נגישות
נגישות

הרגלי המין של אלן שירר

ובאמת שלונדון לא הייתה יכולה להיות קרובה כל כך. מיד בכניסה, שם קיבלו את פנינו צמד מלצריות אירופאיות למהדרין, הבנו כי לחסרי השליטה הבסיסית באנגלית יהיה קשה להשיג כאן משקה. שלא לדבר על מספר טלפון.

מסעדה ביום המסעדות של rest
דני קליין
דני קליין
תאריך פרסום: 09/10/2005, 10:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
המדבר סוער, חמישי בערב והעיר ריקה. סיור קצר אך ממצה בין מסבאות תל אביב הוביל לתיאוריה סוציולוגית מרתקת, על פיה במאבק היצרים המתחולל בנפש הישראלי, יצר החיים שני רק ליצר המין. אין דרך אחרת להסביר את העובדה כי האוכלוסייה היחידה, אשר בוחרת להתעלם מהסכנה הכימית ולהרוות צימאונה גם בימים טרופים אלו, מורכבת רובה ככולה מגברים בודדים. על רקע כל אלו, רצינו מאוד להיות בחו"ל, עדיף באנגליה. אז לקחנו פעמינו לצפון הרחוק ונכנסנו ל- mash.

ובאמת שלונדון לא הייתה יכולה להיות קרובה כל כך. מיד בכניסה, שם קיבלו את פנינו צמד מלצריות אירופאיות למהדרין, הבנו כי לחסרי השליטה הבסיסית באנגלית יהיה קשה להשיג כאן משקה. שלא לדבר על מספר טלפון. מבט חטוף נוסף חשף בפנינו כי שוכני הבר מחולקים לשתי קבוצות, אחת לבושה אדום ואילו השנייה עוטה על עצמה חולצות פסים ירוק לבן. הבנו כי הגענו בזמן הנכון, שידור משחק בין ליברפול האנגלית וסלטיק הסקוטית. ממבט בקירות ומהקשבה למלצרית גילינו על שלל המבצעים, בירה וצ'ייסר וויסקי בשלושים ש"ח, או מבחר שוטים של ווסקי ב עשרים ושתיים ש"ח שהופכים את המקום לאחד הזולים והמשכרים בעיר. בנוסף, המבחר בבר מלא ומרשים, במיוחד בגזרת הבירות (כ- שלושים סוגים, 5 מחבית).

וכך, באווירת המקום, לגמנו מיני בירות איריות (מרפיס, קילקני...) ומיני וויסקי סקוטי. לא עבר הרבה זמן עד שמצאנו עצמנו שרים על כך שאלן שירר מאונן וכי ליברפול היא האלופה (רק בשירים).
תפריט האוכל עומד בציפיות וכמיטב המסורת של הפאבים האנגלים מציע מבחר טעים המתחיל בנישנושים (צ'יפס, טבעות בצל) ומגיע דרך מבחר סנדביצ'ים ואומלטים. למנות הבשריות המשביעות, ונציין במיוחד את תבשיל הרועים האנגלי המצוין, המחירים, שוב, כמיטב המסורת האנגלית, סבירים עד זולים.
למשך מספר שעות החיים היו יפים, המזרח התיכון רחוק, והמלחמה היחידה הייתה על הדשא באנפילד. ואז נפתחה הדלת וראינו את תל אביב.
Cheers mates.

MASH
דיזינגוף 275
ת"א
6051007 03

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של דני קליין

אתה בא לבירה?
הסביצ'ה הפרואני
Humus-Chips-Salat
לנפגש העיוור המתחיל
מיכאלה. היה יופי.
לונדון-תל אביב
שלום, אני נוסע
העיר מתה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר