נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לפני כמה זמן גוסטב חזר אלינו מאירלנד (אלינו, אל שערוריות הממשלה, המלחמות, החטופים, הדביקות של הקיץ... אתם יודעים). כשנפגשנו, גוסטב בעיניים בורקות שכמהות לחומוס, הוציא אלבום לתפארת והחל מדפדף בין נופים של ירוק עד מדהים שבתוכם שזורים להם סמטאות צרות ופאבים שכונתיים קסומים, שכמעט ויכולתי לשמוע את צלילי הקלטים שהתנגנו מהם לעת ערב עם שלל הפרצופים המבוסמים.

אירי, כך מסתבר, אני ממש לא נראה. עור בצבע מוקה ושיער שחור כנראה לא היו משתלבים עם דמויותיה של דבלין, שג'יימס ג'ויס שאב מרחובותיה השראה לדמותה של הגברת מולי בלום ביצירתו "יוליסס". ובכל זאת, התחשק לי להתנזר משיפודים, מחומוס וניגובים ולטבול בארומה אחרת, ברוח שונה. מיס טוויגי ואני פסענו ברחוב הירקון, זיהינו את מולי בלומס בצורתו המיוחדת ופסענו פנימה לעולם אחר עם ריח, טעם וארומה שובים.

מולי בלומס, הפאב האירי הראשון, הובא עד אחרון אריחיו ובנאיו מאירלנד הירוקה. העיצוב שמרני ונאמן למקור, בלי פיוז'נים ובולשיט'ס. הקירות ירוקים תלתניים, האטמוספרה נעימה מאד ובליל השפות שנשמעות ברקע מוסיף באמת ארומה אחרת ושונה.

בושמילס מאלט בן 10 חלק וקטיפתי הגיע אליי ונגרו אמרו קסטליאני בן שנתיים למיס טוויגי לצדי. גם סלמון מעושן עם רוטב חזרת ולחם שיפון נהדר נחת לריפוד הקיבה ומנה היסטרית נוספת שגרמה לי ללקק את הצלחת כמו ילד מורעב מסומליה הרחוקה. חברים, למנה הזו אתם עוד תערגו (Guaranty 100%) על אף פשטותה ואולי דווקא בגללה – שפרד'ס פאי (פאי רועים), מנת בשר בקר טחון + פירה חם ומתובל שנצרבה בתנור לכלל יצירה אירית קלאסית מנחמת, נימוחה ומאד מאד טעימה. כיוון שחיסלתי אותה תוך שנייה גם הצמא גבר. ג'יימסון ספיישל רזרב בן 18 שנות יישון נטע אותי לרגע בתוך החורש הירוק הזה שגוסטב הראה לי עם מים מפכים סביב בפסטוראליות גמורה, עיניים מזוגגות וריחוף שעטף אותי תוך שנייה (אולי זה אחוז האלכוהול בעצם, לך תדע).

נזיד קוביות בקר נימוחות ברוטב גינס לצד ירקות שורש הגיע לעיקרית ולתוך קיבתי המתאווה. אהבתי אותו מאד וגם לקחתי צ'יפס פריכים וזהובים לניגוב הרוטב החום-חמים המשובח שנלווה למנה. מיס טוויגי דפקה הופעה עם פרגיות צלויות ונ-ה-ד-ר-ו-ת ברוטב על בסיס בירה קילקני שהייתה ספיישל היום ולא אכזבה (בלשון המעטה). פאי תפוחים ברוטב בייליס חתם את החוויה, עשיר, מלא תפוחים חמצמצים-מתוקים (גרני-סמית') ובצק פריך שעטף את החבילה.

מולי בלומס הוא אחלה חוויה בלב הפיק-אפים הסליזיים והבנאליים. מגוון אדיר של בירות ואלכוהול, אוכל מצוין, אווירה סולידית ונעימה, מוסיקה בווליום שיחה ושירות מתוק ונהדר. מומלץ !

*הכותב היה אורח המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
הדרבי הגדול
צדף, צדף תרדוף
הכל דבש
נעים מאוד, דלאל
בשורת הצלוחית
תנועת החלוץ
תנועת החלוץ
הרפתקאות ביער הירוק
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר