נגישות
נגישות

הרפתקאות ביער הירוק

רועי שטיינברג רוצה להיות שם. באירלנד, היכן שהיערות ירוקים והבירה זורמת כמו וויסקי. בדבלין עשו עבודה כה מדויקת בייבוא פאב אירי על כל פרטיו לרחובות, עד שהוא התחיל לראות לפרקונים בארץ הקודש

מסעדה ביום המסעדות של rest
רועי  שטיינברג
תאריך פרסום: 11/10/2007, 11:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בפעם האחרונה שנפגשנו כמה חבר'ה העלנו זיכרונות כמו חבורת קשישים. כל אחד בתורו השלים פערים, סיפר מה היה, איך, למה וכמה הוא רוצה להיות "שם" ולא כאן, עמוק בתוך הרוטינה השוחקת של החיים. אלבום תמונות עב כרס הוביל אותנו בנופים ציוריים. הצבע השולט שם היה ירוק מדהים. ירוק עז ונצחי שטבולות בו עיירות פסטוראליות עם סמטאות צרות ופאבים שכונתיים קסומים. כמעט ויכולתי לשמוע את צלילי הנבל מתנגנים להם, רואה בעיני רוחי חבורה של קלטים מבושמים ואדומי חוטם מרקדים להם. אחחח... אירלנד, ארץ האגמים, הפאבים, המוסיקה והוויסקי המדהימים.

למי מאיתנו שרוצה קצת אירלנד בארץ הקודש צפויה חוויה מצוינת ואותנטית ברחובות, באווירה חמה של בית, שיובאה במלואה הישר מאירלנד - עד פיסת הפאנל האחרונה ובהמון הקפדה ואהבה יתרה. העיצוב במקום מרהיב. מבלי להיתפס לקלישאות בנאליות ודקדוק בפרטים, רק אומר שניכר שהושקע במקום לא מעט ממון ובעיקר, וזה החשוב, אהבת אירוח ורצון לעשות המון טוב לכמה שיותר מבלים.

תפריט המשקאות ובו עשרות סוגי בירה (חלקם מהחבית) ומבחר של כשלוש מאות סוגים שונים ומגוונים של אלכוהול לא יכול היה להשאיר אותנו אדישים. גיל הזמין צ'ייסר הנסי VSOP ואני התחלתי עם ניוטון, בירה קלילה מאד, כמעט "סיידרית", מעורפלת קלות ולא מסוננת, שבאה בתסיסה נמוכה ותסיסה שנייה עם תפוחים טריים - תהליך מיוחד היוצר בירה בגוון שמפניה בהירה עם מתיקות רכה וחמיצות מתקתקה שיש מצב שתתחבב על נשים בעיקר. ההנסי של גיל היה, איך לא, מדהים. עשיר בריח ובטעם נטל אותנו ממקום רבצנו אל יערות עד וחביות אלון ספוגות עושר קרמלי מתקתק בן המון שנים. הרעב הגיע והביא עמו רצועות קלמארי בציפוי פריך. אחלה סטרטר שבא עם פנכת רוטב יוגורט מתובל שתוגבר גם בכמה טיפות ליים עוקצני. טעים. עוד הזמנו טורטיה עם עוף מתובל שהגיעה פריכה וכיפית לצד סלט ירקות חתוך גס בתבלון לימון-שמן זית שהיה בדיוק "במקום" והוכן פשוט וכמו שצריך.

בהמשך הזמנו בקבוק בירה לה-שופ, בירת אייל בלגית בהירה, סמיכה, בעלת גווני ענבר וחוזק של שמונה וחצי אחוזי אלכוהול שבאה בבקבוק של 750 מ"ל ומביאה איתה ארומה של לימון, דבש, כוסברה (לא דומיננטית) ופלפלים. על הספריבס די זממנו כבר מההתחלה, אז גיל לקח מנה ואני הזמנתי צ'וריסוס וחיסלתי תוך שנייה. את גיל פתאום לא ראיתי, אך אל דאגה הוא פשוט הסתתר לרגע מאחורי עצמות הספריבס שנערמו על הצלחת בסדר מופתי, חלקות מבשר ועל פניו חיוך מיליון דולר משועשע. גם צ'יפס היו שם, ג'בטה פריכה, פנכת טחינה ירוקה ורוטב ברביקיו שהשתדך נהדר.

עוד צ'ייסר פיג'לינג לגיל, אני עם המון מים קרים כקרח ורצון עז לשינה עמוקה. סופלה שוקולד עשיר, חמים וטעים ומאפה תפוחים מעולה סגרו את החוויה בגראנד-פינאלה נהדר.

המוסיקה נוגנה יופי מעמדת הדי.ג'י ומסביב, ללא הרף, הקיפו אותנו אנשים מחויכים שבאו ליהנות ולעשות המון פאן. "אווירה" קוראים לזה, ובדבלין רחובות תקבלו ממנה ביד רחבה.

*הכותב היה אורח המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
הדרבי הגדול
צדף, צדף תרדוף
הכל דבש
נעים מאוד, דלאל
בשורת הצלוחית
תנועת החלוץ
תנועת החלוץ
הזמן הצהוב
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר