נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אם תשאלו אותי (במקרה שתגמרנה לכם כל הברירות הראויות האחרות), סבורני שיש יסוד מאגי בארוחה טובה הנאכלת במקום הנושק לים. נראה כי התבוננות בים תוך כדי אכילה (לא כל שכן תוך ביצוע פעולות אנושיות מבורכות אחרות...), משרה על הסועד תחושת נינוחות, ויכולת ליהנות במידה גדולה מהרגיל מהאוכל המונח בצלחתו.

אשר-על-כן, מטבע הדברים, יש ל"ביסטרו 56", מסעדת הבשרים הכשרה בקניון ארנה בהרצליה, נקודת פתיחה מצוינת. חלק נרחב מהמסעדה מצוי בבלקון (אני מת על המושג הזה) רחב ידיים המשקיף אל המרינה, שבה תוכלו, אם שפר מזלכם, לשזוף עיניכם ביאכטה הצנועה להחריד של הגב' שרי אריסון (גרוטאה עם משהו כמו 2,000 כוחות סוס), וכמובן - לים המקסים המצוי מעבר לה.

קרן היפה ואני הגענו למקום בשעת ערב, והתקבלנו בליטוף נעים של בריזה מרעננת, אשר גלשה לכיווננו ישר מהים. מאחר והמקום (היינו הבלקון) פתוח, אין בעיית אקוסטיקה ממנה סובלות לעתים מסעדות המצויות בחלל סגור, וניתן ממש להאזין לשותפך לארוחה בלא רעשי לוואי מטרידים.

המסעדה מציעה מגוון בשרים, דגים, פסטות, מנות ראשונות ייחודיות ומבחר קינוחים, והכל עם נגיעות ים תיכוניות בניחוח צרפתי. לצד המסעדה, מציעה ביסטרו 56 אולם אירועים חדש, עם כ-50 מקומות, המיועד הן לאירועים פרטיים והן לאירועים עסקיים, ומאובזר באמצעי מולטימדיה ותקשורת מגוונים.

ולענייננו - למנות ראשונות התכבדנו ברול אנטרקוט (36 ₪) - טורטיה מגולגלת עם רצועת אנטריקוט, בצל, צ'ילי ורוקט, שהיתה מנה נעימה למראה ולמאכל, עם בשר עסיסי; וחציל שרוף (30 ₪) עם טחינה וטרטר עגבניות, שהגיע חמים וטרי.

לאחר מספר לגימות מהמרלו (תשבי אסטייט) ושאיפת הבריזה שאין לה תחליף, עברנו לעיקריות. בקטגוריה זו הוגשה מנת סטייק "אנטריקוט 56" (89 ₪), עם תפו"א קייג'ן, ברוטב פורט, ומנת נתחי מולארד צלוי (82 ₪) ברוטב ציר עגל ותפוזים, שהוגש - שימו לב - עם קוסקוס.

המנות במקום נדיבות עד בלי די, וכפי הנראה, לאחר המנות הראשונות תגיעו לנקודה כלשהי, אי שם באמצע העיקריות, עת תתפשט בכם כמיהה בלתי מוסברת להשתטח על מצע רך ולהירדם לשנת חורף ראויה (לגימות מהמרלו מסייעות לעניין כמו כפפה ליד).

לבסוף, טרם נארוז מיטלטלינו ונחליף את בריזת הים הצחה באוויר המעופש של תל-אביב רבתי, התענגנו על שני קינוחים - פאן פקאן, ופאן פיסטוק, שהיו רכים ומתוקים, והיוו אקורד סיום ראוי לארוחה דשנה. ולמכורים מביניכם - במקום מוגש קפוצ'ינו פרווה! (על חלב סויה, נו מה?).

*הכותב היה אורח המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של רועי דביר

איפה המשגיח?!
הכוכב הכשר
סרט נע
אחות לנו קטנה
איטליה הקטנה (והכשרה)
הכשרה מליון
היהלום ההודי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר