נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לאן הולכים
הנייד של הלוביסט שוב צלצל. "מה יהיה?!" שאלתי אותו "חשבתי שנפגשים לדבר". "תקופת בחירות, אתה יודע איך זה" הוא תירץ. הבנתי שאם אני רוצה שהערב יימשך באווירה נעימה אני צריך למצוא דרך ללכוד את תשומת ליבו ואני מכיר רק דרך אחת כזו - "בוא," אמרתי לו, "הולכים לאכול". כשהלוביסט על ההגה ואני מכוון התפתלנו על הכביש הלילי לכיוון נס-ציונה. מה יש בנס ציונה אתם תוהים לעצמכם? טוב ששאלתם.

נעים להכיר
מסעדת טוקופיה הממוקמת באזור התעשייה של נס ציונה חולשת על סצנת הקולינריה באזור כבר 14 שנה (נצח במושגי מסעדנות) ומנוהלת ביד רמה על ידי השף קובי דלל. כבר בכניסה ברור לכל שמדובר במסעדת שף. האווירה במקום מזמינה וחמימה אך עם זאת מאוד מוקפדת, במבואה המהווה חלל נפרד עומדת המארחת לקבל את פני הבאים ופנים המסעדה נהנה משילוב רהיטי עץ כהים, בר מרשים וקירות בחיפוי בהיר של אבן. נעים אך לא מכביד על העין כך שאפשר להתמקד באוכל.

כשהלוביסט ואני הגענו, סעדו במקום לא מעט זוגות בארוחה אינטימית וקבוצות גדולות יותר שציינו אירוע כזה או אחר. כשתחקרנו את דור המלצרית שלנו, התברר שלטוקופיה גם חדר אירוח פרטי המסוגל להכיל עד 40 סועדים, אם תבחרו לחגוג אירוע קטן בפרטיות. במהלך השבוע תוכלו ליהנות מעסקיות צהריים נהדרות (89 ₪) או מתפריט השף המוגש בערבים (מנת פתיחה, ראשונה ועיקרית במחיר המנה העיקרית), אך הדבר הנהדר באמת, להבדיל ממסעדות אחרות הוא שבטוקופיה למרות כשרותה המחייבת את סגירת המקום שעה לפני כניסת השבת, עסקיות הצהריים תקפות גם לימי שישי!

כוכבת הערב
דור, המלצרית שליוותה אותנו לאורך הערב שלטה בתפריט ללא עוררין ובצורה מעוררת השתאות. גם כשחקרנו אותה על טיבה של כל מנה ומנה (הלוביסט הוא סועד בררן במיוחד), היא לא היססה ואף ציינה עבורנו מנות שהן בגדר ההכרח. שירות אדיב, מקצועי ויעיל הוא מאבני הבסיס של מסעדת איכות ומבחינה זו, טוקופיה בהחלט עונה על הדרישות.

מה אוכלים
בהמלצתה של דור התחילו לזרום המנות לשולחן ובעוד הלוביסט ואנוכי מעיינים בתפריט העיקריות, הגיעה לשולחן פוקאצ'ה (17 ₪) מהבילה ונהדרת. רכה ועסיסית הגיעה הכלה מלווה בשום קונפי נהדר ואיולי עם חריפות קלילה ומענגת. גם הקרפצ'יו סינטה בקר (36 ₪) הצטרף לחגיגה, דקיק ונמס על הלשון, כשגבישי מלח גס נתנו קונטרה קראנצ'ית לעדינות הבשר ופיסות פורטבלו בשרניות עיגנו את המנה ויצקו לה מימד נוסף. אצל הלוביסט נרשמו הנהוני התלהבות מפטה הכבדים (32 ₪) שהגיע עם קונפיטורת ריבת בצל וטוסטים קלויים מנוקדים במלח ים שחור, וממנת קריספי רול (36 ₪). מדובר במנה יפהפייה של טורטייה קריספית העוטפת נתחי פרגית עם טעמים אסייתים מודגשים וירקות, מעליה זילוף של שמן אבוקדו ירקרק שיצר שילוב צבעים נהדר וטיפות איולי לימוני שתרם למשחק הטעמים המעניין.

גם כשהגיע תור העיקריות לא טמנו ידנו בצלחת (אם תסלחו לי על משחק המילים) ובחרנו את הספייריבס (159 ₪) עבורי, בעוד הלוביסט הזמין את מנת האנטריקוט המיושן (159 ₪). 300 גרם של אנטריקוט מיושן במידת עשייה מדיום היה רך ועסיסי ושמר על מיציו גם כשנאכל בשקיקה. תפוחי האדמה והסלט הרענן שהוגשו לצדו היו ליווי קליל שרק העצימו את טעמו של האנטריקוט המשובח שנתן את הטון. אולם גולת הכותרת מבחינתי הייתה דווקא מנת ספיישל מתפריט השף הלוא היא הספייריבס - שלושה נתחים נדיבים, עטופים רוטב מענג, מתוק ועוקצני, מלאי שומן פריך ומתפצח שכיסה על בשר רך כחמאה, שפשוט נמס מהעצם. באמת מנה יוצאת מן הכלל. היו שם גם תפוחי אדמה מטוגנים, אך זהובים ופריכים ככל שיהיו לא יכולתי להסיר את תשומת ליבי מהספייריבס.

בנימה אישית
מיותר לציין את הקינוחים המדהימים שיש למקום להציע (שוב, על אף כשרותו), פרי מלאכתו של קונדיטור הבית דימה גובר, הדואג לשלב חומרי גלם איכותיים במיוחד לכדי יצירות אומנות שאין דרך לתאר אותן חוץ מלנסות בעצמכם.
הטלפון של הלוביסט צלצל שוב. בטח איזה שר, איזה תיק, איזו הודעה שצריך להוציא. אבל הפעם, הוא נתן לטלפון לצלצל והמשיך לחפש עם הכפית את שאריות קראנץ' השוקולד המריר, זכר לקסטת עוגת הביסקוויטים. אין הוכחה טובה מזו שאוכל איכותי הופך גם את האדם הלחוץ והעסוק בעולם לילד קטן שרק רוצה את השוקולד שלו.

חשבון בבקשה
פוקאצ'ה בליווי מזטים- 17 ₪
קרפצ'יו סינטה בקר- 36 ₪
פטה כבדים- 32 ₪
קריספי רול- 36 ₪
אנטריקוט מיושן- 300 גרם - 159 ₪
ספייר ריבס- 159 ₪

סה"כ- 318 ₪ (מחיר מבצע ארוחת שף - מנה ראשונה ועיקרית במחיר העיקרית)

 


*כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
טוקופיה בנס ציונה
053-9415906

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של יקי מדי

הולכים על גחלים
הדרבי הכי חם בעיר
לונדון מחכה לכם
אולי תרצה תה יקירי?
על הדבש ועל המים
מותק של האני ביץ'
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר