נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ארוחת בוקר פסטורלית, בצמוד למשתלה עם קקטוסים ייחודיים ורקפות פורחות מכל הסוגים – זה היה הבוקר שלנו בכרמים.

המסעדה, הממוקמת בתוך מבנה שהיה בעבר חממה, נמצאת בין קריית גת לקריית מלאכי, על כביש 4. זהו מקום מומלץ אם אתם עוברים באזור ומחפשים מקום לאכול בו אוכל איכותי, ברמה גבוהה ובסגנון כפרי, שמתחבר מצוין עם אופי המקום והאזור. אבל, גם אם אתם לא באזור, זה רעיון נחמד ליום טיול קצר, במרחק של שעת נסיעה מתל אביב. במקום יש תפריט יינות רחב, הנשען בעיקר על יינות ישראלים, והמסעדה פועלת ומגישה ארוחות בכל שעות היום, מ-7 בבוקר ועד חצות. אנחנו קפצנו לבראנץ' של שישי, וטעמנו מארוחות הבוקר המיוחדות שמוגשות במקום.

שלושה סוגי ארוחות יש בכרמים: ארוחת הבוקר הקלאסית (35 ₪), שמציעה שתי ביצים עשויות לפי בחירה; ארוחת בוקר בריאות (38 ₪), שמציעה יוגורט עיזים דל שומן עם גרנולה, וארוחת הבוקר המיוחדת (38 ₪), שמציעה אומלטים ייחודיים וביצת עין עשויה בתוך חציל קלוי ברוטב עגבניות עשיר (בתוספת 6 ש"ח). בכל הארוחות כלול גם סלט ירקות עשיר, קצוץ דק וטרי-טרי; פלטת גבינות, שכוללת חמאת שום ושמיר, גבינות שמנת משני סוגים, גבינת פטה וגבינה צהובה; זיתים כבושים תוצרת המקום; מטבל שמן זית וזעתר; ריבת נקטרינה; ולחם טרי וחם, כפרי או לבן, לפי בחירה. במחיר כלולה גם כוס מיץ טבעי, ושתייה חמה לבחירה.

אנחנו בחרנו בשתי ארוחות מיוחדות: באחת הזמנו אומלט בלקני - אומלט אוורירי, עשוי ביצים בלבד, מגולגל כמו בלינצ'ס ובתוכו פלפלים וחצילים קלויים, עם עגבניות טריות. ההכנה של האומלט, כאומלט נטו, שממולא במלית עשירה, אפשרה ליהנות מעושר הטעמים שבמלית. בארוחה השנייה הזמנו אומלט פטריות ובצל, עם עשבי תיבול, גם הוא מוצלח מאוד.

לצד האומלטים ומבחר הגבינות העשירות, שתינו מיץ תפוזים סחוט טרי במקום ומיץ אשכוליות אדומות, סחוט טרי גם הוא. ולסיום שתינו קפה ארומטי ותה צמחים. מכיוון שאנחנו מוכרחים משהו מתוק ליד הקפה, טעמנו ממבחר העוגות שמכינה קונדיטורית הבית, אפרת ריכטר (מהן אפשר גם להזמין ולקחת הביתה). עוגת טורטה קפוצ'ינה (26 ₪) , שכבות של עוגת שוקולד, במילוי קרם קפוצ'ינו ובציפוי פרלין אגוזים ברוטב קפה, השתלבה נהדר עם כוס קפה הפוך. את התה בחרנו ללוות במנת תאי לוטי (28 ₪) – מנה עשירה בטעם, שהיא למעשה גרסת כרמים למאכל התאילנדי: מאפה בצק פילו במילוי בננות ואגוזי פקאן, ברוטב טופי קרמל וגלידת קוקוס. את הקינוח האמיתי קיבלנו דווקא עם סיום הארוחה, במשתלה הסמוכה, שם קנינו קקטוסים מיוחדים ועציץ רקפות יפהפה. בכל זאת, צריך להביא מזכרת כשנוסעים לטיול.

*הכותבת היתה אורחת המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של מיכל גדו

בקלילות
ותודה להורדוס, שהביאנו עד הלום
סופשבוע בכפר
ג'ורג'יה On my mind
פרובאנס, הגרסה הישראלית
נמל תעופה
זהו זה
לא רק תות שדה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר