נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

תארו לעצמכם כמה שאלות עולות בראשו של בן אדם כשהוא שומע שעליו לעשות כתבת בר על מסעדה בשם 'דיאבלו' בפארק המים ברעות. דיאבלו? פארק מים? רעות? מישהו יצטרך לתת כמה תשובות, וכדאי שהן יהיו טובות.

נתחיל בהתחלה, איפשהו באזור הזה שנחשב כולו מבחינתי למודיעין רבתי. מסתבר שהוא לא כל כך רחוק כמו שהיה נדמה לי, כי תוך עשרים ומשהו דקות מתל אביב וכבר הייתי בצומת שילת, להלן שער הכניסה למודיעין. למרות הקירבה, ברגע שעברנו את הצומת התהפך המזג אוויר, ומה שבטח הוגדר מוקדם יותר כשבר ענן ע"י חזאי עולה בערוץ כזה או אחר, הפעיל לנו את הוישרים בעצמה מלאה. מייד נכנסנו לאווירה. פניה לא נכונה בכיכר, תיקון מהיר וכבר חנינו מחוץ למסעדה. בגלל החושך והגשם לא ראינו את הסביבה שבה יושבת מסעדת דיאבלו עד שנכנסנו פנימה. אחרי שהתיישבנו על הבר, העפנו מבט דרך קיר הזכוכית הענק והבנו שאנחנו יושבים גבוה גבוה מעל אזור הבריכה של פארק המים. מכיוון שלא באנו עם בגדי ים, החלטנו להרטיב את הגרון בלבד והזמנו בירות מהחבית - 1/3 גולדסטאר (19 ₪) ו-1/2 פאולנר (25 ₪).

למרות שדיאבלו היא יותר מסעדה מאשר בר, ועיקר התפריט שבה הוא מנות מהים ועוד כמה בשריות, הלחם שהזמנו, יחד עם מנה ראשונה בשם סינטה קריספי, התאימו מאוד למצב הרוח הדרינקי שבאנו איתו. הלחם המרוקאי - פרינה בפי המקומיים - הגיע עם חמאה מלוחה, איולי כוסברה מצוין וסלסת פלפלים טעימה (13 ₪). הסינטה הייתה בהחלט קריספית - חתיכות מצופות ומטוגנות נערמו בערימה גדולה על צ'יפס בטטה והיו נישנוש אולטימטיבי לרעבים ליד השתיה (24 ₪).
מנה יותר מסעדתית וגם מוצלחת מאוד של שיפודי שרימפס, כללה שני שיפודים קטנים שעל כל אחד שני שרימפסים גדולים עטופים בבייקון עם תאנים ובזיליקום (26 ₪).

לקראת העיקריות הרמנו קצת את רמת האלכוהול עם שוט של ערק סילאן תוצרת הבית (17 ₪). האפטר-טייסט המפתיע של הסילאן עידן את האניסיות שבערק והמתיק את השוט כמעט כמו ליקר.
עכשיו כבר נהיינו ממש רעבים, וההמבורגר שבתפריט צעק לעברנו. הזמנו אותו, יחד עם מנה בעלת השם המנצח דיאבלו פירות ים. ההמבורגר (55 ₪) היה טוב אבל אופן הגשתו - פתוח על החלק התחתון של לחם הפרינה המרוקאי - הכריח אותי לאכול אותו עם סכין ומזלג וזה לא מה שבא לי לעשות עם המבורגר. אני מעדיף לטרוף. רוטב חרדל-שמנת שנמזג עליו היה טעים מאוד ושיפר את המנה, שהוגשה עם סלט פשוט וצ'יפס ביתי בצד. את כל זה שטפתי במורד הגרון עם בקבוק סמואל אדמס (22 ₪).
מנת הדיאבלו (71 ₪) הייתה כבר מושחתת לגמרי, הישר מהגיהנום - שרימפס, קלמרי ושני מולים חברו לחזה אווז מעושן ויחד עם פלפלים חריפים ועגבניות הוקפצו ברוטב שמנת. החיבור היה מושלם וכל האושר הזה הוגש על טורטיה שטוגנה לצורת קערה פריכה.

המתקנו את הסיום עם קוסטנה - קינוח נחמד של פנקוטת ערמונים וקרם חלבה על מרנג שוקולד ואגוזים (29 ₪). העפנו מבט נוסף למטה אל עבר פארק המים מתחתנו ולרגע באמת שקלנו לקפוץ לתוך הג'קוזי הגדול, אבל חזרנו בנו. באיזשהו אופן, קיבלנו תשובה לכל השאלות שעלו בדרך - האוכל הטוב (והלא יקר בכלל) במסעדת דיאבלו בא טוב גם על הבר, פארק המים מוסיף לאווירה ורעות זה בכלל לא רחוק כמו שחשבנו.

 

* הכותב היה אורח המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
סילבסטר כשר
Whitehall - מקצועני הבשר
NG. גבר. אישה. בשר
הו ברצלונה ברצלונה
כל האמצעים כשרים
שירת הטורטייה
רמת החי"ל 90210
רמת החי"ל 90210
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר