נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ביום שבת אביבי ומלא בפריחה החלטנו לצאת מהעיר המאובקת ולשים פעמינו אל הצפון הפורח (כמו עוד המוני ישראל). הגענו לאוקטגון, מבנה עץ כפרי בצורת מתומן הנטוע בתוך מטע פקאן ושדות פורחים, אביביים, במרכז עמק יזרעאל. למרות שישבנו בתוך המסעדה הרגשנו בתוך השדה ונוף של עמק יזרעאל ניבט אלינו מכל הכיוונים דרך חלונות גדולים. ברי המזל באמת (כדאי להזמין מראש) יושבים על המרפסת העשויה עץ אף היא, בטבע ממש. ריח של אביב ופריחה הקיף אותנו והעיר תאבון בריא. במסעדה פגשנו בצבעים חמים ונעימים של כתום, עץ מלא ופרחים על כל שולחן. סביבנו חגו מלצריות חינניות, בנות העמק שענו על שאלותינו בסבלנות ונתנו לנו שירות חייכני. על השולחן חיכתה לנו מפה מסאטן ארגמני, מטבעות שוקולד כמעות ברכה לבאים מהדרכים וזרי פרחים. התיישבנו על כסאות עץ בהיר ונהננו מהשמש האביבית.

הוסבר לנו כי במקום סוגים שונים של ארוחות מיוחדות המותאמות לקהל היעד המבקר במקום - לזוגות, לקבוצות, עסקיות וכמובן, תפריט רגיל.התפריט שבחרנו (היינו זוג) נקרא תפריט 1000 כוכבים זוגי ובמסגרתו קיבלנו פלטת מנות ראשונות זוגית עם לחם ומטבלי הבית שמולאו לפי דרישה, ראשונות, עיקריות בליווי תוספת, קינוחים, שתיה קלה, חמה וכוסות יין מיקבי רקאנאטי. לפתיחה הוגשו לשולחן 3 סלטי פתיחה: סביצ'ה סלמון עם פלפל ירוק ובצל חתוך גס, חצילים קלויים עם פלפלים וסלט שומר עם גזר ושמיר. קיבלנו גם פרוסות לחם נדיבות בעלות גוון כתמתם שהיו עדינות בטעמם וליוו את הסלטים הכפריים.לראשונות בחרנו בחזה אווז עם טעם מעושן חזק ורוטב פירות יער בצבע ארגמני עז. טבלנו את הלחם ברוטב ברוב חשק ונהננו מהשילוב בין מתיקות הפירות, חמיצותם וטעם העישון של המנה. בנוסף, הזמנו סלט "רומנטי" שהתברר כסלט מעוטר בפטה מגוררת ובגרעיני חמניה טריים.

לעיקריות, החלטנו ללכת על הבשר המיושן במקום ע"י הבעלים ומהווה את ההתמחות שלהם ובחרנו בפילה שהגיע עשוי מדיום וול והיה עסיסי מאד ומטופל היטב, מוקף במלח גס וסומאק. בחרנו גם במנת קדירה כפרית (בכל זאת היינו בכפר) בשם קסרול שהגיעה עם עצמות בקר וירקות שורש ונאפתה בתנור שעות רבות עם יין לבן. שתי המנות הגיעו מלוות האחת עם צ'יפס כפרי והשניה עם תפודים בתנור.למרות נדיבות המנות, לא יכולנו לוותר על טעימת הקיש היומי שהתברר כמנה המוצלחת ביותר שטעמנו: קיש כרישה וגבינות עיזים בטעם עשיר שהגיע על בסיס של בצק על טהרת החמאה והיה פשוט טעים. לקינוח בחרנו מיני מוסים של פסיפלורה וטריקולד שהיוו סיום מרענן וטעים ואספרסו בריסטוט איטלקי משובח.

בנוסף לעיסקה הזוגית קיימות עסקאות דומות לקבוצות, מנות ילדים וסוגים שונים של עסקיות עם בר סלטים עשיר וחופשי המוגשות בימי חול ועסקיות אחרות המוגשות גם בימי שישי בצהריים. מפורסמת ארוחת הבוקר העשירה בימי שישי המבוססת על מזנון חופשי עם מבחר מאפים, סלטים, גבינות, ביצים ושפע ממיטב תוצרת העמק.המקום מהווה בחירה מצויינת למטיילים באזור הצפון המגיעים כזוגות או קבוצות ומחפשים תמורה נאה לכספם וניתן לערוך בו גם אירועים למספר אנשים מגוון. לפני כמה ימים חגגו לו שנתיים ברוב שמחה ויין.
יצאנו מאוקטגון בסיום הארוחה לסיור בתוך שדה נוריות בשלל צבעים.
לחיי האביב המתעורר.

צומת הכניסה לבסיס רמת דוד, נהלל
04-6415333

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר