נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כל הילדים קופצים רוקדים
דרך עפר מובילה מהרחובות הפסטורליים של שכונת ראסקו בנהריה אל חניון, שבקצהו מטע פקאן הגובל במדשאות רחבות ידיים. מתקני שעשועים מגוונים וצי של "בימבות" קיבלו את פנינו בדרכנו לשולחן. מערך הבידור לילדודס משקף את הקונספט של מסעדת בנחלה, כמסעדה משפחתית המציעה חוויה מרגשת ומהנה לילדים, ועל הדרך כמובן שמגבירה את הנאת ההורים.

מעבר למרחבים ושלל האטרקציות מוצעות לקהל הצעיר מנות ילדים אהובות כגון פסטות בצבעים, המבורגרים, שניצלים וצ'יפס. עבור ההורים היצע המנות מרגש הרבה יותר, ומתבסס על מנות עונתיות המתעדכנות פעמיים בשנה.

כאן עושים הרבה "לחיים"
את הגישה של זיו ורן, בעלי ומנהלי המסעדה, אפשר להגדיר כ"הוליסטית". הכוונה היא למכלול המספקת בנחלה לאורחיה. כפי שארוחה טובה להורים דורשת תעסוקה ראויה לילדים, היא גם זקוקה ליין טוב שילווה אותה. לפיכך, תפריט היין נבחר בקפדנות ומכיל מבחר מצוין של יינות ישראלים, רובם גליליים, הנמכרים במחירים נוחים מאוד.
מתקני שעשועים במסעדת בנחלה. צילום: רועי פנחסי
תוכלו ליהנות מהיינות גם בכוסות, במחיר הגון של 32 ₪ לכוס, וזוהי בהחלט הזדמנות לא רגילה לטעום יינות בוטיק משובחים מבלי לרכוש את מלוא הבקבוק. כך זכינו לטעום גוורצטרומינר של יקב נוריה. יין חצי יבש, בוגר ובטוח בעצמו שניחוחות אגס, גויאבה ואשכולית משתובבים להם על החיך בעת הלגימה; וטעמנו גם את "רותם" של יקב שטרן - יין אדום ארגמני שממשיך לקטוף פרסים ושבחים כמה שנים ברציפות בזכות ההרמוניה הייחודית בין טעמי פירות היער, הגוף הבינוני ונוכחות האלון שחדרה אליו במשך חודשים ארוכים של יישון בחביות. חבית בירה של מבשלת "מלכה" הסמוכה תצטרף בקרוב, מחווה יפה וחשובה לתעשיית שיכר הבוטיק הישראלי המשתבחת.

הילוך ראשון
התפריט של בנחלה פונה לסועד בצורה ישירה, ואינו תוקף את הקורא במושגים שנלקחו ספק מהקורדו-בלו ספק מתוכנית טלויזיה זו או אחרת. בגובה העיניים מוצעות מנות ירקות, בשר ודגים שנשמעות מפתות. ברוח הפשטות הזמנו לפתיחה סלט גינה (54 ₪) של מלפפונים, עגבניות, גזר וכרובית, שתובל בנדיבות בלימון ובשמן זית גלילי נפלא מבית הבד של חיים גזית.

תערובת פיצוחים קלויה היתה ההיי לייט של המנה והעניקה פריכות וצבע לסלט הרענן. קוביות פילה סלמון בציפוי שומשום וקצח היתה בחירתנו השנייה (45 ₪). גם פה הביצוע היה מצוין. הדג היה טרי וטעים וטוגן במידה הנכונה כדי להקנות פריכות מתפצפצת בעוד תוכו נא. רוטב צ'ילי תוצרת בית הוגש לטבילת הנתחים, וצלחת הגשה יפנית מסורתית עם מקלות אכילה השלימו את המצגת הנאה.
סלט גינה טרי ורענן. צילום: רועי פנחסי

מנה מנצחת
המשכנו עם מדליוני סינטה על קרם ערמונים (89 ₪) ופילה דג מוסר עם פירה כרובית וסלט ירוק (89 ₪). מדליוני הבקר נצלו בגריל לדרגם מדיום מענגת, עוטרו בקמצוץ מלח עשבים ופלפל שחור גרוס, והוגשו על מחית ערמונים נפלאה, לצד פטריות שמפניוו מזוגגות ביין אדום. המנה היתה מוצלחת במיוחד, בזכות טעמי הבשר העמוקים של הנתחים שהשתלבו נפלא בטעמי האדמה המורכבים של הערמונים ובמתקתקות הפטריות המזוגגות.
פילה מוסר ים במסעדת בנחלה. צילום: רועי פנחסי
סטייק סינטה. צילום: רועי פנחסי
נתחי הפילה של מוסר הים נעטפו באהבה בשמן זית ובמלח עשבים, נצרבו קלות בגריל והוגשו חמים ומענגים לצד פרחי מחית כרובית מזולפים בקודקודי הצלחת. הסלט הוסיף צבע ועניין למנה, וגם מנה זו הראתה את כוחו של המטבח למנף את טיב חומרי הגלם לכדי שלמות. הדג לא נפל באיכותו ממדליוני הסינטה, אך חשנו כי מגיע למנת הבשר לזכות בכתר.

חשבון בבקשה
קינחנו בפאי אגוזי פקאן מקורמל טעים ועשיר, אשר לא רק נאפה במקום אלא גם שאגוזיו נאספו, מוינו ופוצחו על ידי צוות המסעדה (32 ₪), ובאספרסו ארוך (9 ₪).
חשבון בבקשה:
יינות בוטיק (לבן\אדום) - 32 ₪ לכוס.
סלט גינה -  54 ₪.
קוביות סלמון עטוף בשומשום – 45 ₪.
מדליוני סינטה על קרם ערמונים  - 89 ₪.
פילה מוסר ים עם פירה כרובית -  89 ₪.
פיא פקאן ביתי – 32 ₪.
אספרסו – 9 ₪.
חשבוננו לארוחה הנהדרת הסתכם ב-382 ₪.

בנחלה, יצחק שדה 17, נהריה. 053-9443538

* הכותב ביקר כאורח המסעדה

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכלים בג'פניקה בנמל
עסקיות שוות ב-206 דגים
נאו אפטר דארק
כשרוצים ערב אחר. שפילד
אוכלים במסעדת אפרטו בקיסריה
פו-מו ברמת החייל עושה את זה בגדול
נרגעים באיטלקית במסעדת קמפנלו
ארמיס: המנצחת של חוף אשדוד
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי