נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כשביום שישי האחרון נשלחתי לאכול ארוחת בוקר במסעדת סבסטיאן שבהרצליה, שני דברים לא הסתדרו לי כל-כך בראש; האחד - ארוחת בוקר בהרצליה פיתוח, והשני - ארוחת בוקר בסבסטיאן. אזור התעשייה של הרצליה (שהיום הוא יותר אזור המסעדות מאשר התעשייה) נתפס בעיני תמיד כמקום של לילה, ערב או איזה עסקית צהריים, אבל ארוחת בוקר? כמו האזור כך גם סבסטיאן- בהחלט רסטו בר ראוי ומזמין לדרינק לילי או ארוחה דשנה, אבל ארוחת בוקר?

כדי לבדוק את העניין צלצלתי לשירי, חברה טובה משכבר הימים וביחד החלטנו שארוחת בוקר בחוץ היא הזדמנות מצוינת לדבר קצת ובמיוחד תירוץ מצוין לאכול טוב.

כיאה למסעדה מבית היוצר של קפה נואר, התפריט מיוחד ומפתיע, וכך גם ארוחות הבוקר. לא רק עצם קיומה של ארוחת הבוקר הפתיע אותי, אלא גם סוגי הארוחות שמוצעות בתפריט. כמובן שתוכלו למצוא בו ארוחת בוקר סטנדרטית ומוצלחת של ביצים, לחם הבית, ריבה וחמאה, גבינות, סלטי טונה וירקות, מיץ טבעי, וקפה (39 ₪). שקשוקה עם נקניקיית מרגז תוגש עם לחם, מיץ וקפה (45 ₪) לאלה מכם שאוהבים את הבוקר שלהם חריף וחם.

אנחנו הלכנו על קרואסון עם בייקון, ביצת עין וגבינת העמק (43 ₪) וקרואסון עם גבינת פטה, ביצה קשה ועגבנייה (39 ₪). שני הקרואסונים היו טריים להפליא, וכמו שהם נכתבים, כך הם גם היו - ארוחה שלמה בתוך קרואסון אחד גדול. לצידם הוגשו סלט ירקות ומיץ טבעי.

אבל המנה הכי מיוחדת בתפריט ארוחת הבוקר הייתה מורכבת משתי ביצי עין עם נתח דק של אנטרקוט בגריל (כן, אנטרקוט), ברוטב ציר בקר (כן כן, ציר בקר). בגלל שהשעה כבר הייתה אחת עשרה וחצי, והיה לנו ברור שעל ארוחת צהריים גם ככה מדלגים, החלטנו ללכת על זה (52 ₪ עם לחם, סלט ירקות, מיץ וקפה). תחושת הביסטרו-דיינר, שמשרה עיצוב המקום הפכה לשלמה כשטבלנו לחמנייה טרייה ברוטב הבקר, הנחנו עליה חתיכה רכה של בשר ומעל ביצה- קצת מהצהוב וקצת מהלבן. בוקר או לא בוקר, היה מעולה.

את הבוקר הזה, שהתחיל כל-כך טעים סגרנו עם הקפה שמגיע עם כל ארוחת בוקר ועם פאי אגסים מצוין לצד גלידת ווניל משובחת (29 ₪).

ארוחות הבוקר מוגשות בשישי ושבת בין 9:00 ל- 12:00 ובהחלט שווה לפתוח ככה את סוף השבוע שלכם.

*הכותב היה אורח המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
סילבסטר כשר
Whitehall - מקצועני הבשר
גן עדן בדיאבלו
NG. גבר. אישה. בשר
הו ברצלונה ברצלונה
כל האמצעים כשרים
שירת הטורטייה
רמת החי"ל 90210
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר