נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

עם הטמפרטורות שעולות, ואחוזי הלחות שמטפסים, מתבקש למצוא מקום מפלט, שמציע תחושת קלילות ומאפשר בריחה קלה מהשגרה העמוסה והמהבילה. בריחה לכמה שעות אל המרינה ויליג' בהרצליה, מול היאכטות, הים והגלים – היא דרך נהדרת להעביר ערב של קלילות, עם חברה טובה, על איזה כוס קפה או קוקטייל.

Medzo, שממוקמת במרינה וילג', היא מסעדה שלא רק מאפשרת נתיב בריחה לעבר הקלילות והשלווה, אלא גם מחזיקה בשני תארים מכובדים: ראשית – מדובר באחת המסעדות הגדולות באזור השרון ויש בה כ-400 מקומות ישיבה, חלקם בדק חיצוני עם בריזה מהים ושיק רגוע, וחלקם בלאונג' ובחלק פנימי מעוצב, שמציע אווירה יוקרתית יותר. שנית - זו המסעדה הראשונה שנפתחה במרינה הרצליה, לפני שש שנים.

זה מקום אידיאלי לפגישה ראשונה או בשביל לשבת ולקשקש, בין היתר בגלל שהמסעדה מגוונת את האווירה הקלילה עם תפריט שיש בו משהו לכל מצב רוח. בין אם בא לכם קפה ועוגה, פסטה ויין או המבורגר ובירה. יש שם מכל זה, ועוד הרבה ובשפע.

ערב קליל מצריך קודם כל מאכלים קלילים, כאלה שמתאימים לחום ולא מעיקים על הבטן. לכן פתחנו את התיאבון עם פטה כבדים נהדר (38 ₪), שהוגש עם טוסטונים ואגס שלם מבושל ביין. מנה נוספת, שמתאימה כארוחה קלה בפני עצמה היתה קיש גבינת עיזים וחצילים שנאפה במקום (39 ₪). הקיש, מבצק פריך ונימוח הוגש עם סלט ירוק.

ערב קליל מצריך גם אווירה קלילה ומצב רוח טוב. יעל, אחת המלצריות המקסימות שנפגשתי איתן, הגיעה להרצליה מכרמיאל לפני שנתיים, החיוך שלה, יחד עם שירות קשוב ומקצועי, עזרו לנו להעביר את הערב בכיף. בהמלצתה ציוותנו לאוכל כוס מיין הבית – יראון של הרי גליל. בניגוד לאווירה הקלילה, מדובר ביין כבד ובכל זאת, הוא הרים את המורל, יחד עם קוקטייל ונילה פיץ' סאוור (36 ₪), שילוב מנצח של וודקה וניל, שנפס אפרסק, סוכר וסאוור.

המשכנו עם הקו הקליל גם בגזרת העיקריות, ובחרנו בסלט קיסר (52 ₪), ובפסטה פירות ים (72 ₪). סלט הקיסר הוא גאוות המקום – ובצדק: חסות פריכות, קרוטונים תוצרת בית, חזה עוף, פרמז'ן ומעל לכל- הרוטב הסודי, הם בהחלט שילוב שיש להתגאות בו. מנת הפסטה כללה אטריות ספגטי דקיקות, ברוטב שמנת רוזה עם קלמארי ושרימפס. פחות קליל, ובכל זאת טעים. 

ומכיוון שאי אפשר להעביר ערב קליל בלי לשתות איזה הפוך (אביזר הכרחי כדי לקשקש ולרכל, מבחינתי) הלכנו על כוס קפה הפוך (12 ₪) ועל שתי מנות מתוקות: פונדנט שוקולד ופאי תפוחים (29 ₪ כל אחת). שתי המנות הוגשו עם כדור גלידת וניל, ושתי המנות גם גרמו לנו להבין שאחרי שלוש מנות, גם אם כל אחת מהן קלילה לחוד, ההרגשה קצת כבדה, אבל מה-זה טובה.

*הכותבת היתה אורחת המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של מיכל גדו

ותודה להורדוס, שהביאנו עד הלום
סופשבוע בכפר
ג'ורג'יה On my mind
פרובאנס, הגרסה הישראלית
נמל תעופה
זהו זה
לא רק תות שדה
קפה שף
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר