נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

דייט ראשון מוצלח עם מסעדה זה תמיד כיף, אבל ככל שאתה מרוצה ממערכת היחסים (הפוליגמית) שלך עם בתי-האוכל הקבועים, הרי שהמוטיבציה לקיים דייטים ראשונים כאלו הולכת ופוחתת. כיוון שכך, רק לאחר שהצטברו אצלנו מספר גבוה למדי של המלצות מחברים על 'ביסטרו 56', אזרנו אומץ והחלטנו לקחת אותה לדייט.

כמו ברוב הדייטים הראשונים, הפתיחה הייתה מהוססת עד מביכה: תשלום של 12 ₪ עבור חניה במרינה של הרצליה נראו לי מחיר זול למדי, והייתי אפילו גאה בעצמי על שמצאתי מקום טוב בחניון. שמחתי פחות לגלות כי בקניון הצמוד, החניה חינמית לגמרי. גם אשתי היקרה תרמה את מנת הפדיחות שלה כשיצאה מהשירותים המטופחים מן הדלת הלא נכונה - הישר לתוך חדר האירועים הפרטי של המסעדה...

במלצרית הנחמדה שלנו, דווקא התאהבנו ממבט ראשון. היא המליצה לנו לפתוח את הערב בקוקטייל קיצי מרענן (36 ₪) על בסיס טריפל-סק, חמוציות ומי ורדים. זו הייתה יריית פתיחה להמלצות נוספות מוצלחות של שאר הצוות.
הראשונות שניסינו היו פשוט מעולות: פטריית פורטבלו שמנמנה ממולאת בבשר בקר ברוטב פטריות ויין (42 ₪), ופסטייה מרוקאית (42 ₪) שהוכתרה מאוחר יותר ברוב קולות למסמר הערב. הפסטייה - עלי סיגר ממולאים בתערובת מתקתקה של בשר מתובל וריחני, עמוס צנוברים ופיסטוקים, ומעליה זיגוג צ'ילי ואבקת סוכר - הייתה תאווה לעיניים, ועוד יותר לחושים. על פי רוב, התואר 'מרוקאי' המוצמד למנה במסעדות גורמה, מזכה אותה אוטומטית בגלגול עיניים מצד אשתי, המכירה את המטבח המרוקאי מבית סבתא, וזו הפעם הראשונה בו זכינו ליהנות באמת ממנה כזו.

לחם הבית (19 ₪) הפריך הוגש לצד טחינה ומטבל פלפלים חביב ועשה עבודתו נאמנה. את הראשונות ליווינו בהמלצת הצוות בשתי כוסות של 'אדום בר 2008' מיקב בן-חיים (28 ₪ הכוס). מדובר בקברנה מבעבע וקליל, שהשתלב נהדר עם הבריזה מכיוון המרינה ורומם את מצב הרוח.

לעיקריות בחרה אשתי באנטרקוט 56 (110 ₪) וראתה כוכבים. הנתח המשובח מוגש ברוטב פורט ולצדו תפוחי אדמה קייג'ן שמנמנים מתובלים היטב - מנה קלאסית ומשובחת. גם צלעות עגל החלב שלי (33 ₪ ל-100 גרם) לא אכזבו. עסיסיות כמו שכתוב, ולצידן צ'יפס בטטה. ובביסטרו כמו בביסטרו - בשר מוגש לצד יין. התענגנו על 2 כוסות ירדן מרלו (38 ₪) שהשלימו את החוויה.

בשמחה היינו מסיימים כאן את הערב ופורשים בשיא, אבל כבדים שכמונו - לא יכולנו לזוז. המלצרית שלנו ניצלה את ההזדמנות בכדי לוודא שלא נוותר על אגף הקינוחים. סופלה השוקולד שלנו (34 ₪) היה פשוט מושלם והוגש לצד כדור גלידת וניל. אנחנו אוהבים מאוד סופלה, ובפרט סופלה משובח, אבל באותו ערב האפיל עליו טארט לימון (34 ₪) שמיימי, מבצק פריך וקציפת לימון מתקתקה שנצרבה קלות בקצוותיה והיתה כמעט יפה מדי מכדי שנאכל אותה. אבל רק כמעט.

הקינוחים היוו סיום מנצח לדייט מוצלח מאוד, שבוודאי יהיה ראשון מבין רבים. כשרות המסעדה בלתי מורגשת, וזו מחמאה גדולה מאוד. מעבר לכך, הצוות הקשוב והמיומן, המנות המעולות, תפריט היין המגוון והמיקום המצויין הופכים את ביסטרו 56 למסעדה מעולה ואת הביקור בה לחובה.

 

* הכותב היה אורח המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
הבשר הכי טוב בשלושת הקצבים
 ארוחת ערב באטמוספירה
סמרקנד, את טובה אלינו
שמוליק כהן – מוסד קולינרי בתל אביב
ארוחה שווה בשאול בשרים באור יהודה
ביקור מוצלח במסעדת ארמיס
ביקור במסעדת גחלים הכשרה ברמת גן
ביקור במסעדת גחלים הכשרה ברמת גן
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
ארוחת ערב במסעדת 206 דגים