נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בלב תל אביב, ברחוב וילסון 10, בין הרחובות קרליבך ולינקולן, וקרובה מאוד לפארק קריית ספר החדש ממוקמת לה מסעדת "פסטה מיאה", בין עצי תפוז סיני קטנים, שמשרים אווירה קסומה ורומנטית ונותנים ללקוחותיה תחושה ביתית ונעימה.

החלטנו בצהרי יום שישי, כשכולם עסוקים לקראת סוף השבוע, ללכת לראות למה פסטה מיאה כל כך אהובה על הציבור הישראלי כבר 19 שנה.

המיקום
קרוב להכל, אבל מרגיש כאילו רחוק מהכל. גם בתוך המסעדה וגם מחוצה לה. יש גם מקומות לזוגות וגם לקבוצות יותר גדולות בקומה הראשונה וגם בקומה השנייה ואפילו בחדר הפרטי שמתאים לאירועים עד 16 איש.

האוכל
מנות ייחודיות רק לפסטה מיאה, רעיונות חדשים שלא מפסיקים להפתיע את החיך.
בכל המנות מושקעת מחשבה רבה ורצון לשנות ולחדש קצת את עולם האוכל האיטלקי כמו שאנחנו מכירים אותו.

השירות והיחס האישי
אפילו כשהמסעדה הייתה מלאה בסועדים, המלצרים לקחו את הזמן, הסבירו והמליצו בסבלנות על המנות השונות ועל המרכיבים, ואפילו למדנו שקודם צריך לבחור את הרוטב ורק אז את צורת הפסטה. אגב, הפסטה כאן טרייה, והכינו אותה באותו יום. ניתן לבחור מהוויטרינה בכניסה למסעדה או מ"הקלמר" שמוגש לשולחן.
 
מתחממים
למנות ראשונות לקחנו ארנצ'יני - כדורי הריזוטו (שכבר הפכו למעין "מאסט" במסעדות איטלקיות, ואני אוהבת את זה). להפתעתי ושמחתי הרבה, הארנצ'יני היו ממולאים לא רק במוצרלה אמיתית, אלא גם בזיתי קלמטה איכותיים, והוגשו על רוטב העגבניות והפלפלים המפורסם של המסעדה. בנוסף, טעמנו את קרוסטיני החצילים המעולה. מנה פשוטה וטעימה להפליא של פרוסות לחם כפרי אפוי בתנור אבן, פרוסות חצילים אפויות בתנור, המונחות על ממרח גבינות ופטריות עשיר.
ארנצ'יני בפסטה מיאה. צילום: פאולין שובל

אחרי שכבר הבנו עם מי יש לנו עסק, ידענו שזה לא באמת משנה איזו מנה ניקח – אנחנו נאהב אותה. אז החלטנו לקחת שתי מנות שלא ראינו בהרבה מקומות אחרים. האחת -  "פרסקו מסקרפונה" שלקחנו עם ניוקי ממולא. מנה מיוחדת וטעימה במיוחד, הניוקי מוגש עם עגבניות צרובות בתנור, שמן זית, בצל, שום וכדור מסקרפונה מתובל. המנה הייתה רעננה וקלילה, אך בסוף ההרגשה היא של שובע וסיפוק. כנ"ל לגבי המנה השנייה - "אל בורו ויטלו". בחרנו את פסטת "חונקי הכמרים", שהגיע עם רוטב שמנת עשיר עם ציר בקר שובה לב, רצועות סינטה עגל דקות דקות, יין לבן וטימין.
פרסקו מסקרפונה. צילום: פאולין שובל

עוד קצת ודי
למנה אחרונה לקחנו את קינוח היום, מוס שוקולד ותותים. התותים טריים, המוס עשוי משוקולד מריר משובח וכמובן, איך אפשר שלא – קצפת. מנה אוורירית ומתוקה בדיוק במידה הנכונה שהצליחה לסגור את כל הארוחה בצורה הטובה ביותר.

מרוצים ושבעים נאלצנו להיפרד לשלום מהמסעדה וחזרנו הביתה. בדרך החוצה שאלנו: "לא חשבתם גם למכור הביתה?" – ספק בהומור. ספק בהלצה. "אתם צוחקים עלינו?" ענתה מיה, בעלת המקום, כמעט נעלבת. "ככה הרי התחלנו את פסטה מיאה. השולחנות היו רק תרוץ, מעין הצעת הגשה, כמו שמופיע על הרבה אריזות. רק שאצלנו התחייבנו שהתמונה גם תהיה טעימה". הבטחנו לעצמנו לא לשכוח בפעם הבאה להפתיע את האורחים שלנו עם פסטה טרייה ורטבים תוצרת פסטה מיאה.

מה אכלנו:
ארנצ'יני – 43 ₪
קרוסטיני חצילים – 38 ₪
אל בורו ויטלו – 63 ₪
פרסקו מסקרפונה – 59 ₪
תוספת ניוקי ממולא – 12 ₪
מוס שוקולד ותותים – 39 ₪
סיכום חשבון: 254 ₪ לארוחה זוגית

פסטה מיאה, וילסון 10, תל אביב. 053-7106847

צילומים: פאולין שובל
* כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ערב בלי נשכח במשייה
רג'ינה מעירה את מתחם התחנה
רג'ינה מעירה את מתחם התחנה
53 שנה של אוכל משובח: ארנולד
חדשה בפתח תקווה: 206 גריל בר
עדיין לא הייתם בפאסטל?
יש לי מקום בלב
ביקור בביסטרו מלון רוטשילד
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר