נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לפי זמזום המזגנים, הלחות והשמש הקופחת, הקיץ כבר כאן ובימים כאלו, אין הרבה ברירות אלא להיכנע לתכתיבי האקלים ופשוט לזרום. לים כמובן. וליתר דיוק, למרינה בהרצליה. בערב חמים אחד, שמנו, מדריך התיירים ואני, את פעמינו למרינה בהרצליה, כדי ליהנות מארוחה קלילה ולא מכבידה. בחירה שאומנם נשמעת אידיאלית אבל אחרי שמורידים את הסטייקים, ההמבורגרים ואת עוף השמיים מהאפשרויות, נשארים בעצם רק עם אופציה אחת אולטימטיבית - מסעדת דגים. ליתר דיוק, מסעדת הדגים בה' הידיעה - הדרבי בר.

אנשי העולם הגדול
הגענו בערבו של יום חול, באמצע השבוע ומיד התגלה בפנינו מחזה נדיר. המקום היה מלא עד אפס מקום. דבר שלא הפתיע את המסעדה המתגאה בדגה טרייה המגיעה למטבח מדי יום. למודאגים מבינכם, אל דאגה, למרות הביקוש, מאחר ומדובר במקום גדול שערוך לקלוט מספר רב של סועדים, תוך מספר שניות עד דקה המארחת האדיבה הובילה אותנו לשולחן שהתפנה. המיקום הוא אומנם במרינה בהרצליה כאן במדינת ישראל, אבל התחושה היא לחלוטין של חו"ל. הקהל בשולחנות סביבנו דיבר בשלל שפות ומגוון דיאלקטים, נוסחים בנו תחושה מאד נעימה של אנשי העולם הגדול. כמובן שגם שלל סועדים ישראלים ישבו בקרבתנו, כך שאין צורך במילון עברי-אנגלי/ שפה כלשהי. גם השירות בדרבי בר מאד רגוע ולא מעונב ועם זאת מקצועי ויעיל. מלצרים רבים חגו סביבנו ודאגו לכל צרכינו ויחד עם זאת, היה אחד שבלט, אדם, מלצרנו הרשמי, שידע לייעץ לגבי מנות, צורות עשייה ולהשרות אווירה נעימה ונינוחה.

מה אוכלים?
כולם יודעים מהו השלב המענג והמועדף עליהם באמת בארוחה. אצלי, אלו הסלטים שמוגשים בצלוחיות קטנות בתחילת הארוחה. בדרבי בר, מדובר בכמות סלטים שמרצפת את השולחן בפסיפס מענג של טעמים. כרובית מטוגנת פריכה וזהובה, חציל  מטוגן, מטיאס כבוש עם שבבי בצל ירוק, איקרה מבהיקה בלובנה מעוטרת בצל קצוץ, עגבניות מרוסקות עם פיסות פלפל ירוק חריף וסלט כרוב לבן מתובל היטב, היוו רק חלק מהמטעמים שהוגשו לשולחן, יחד עם סלסלת הלחמים. מחיר כל הטוב הזה? כלול במחיר המנה העיקרית. לקחנו בקבוק סן פלגרינו (25 ₪) שילווה את קרנבל הצבעים הזה. לעיקריות הזמנו את מיקס פירות הים (115 ₪) ומנת הדניס (102 ₪) פתוח על הגריל. הדניס שהגיע אל צלחת מדריך התיירים היה זהוב, בעל עור פריך, כשמעט לימון החמיא לבשרו העדין ובמילה אחת: מושלם. מדריך התיירים נשען לאחור על כסאו בסיפוק, כאילו הגיע אל המנוחה והנחלה.
ומה עלה בגורלה של המנה שלי? קערה ובה מפצח ושולה בשר בישרה את הבאות.

צלחת ענקית שהכילה שרימפסים, קלאמרי, מולים, קוקי סן ז'אק ושני סרטנים הונחה מולי, עוטה מעטה דק של רוטב חמאה ושום. הרוטב עטף את הרכיבים בצורה מושלמת ולמרות שהיה אפשר לצפות לחוסר דיוק במידת השייה עקב ריבוי המרכיבים, דבר כזה לא קרה. כל אחד מהמרכיבים, החל מהשרימפס ועד לבשר הסרטנים המעודן היה עשוי בצורה מצוינת. לא שהיה לנו מקום, אך המנות העיקריות לוו על ידי סלט ירקות גדול ומנת תפוחי אדמה עשויים בתנור, דפים דקיקים וקריספיים. לקינוח (באמת שזה כבר היה בכוח), קיבלנו את המלצתו של אדם והזמנו את שערות הקדאיף הקראנצ'יות עם מילוי קרם פטיסייר מצוין (38 ₪) ומנת שוויצריה הקטנה (36 ₪), שלמעשה הייתה תחתית מופלאה של מרנג שוקולד, מעליה קרם מסקרפונה, עליו נחה שכבת שוקולד דקיקה ונטיפי שוקולד לבן. מתוק וטעים.  

חשבון בבקשה
מבחר סלטי הבית- כלולים במחיר המנה העיקרית
מיקס פירות ים- 115 ₪
דניס פתוח על הגריל- 102 ₪
בקבוק סן פלגרינו- 25 ₪
קינוח שוויצריה הקטנה- 36 ₪
קינוח שערות קדאיף  וקרם פטיסייר- 38 ₪
סה"כ- 316 ₪


*כתבה פרסומית


 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של יקי מדי

אומנות הבישול
הולכים על גחלים
לונדון מחכה לכם
אולי תרצה תה יקירי?
על הדבש ועל המים
מותק של האני ביץ'
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה