נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

יש רגעים במהלך השבוע שהופכים אדם למאושר. לא כפראזה חבוטה ושחוקה אלא באמת, אדם מאושר, כזה שריאותיו מתמלאות אוויר פסגות, נפשו נינוחה, עיניו מזוגגות, עורו מתוח משקט פנימי ורגיעה בלבו. יום שישי אחר הצהריים הוא אחד כזה. אני מת עליו. ביום שישי בו הגענו ל"האני ביץ'", לאונג'-בר יפה ב"חוף הים האחרון של תל אביב" (לכיוון דרום), מזג האוויר היה מצוין: לא חם-דביק, אלא קריר קצת, עם קרניים מחממות לפרקים. התיישבנו, ארז (האיש שמתחתן בקרוב - מזל"ט) ואני (זה שלא), בגזוזטרה הפתוחה במקום, הצופה על נוף הפרא הימי של רצועת החוף היפואית; מראה מחייה מתים של ממש.

האני ביץ' מציע תפריט חופים משודרג הכולל ארוחות בוקר עשירות לצד בשרים איכותיים, מבחר סלטים, טוסטים וקינוחים. התחלנו עם שני קוקטיילים - מידורי סאוור עבור ארז ומוחיטו, המרענן הרשמי שלי לעונת הקיץ. שני הקוקטיילים הגיעו בכוסות נדיבות מידה. בכלל, בהאני ביץ' מאמינים בנדיבות וכמויות יפות. כך למשל, מנת החומוס גרגרים שהזמנו כפתיח (23 ₪) יכלה בקלות להיקרא "חומוס גדודי", אך מעבר למימדיה המרשימים היא גם הייתה עשירה בגרגרי חומוס רכים ונימוחים, מוזלפת שמן זית איכותי ובזוקת תבלינים ארומתיים טריים שהתלכדו לכדי יופי של פתיחה. כן, חומוס, אבל חומוס טעים (שהוגש, אגב, עם אחלה פיתות, חמות ופריכות קלות מצריבה של שנייה על הגריל).

הזמנו עוד כמה סטארטרים לפתיחת מרתון הרעב: פרחי כרובית מטוגנים בליווי מטבל צ'ילי מתקתק-חרפרף (29 ₪), מקלוני זעתר עם מטבל לבנה איכותי (29 ₪), סלט ירקות ישראלי אסלי קצוץ טרי-טרי על המקום, שהכיל גם פטרוזיליה ונענע בשרנית וריחנית בטירוף (36 ₪), ועוד מאזט, קטן ושובב, שמבחינתי גנב את ההצגה מכולם – זיתים. כן, זיתים, אבל איזה זיתים. אני פריק של זיתים ותיבולם הלימוני-שומי-חריף של הנ"ל הוציא ממני קריאות התפעלות ונהימות התפעמות מבהילות ממש, עד כדי כך שדקלה, המארחת המקסימה, הביטה בי בפלבול עיניים מלא דאגה (אגב, 13 ₪ למאזט). שתייה קלה לרענון החך, קצת אוויר ימי מלוח כהלכתו, עוד מבט על כל היפות במקום (יש גם יפים, למעוניינות) ואנו ממשיכים בהנאה צרופה. מנת כופתאות הבקר וטלה (שהן ת'כלס קבבונים, 46 ₪) הייתה נפלאה והוגשה עם עגבניות ובצלים קלויים על האש, מנת נתחי הפרגית הקאריבית שהושרתה ברוטב פאפאיה מתקתק והוגשו עם פלחי תפוח אדמה בגריל הייתה מפתיעה (48 ₪), ומנת מדליוני פילה הבקר הצלויים ברוטב פלפלת הייתה קלאסיקה עשויה היטב (76 ₪).

אחרי הימרחות דקדנטית על הספות, הפעלנו את קיבת הקינוחים הרזרבית עם פאי תפוחים בליווי גלידת וניל (32 ₪), שהיה אחד המשובחים בעיר (כן, כן... עד כמה שזה יישמע מפתיע לרבים), ומלבי אסלי תוצרת בית ברוטב פירות יער (להלן טוויסט פוסטמודרני) ופיסטוקים מרוסקים (29 ₪), שהיה שמנתי מאד, סמיך ועשיר.

ביני ובין ארז הייתה הסכמה חד משמעית לאור החוויה. "האני ביץ'" הוא פשוט אחלה מקום לבילוי בין ערביים מאושר וטעים, בין אם לשם שיחת חברים ערה ובין אם למפגש רומנטי עם החברה.



*הכותב היה אורח המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פאראקאלו בתל אביב
053-9414920

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
הדרבי הגדול
צדף, צדף תרדוף
נעים מאוד, דלאל
בשורת הצלוחית
תנועת החלוץ
תנועת החלוץ
הרפתקאות ביער הירוק
הזמן הצהוב
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר