נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

נעים להכיר
אני אגיד לך מה אני באמת רוצה, אמר לי האיטלקי, אוכל ישראלי. נמאס לי מכל הפיצות, פסטות ודומיהן, בא לי "על האש". הייתי בדילמה. מצד אחד בלילות הקיץ החמים הדבר האחרון שבא לך לעשות זה לעמוד מעל מנגל לוהט מצד שני, בכל זאת אורח. למזלי נזכרתי במקום שיכול להציל את המצב ואותי בעיקר, "בוא, נוסעים לרחובות".

מסעדת גחלים לא באמת צריכה הצגה. מדובר ברשת מסעדות בשרים איכותית בעלת לוגו אדום ולוהט. סביר מאד שבאזור מגוריכם הגיאורפי מצויה מסעדה ממסעדות הרשת וכל מה שצריך לעשות כדי לאתר אותה הוא להכנס לאתר המרשים שלהם. אנחנו לעומת זאת, שמנו פעמינו לפארק המדע ברחובות שהפך בשנים האחרונות לאזור בילויים שוקק חיים, כשממש בכניסה לפארק ניצבת בגאון  מסעדת גחלים.

תראו מי כאן
המסעדה מעוצבת בצורה מודרנית ומאד מרשימה בעזרת חלל גבוה בגוון בטון חשוף עם עיטורי קיר בצבע שוקולד ווילונות כהים. הבר עצמו גדול ומרשים ומעליו זגוגית אדומה כשמסביב ישובים משפחות, זוגות (גם דתיים, בכל זאת מקום כשר) ויחידים.

גחלים מלאה במלצרים חרוצים שעוברים ומוודאים שהסועדים מרוצים. אנחנו התברכנו במלצר חרוץ ויעיל בשם עמית שווידא שהכל מגיע בזמן, ייעץ לנו לגבי מנות מהתפריט וכן לגבי קינוחים וכשאתה מנסה לגלות מנות נבחרות בתפריט מסוייים מלצר כמו עמית בהחלט מהווה נכס. 

מה נאכל
לשולחן הגיעו בצורה מהירה מאד מבחר של סלטים (18 ₪ לסועד) שכללו בין היתר סלט ביצים פנטסטי, סלט כרוב סגול חמצמץ, חצילים בצ'ילי שהיו פשוט מצויינים, קישואים כבושים, חומוס לטובת האיטלקי הגרגרן, והמון סלטים נוספים אחרים. אל הסלטים התלוו שני לחמים חמים מהטאבון, עבים ורכים בהיקפם, פריכים וקראנצ'יים במרכזם. הלחמים נבצעו ונטבלו בפנכות השונות ואין דרך להסביר זאת חוץ מלומר שהיה מענג. כדי להעביר את הזמן בנעימים עד להגעת המנות העיקריות הזמנו גם את מנת החציל בלאדי (24 ₪). החציל היה קלוי בצורה מצויינת, בשרו היה רך ועשוי היטב כשמעליו טחינה ופטרוזיליה. אין ספק שמדובר במנת פתיחה מצוינת ומומלצת וכשהגיע תורן של העיקריות היו לאיטלקי רעיונות משלו. 

אל השולחן הגיעו שלושה שיפודים מצוינים: שיפוד שקדים (חלוואייט 35 ₪) שהיה רך ועשוי היטב,  שיפוד כבדי עוף (25 ₪) שהדגישו את גדולתו של המקום, שכן בלא מעט מקומות השומרים על כשרות נצלים כבדי העוף עד יובש, אך בגחלים נצלים הכבדים לשלמות. רכים ונמסים בפה, מעוטרים בכמה  גרגרי מלח גס בלבד. שיפוד שלישי של קבב כבש (30 ₪) היווה סיום מתאים לשלישיית השיפודים עם ניחוח דומיננטי וטעם של גן עדן, עסיסי וטעים. מושלם. מתוך תפריט הקינוחים המרשים בחרנו את מוס חלבה (36 ₪) עם שכבת שוקולד דקה על מצע של שערות קדאיף שתאם את רוח הארוחה וקרם וניל עוגיות בציפוי שוקולד לבן קשה על טראפל שוקולד מריר (36 ₪). היה שוקולדי לתפארת.

המנה המנצחת
מאחר והאיטלקי רצה בשר הוזמנה בין העיקריות שם מנת האנטריקוט המיושן (105 ₪). 330 גרם של נתח בשר מיושן ועסיסי, עשוי בצורה מצויינת, רך וטעים כשמעליו מעט גרגרי מלח גס. הבשר נחתך בצורה מושלמת וכשמדובר במסעדה המקפידה על כשרות אך לא מתפשרת על איכות הבשר - בהחלט מדובר בהישג.

חשבון בבקשה
סלטים ולחם מהטאבון- 18 ₪ לסועד
מנת חציל בלאדי - 24  ₪
שיפוד קבב כבש-  30 ₪
שיפוד שקדים- 35 ₪
שיפוד כבדי עוף - 25 ₪
סטייק אנטריקוט מיושן-  105 ₪
מוס חלבה וקדאיף - 36 ₪
פצצת שוקולד לבן- 36 ₪
סה"כ- 327 ₪

 

*כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של יקי מדי

אומנות הבישול
הדרבי הכי חם בעיר
לונדון מחכה לכם
אולי תרצה תה יקירי?
על הדבש ועל המים
מותק של האני ביץ'
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה