נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

יותר מפעם אחת חלפתי ליד הכניסה ל'פאפאגיו' בעזריאלי בשעות הצהריים, ולא חשבתי להיכנס פנימה. לא שלא הייתי רעב, חלילה, אני הרי תמיד רעב. אלא שלפאפאגיו מגיעים כדי לחגוג, לא סתם להשביע רעב. המלצרים מתרוצצים עם צלחות עמוסות בשר, החבר'ה צוחקים והבטן מחייכת. ולחזור לשגרת היום אחרי חגיגה? לא בא בחשבון.

כיוון שכך, שמחתי לשמוע על הרחבת התפריט ברשת, כך שיכלול גם ארוחות צנועות יותר, שיכולות בהחלט להתאים להפסקת צהריים סטנדרטית. יצאתי לבדוק את העניין ברצינות, והתחמשתי בחברי הטוב גדי, אשר סדר יומו הלחוץ כלל מספר פגישות חשובות בהמשך היום. המשימה: לאכול כמו שצריך, בפרק זמן סביר, ולהישאר ערניים לאחר מכן.

תפריט הצהריים כולל מנה ראשונה ועיקרית לבחירה. המחירים נעים בין 49-89 ₪, בהתאם למנה העיקרית, הכוללת גם אפשרויות שטרם נצפו במחוזות הרשת כמו המבורגר בלחמניה, חזה עוף, סטייק פרגית ואף נתח אישי של אנטרקוט. למנה ראשונה, הזמנתי ג'בטה פריכה המגיעה לצד 2 מטבלים, ולא ידעתי לאיזו הארה אזכה בזכותה. רגע השיא של הארוחה, של השבוע כולו אפילו, היה בעת שגדי בצע במיומנות את הלחם ל-4 חתיכות יפהפיות בגדלים שווים והותיר אותי ללא מילים. כבר לפני שנים ויתרתי על הניסיון לחתוך את הפוקאצ'ות המסעדתיות בצורה אסתטית, ובדרך כלל אני פשוט מטפל בהן בידיים חשופות, כמו אבות אבותיי. הקלילות בה התגבר גדי על המכשול עוררה בי רגשות הערצה, לא פחות. בכל אופן, גדי הזמין מנת חציל קלוי שהיה טעים אך באופן מפתיע הוגש קר. עוד במנות הראשונות ניתן למצוא כנפיים ברוטב וסלטים שונים.

לעיקרית גדי נהנה משני נתחי פרגית עסיסית שנצלו כהלכה על הגריל לצד הום פרייז (59 ₪ כולל מנה ראשונה). אני נוהג לומר שקשה מאוד לפספס עם עוף בגריל, ולכן המבחן האמיתי מבחינתי היה נתח הבשר האישי. בדרך כלל צולים במסעדה נתחי בשר אימתניים אותם פורסים הישר לצלחת האורחים, והשינוי בגישה בהחלט משדרג את הבשר, לטעמי. הנתח (250 גרם) תובל בעדינות והוגש לצד מנת צ'יפס שמנמנים וטעימים. רוטב הצ'ימיצ'ורי המסורתי היה מוצלח כתמיד, והבשר נעלם חיש קל מן הצלחת. זכינו לטעום גם את מנת הסינטה המעולה: מדובר ברצועות דקות של בשר נוח ללעיסה, המנה החביבה עליי במסעדה. לקינוח (23 ₪ כתוספת להצעה העסקית) חיסלנו מרקיז שוקולד מוצלח מאוד ומפתיע באיכותו, בפרט על רקע היותו פרווה ולא חלבי וכן פונדנט שוקולד שהוגש לפי הספר, כאשר תוכו נוזלי וחלקו העליון פריך. תענוג!

סיכומו של דבר, עסקית צהריים בפאפאגאיו היא ארוחה טעימה ומשתלמת, וגם לקוחות ותיקים ימצאו בה מנות חדשות ומוצלחות. גדי מדווח שפגישות אחר הצהריים עברו בהצלחה ובערנות סבירה בסך הכל. ואני ניסיתי בבית לחתוך לחמניה באמצע, ושוב נחלתי כשלון...

 רוצים להזמין המבורגר ממסעדות בת"א? לחצו כאן > המבורגר תל אביב

* הכותב היה אורח המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
הבשר הכי טוב בשלושת הקצבים
 ארוחת ערב באטמוספירה
סמרקנד, את טובה אלינו
שמוליק כהן – מוסד קולינרי בתל אביב
ארוחה שווה בשאול בשרים באור יהודה
ביקור מוצלח במסעדת ארמיס
ביקור במסעדת גחלים הכשרה ברמת גן
ביקור במסעדת גחלים הכשרה ברמת גן
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
ארוחת ערב במסעדת 206 דגים