נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

באזור הבילויים החדש והמתעורר של דרום תל אביב, בלב שכונת פלורנטין, נמצא  ה-Lenny's - קפה-בר שמצטיין בחמימות ונעימות. את הערב שהעברתי ב-Lenny's אפשר לתמצת כמהנה, טעים, נעים וזול. עיצוב המקום משלב בהצלחה חום וקור וכולל מוטיבים מעץ, אבן ומתכת. אזורי הישיבה השונים במקום משרים על הנוכחים סוגי אווירה שונים; במקום אזורי ישיבה רומנטיים, בר להעביר בו את הזמן עם חברים על כוס בירה ואווירת שכונה - למי שיבחר לשבת בחוץ.  

את הארוחה פתחנו בקוקטיילים, אחד מהם הוא פיתוח מקורי של המקום : אפל מייסטר  (31 ₪) – שנפס תפוח, סיידר צלול וייגרמייסטר. המתיקות שבתפוח השתלבה נפלא עם המרירות של הייגר ויצרה קוקטייל משובח. בדאקירי תות (32 ₪) שהזמנו היתה נוכחות עזה מדי של רום, אך המרקם שלו היה רך בצורה מדויקת. אני מוכרחה לציין שזה היה ללא ספק קוקטייל הדאקירי הענקי ביותר שהוגש לי אי פעם. בכלל, נדיבות היא שם המשחק  ב-Lenny's, הם אוהבים לתת ללקוחות שלהם מנות מכל הלב ובמחירים הוגנים.

לקוקטיילים התלוו שתי מנות פתיחה מצוינות, נטיפי חלומי (19 ₪) - נטיפי גבינת חלומי במעטפת טמפורה חרדל,  ואמפנדס (18 ₪)  – כיסוני בצק ממולאים בבשר וטפנד זיתים ברוטב צ'ימיצ'ורי. מנת נטיפי החלומי היתה מצוינת, עשויה בדיוק במידה הנכונה, כשהחלומי רך ונימוח בפה. מנת האמפנדס כללה אמפנדס משובח, ושותפי לארוחה, ארגנטינאי עם תעודות, הסכים אף הוא שמדובר באמפנדס מצוינים.  רוטב הצ'ימיצ'ורי הציג ורסיה רעננה וטרייה לרוטב הצ'ימיצ'ורי המסורתי. הוא הזכיר בטעמו סלט קצוץ דק עם נוכחות דומיננטית של פלפלים אדומים והונח ישירות על הכיסונים.

כדי לשמור על מורל גבוה, תדלקנו את עצמנו במידורי סאוור (35 ₪), שהיה נפלא ממש כשם שמידורי סאוור אמור להיות, ואני, בעוונותיי הנשיים (שכוללים מצב גילופין חמור ביותר אחרי כוס אחת של אלכוהול) הלכתי על לימונענע ברד (15 ₪). גם הלימונענע, ממש כמו בדאקירי, הצטיינה במרקם רך ונימוח.  כמנה העיקרית של הערב, הוזמנה מנת טורטייה רוסטביף (26 ₪). זוהי טורטייה במילוי טחינה ביתית, רוסטביף, ירקות טריים וחסה, שמוגשת בתוספת צ'יפס שמנמן (מצוין!) ורוטב סלסה. מדובר במנה נדיבה וזולה להחריד,  אשר התאפיינה אף היא ברעננות ובעסיסיות, והורגש שהירקות שגדשו אותה והרוסטביף עצמו הוגשו בנדיבות ובטריות. רוטב הסלסה היה פיקנטי ונעם גם לחיך הרגיש שלי וגם לזה של הארגנטינאי, שמורגל בחריפות רבה בהרבה מזו.

כדי לחתום את הארוחה כראוי, הלכתי על קפה הפוך (9 ₪) ומנה אחרונה. מסתבר שבנוסף לכל המעלות שהוזכרו מעלה,  ב-Lenny's יודעים לעשות גם קפה. קפה כמו שקפה צריך ואמור להיות. ארומטי במידה הנכונה, חזק במידה הנכונה וקרמי במידה הנכונה. את הקפה הנהדר ליוותה מנת "בננה פרדייז" – קרם ברולה ובננה על תחתית פריכה (25 ₪). הקרם היה רך במתיקות עדינה ותחתית הבנופי (הכינוי הלונדוני לשילוב של בננה וטופי) היתה נימוחה עם מתיקות קצת יותר מורגשת. קרם הטופי ופירות היער שליוו את המנה נתנו את הטאץ' הסופי לערב שכולו הנאה צרופה. 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של מיכל גדו

בקלילות
ותודה להורדוס, שהביאנו עד הלום
סופשבוע בכפר
ג'ורג'יה On my mind
פרובאנס, הגרסה הישראלית
נמל תעופה
זהו זה
לא רק תות שדה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר