם משחקים ומבצעים מיוחדים.
בר 55, נעמי 4, ירושלים. 053-4272450

בר 55

לנדיס
לנדיס מציע חוויה ירושלמית אותנטית שאין שנייה לה, מגוון מנות במחירים שפויים למהדרין ומוזיקה מצוינת. המקום מפורסם בעיקר, אבל לא רק, בגלל החומוס האיכותי שלו. 
דגימות מהתפריט: חציל בלנדיס (טחינה, עגבניות ושמן זית – 27 שקלים), קציצות הבית (35 שקלים), כנפיים מוקפצות (צ'ילי וסויה, ברביקיו – 33 שקלים), חומוס בשר (36 שקלים). 
לנדיס, הלל 6, ירושלים. 053-9385134
 לנדיס
מייק'ס פלייס
הסניף הירושלמי של הרשת המפורסמת והמצליחה הוא מעין גריל בר בסגנון אמריקאי המציע לאורחים מגוון מנות עשירות וטעימות המבוססת על המטבח האמריקאי והמקסיקני. 
דגימות מהתפריט: צ'יפס אפוי עם גבינה בנוסח טקסס (צ'יפס עם גבינה מוגש עם צ'ילי בשר טחון פיקנטי – 49 שקלים), טאקו 3 סוגי שעועית (2 טאקו במילוי סלט 3 סוגי שעועית – 36 שקלים), הסלט המיוחד של מייק (עגבניות ומלפפונים, בצל, פטריות, פלפלים, תירס, זיתים ומלפפונים חמוצים קצוצים דק ובזוקים בשמן זית, מיץ לימון, מלח ופלפל – 37 שקלים).
מייק'ס פלייס, יפו 33, ירושלים. 053-9444105
 
אוקונל
בר מסעדה המספק חוויה אירית אותנטית המשולבת עם פטריוטיות ירושלמית מקומית. במקום ניתן ליהנות מלא פחות מ-40 סוגי וויסקי ייחודיים ותריסר ברזי בירה מתוחזקים היטב. 
דגימות מהתפריט: מיקס מטוגנים (צ'יפס, שניצלונים וטבעות בצל – 58 שקלים), בוטנים שלמים (11 שקלים), שניצל ענק בציפוי ביתי (בתוספת צ'יפס או סלט לבחירה – 49 שקלים). 
אוקונל, בן שטח 3, ירושלים. 053-9426919
 
אוקונל. תמונה מתוך דף הפייסבוק של המקום
גורדוניה
הגורדוניה הוא פאב בעל אווירה ייחודית המאפשר מצד אחד ישיבה רגועה עם חברים ומצד שני מסיבת ריקודים סוערת אל תוך הלילה. רחבת הריקודים הגדולה מזמינה אליה חוגגים מכל רחבי העיר והסביבה, וערבי הנושא הפכו לשם דבר בתרבות הבילוי הירושלמית של השנים האחרונות.
גורדוניה, ההסתדרות 3, ירושלים. 053-9438258
 
דבלין
דבלין ירושלים הוא למעשה האח הצעיר של דבלין הרצליה ודבלין רחובות. מדובר בבר אירי המעוצב בסגנון גותי שובה עין. הישיבה במקום היא סביב שולחנות אבירים ארוכים העשויים מעץ גושני מאסיבי וכיסאות גבוהי משענת. על במת ההופעות ניתן להשקיף מתאי הישיבה שנבנו בצורת אמפי תיאטרון.
דגימות מהתפריט: פיצת הבית (זיתים, בצל ועגבנייה – 58 שקלים), פלטת בשרים (פרגית, צ'וריסוס, קבבונים וכנפיים – 120 שקלים), עלי גפן ממולאים (35 שקלים), צ'יפס בטטה (42 שקלים).
דבלין, שמאי 4, ירושלים. 053-9443740
 
דבלין
שאנטי 
בר-מסעדה ירושלמי הממוקם במתחם בתי העינוגים של נחלת שבעה. על צוות הטבחים החרוץ מנצח ביד רמה השף אלון סלע, המגיש תפריט הכולל מגוון מנות בשרים ופירות ים. 
דגימות מהתפריט: לחמה בעג'ין (בסגנון ארמני – 39 שקלים), ניוקי פוטנסקה (עגבניות, שום, צלפים, זיתים שחורים ופלפל חריף – 39 שקלים), סקלופיני סינטה (ביין לבן, לימון וצלפים – 69 שקלים). 
שאנטי, סמטת נחלת השבעה 4, ירושלים. 053-9429662

יודל'ה
אז נכון, ברים בירושלים באמת שלא חסר, אבל יוד'לה יש רק אחד. תפריט האוכל משתנה מדי יום, האווירה סוערת והאלכוהול במקום נשפך כמים. 
דגימות מהתפריט: מולים בחמאת עגבניות ובייקון, (62 שקלים), הקרפצ'יו שחזר מהמתים והביא איתו קרצ'ופי ופרמז'ן (56 שקלים), מיני בורגרים בקרואסון (74 שקלים), דגים קטנים מטוגנים (74 שקלים).
יודל'ה בית יעקב 11, ירושלים. 053-9387888
 
יודל'ה
לינק
הלינק פועל במבנה ירושלמי בן יותר ממאה שנה הממוקם בפינה צומחת וירוקה. המקום הוקם בשנת 1997 ומאז צבר קהל לקוחות מגוון המחפש אוכל אנין ואווירה ייחודית, המשלבת בין אווירת פאב קלאסית לבין מסעדה אקסקלוסיבית. 
דגימות מהתפריט: פרוסות סלק מתובל (זרעי כוסברה וגבינת המאירי – 36 שקלים), סביצ'ה דג ים – חריף (קרם אבוקדו, קרם חצילים ופרוסות פלפל חריף – 56 שקלים), קציצות לאה (מבושלות במחבת עם עגבניות טריות וקינמון בתוספת אורז לבן – 68 שקלים). 
לינק, המעלות 3, ירושלים. 053-9438521
 
ז'בוטינסקי
בר-מסעדה אלגנטי המעוטר בקירות אבן ירושלמית. הז'בוטינסקי ממוקם בלב אזור חיי הלילה של ירושלים ופופולרי במיוחד בקרב הקהילה הסטודנטיאלית המקומית. 
ז'בוטינסקי, בן שטח 1, ירושלים. 053-9443197
 
מובידה
מובידה (בורלא לשעבר) היא טאפאס בר שמח ועליז. במקום יש קבלות שבת, ערבים מיוחדים כמו ליין ג'אז עם להקות ירושלמיות. השף קובי קטני וזוהר כהן החליטו לפתוח מקום טרנדי, שבו רוב מנות הטאפאס לא עולות על 36 שקלים. מלבד הטאפאסים, יש במקום גם מנות עיקריות כמו הבורגר, אסאדו ופיש אנד צ'יפס.
דגימות מהתפריט: סוקוטיני כרישה ברוטב חמאה חומה; קלמארי על הפלנצ'ה עם יוגורט מוקצף ועדשים שחורות; ג'מבו שרימפס בשמן זית, שום וצ'ילי; קרפצ'יו בקר עם פרמז'ן. 
מובידה, קינג ג'ורג' 37, ירושלים. 053-9387570 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
דלידה בפלורנטין: טעמים, אווירה ו'מועבט'
הקובה של מומו
מסעדות מומלצות בעיר התחתית בחיפה
תבשילי הקדירה הכי טובים במסעדות בתל אביב
ארוחה במסעדת צ'יינה ביי
יאניביצ'י עושים קולינריה משובחת
מסעדות מומלצות בקיסריה
מסעדות מומלצות בפתח תקווה
מסעדת מונא – פריז בירושלים
סטיקיית צדקיהו – לפעמים האוכל הוא רק תירוץ
בראסרי עין כרם – הבילוי המושלם