נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

דמיינו לכם שאתם יושבים במסעדה בהרצליה על הים, במרפסת מוגבהת, משקיפים על מעגן יאכטות, שבו עוגנת אחר כבוד, לא אחרת מאשר היאכטה של העלמה שרי אריסון (מן סטי"ל אימתני ומפואר), ואתם עדים לתופעה מיוחדת במינה: גדודי מלצרים מתהלכים במסעדה אנה ואנה, אוחזים בשיפודי ענק ועליהם בשרים מאינספור סוגים, ומגישים את חלקי הבשר לכל דורש!

ההיינו כחולמים? האם העיקרון של מנה ידועה ומוזמנת מראש פס מהעולם? האם במקום שהסועד יבקש אחר האוכל, התהפכו היוצרות והאוכל הוא זה הרודף אחר הסועד, ומתחנן על נפשו: "אכול אותי"?

תכירו - מסעדת פאפאגאיו הכשרה בקניון ארנה בהרצליה. סניף של הרשת, אשר חרטה על דגלה את עקרון ה"אכול כפי יכולתך" (ואף מעבר לכך) במחיר קבוע וידוע מראש. ניתן לבחור בארבע אופציות - "צ'ורסקריה" (130 ₪), "צ'ורסקריה דג" (110 ₪), צ'ורסקריה צמחוני (68 ₪) וצ'ורסקריה ילדים (59 ₪).

אני ושותפי לארוחה (אותו נכנה, מטעמי בטחון שדה, שעל הצורך בשימושם לא נרחיב כעת, "ל"), בחרנו צ'ורסקריה, הכוללת מבחר סלטים, לחם הבית (הנאפה במקום), מטבלי הבית (כולל ממרח זיתים שווה למדי), מנות חמות מלוות, כגון תפוחי אדמה אפויים, אמפנדה, וכנפי עוף ברוטב צ'ילי, אשר לאחריהם מתחיל מטח הבשרים, שכלל, בין היתר, קבב טלה (שהיה טעים מאוד ועסיסי - לבקשת ל' אני דואג להדגיש העניין), והשתלב באופן מושלם בטחינה הטעימה שהוגשה לצידו; נקניקיות צ'וריסו עגל; שוקי עוף; חזה עוף; אנטרקוט; סינטה; לבבות הודו; כבדים; ועוד.

בארוחת ה"צ'ורסקריה דג", במקום מנות הבשר מוגש דג שלם צלוי על הגריל ומתובל במרינדה. כן מוגשות במקום "מנות בר", הכוללות כנפי עוף ברוטב פאפאגאיו, המבורגר (250  גר' בשר בקר), פרנגו (כנפיים, שוקיים וחזה עוף), פרגית ברוטב טריאקי, ואנטרקוט.

לאחר מנוחה (הכרחית), עברנו לעולם הקינוחים. רגע !!, לא לזפזפ, יש מסעדות בשריות עם קינוחים שווים, כמו למשל פאפאגאיו - במקום מוגש אוסף קינוחים, אשר אף שהינו כשר, היינו ללא חלב/חמאה וכיו"ב, הוא מציג רמה גבוהה למדי. החלטנו לטעום משניים - פונדנט שוקולד (34 ₪) - מאפה שוקולד חם ואוורירי, עם כדור גלידת וניל, שהשתווה בטעמו ל"דבר האמיתי", ו- " WOW פרלינה" (34 ₪) - שכבות של מרנג אגוזי לוז בציפוי ממרח פרלינה עם נוגט אגוזים, דפי שוקולד עדינים וקרם גנש מריר - (נראה לי שהוליכונו שולל, ונתנו לנו שוקולד אמיתי . . . J).

לסיכומו של יום - פאפאגאיו מציעה חבילה, אשר יש לומר כי היא משתלמת למדי - אוכל באווירה נעימה מאוד, בכמות בשר בלתי מוגבלת, במחיר של 130 ₪ לאדם, עם קינוחים שווים, ומסך LCD בו ניתן כמובן לצפות במונדיאל, לרבות משחקים עצובים קצת, כמו זה שבו צרפת מדיחה את ספרד (וסיפרו לנו שזיזו כבר גמר את הקריירה . . . ).

*הכותב היה אורח המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של רועי דביר

איפה המשגיח?!
תביא ביס
הכוכב הכשר
אחות לנו קטנה
איטליה הקטנה (והכשרה)
הכשרה מליון
היהלום ההודי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר