נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

עיר הבירה ברמת הגולן
קצרין, בירת הגולן, איננה רק עיר היין והמים; גם בירה משובחת לא חסרה בה. וכשהבירה באה ביחד עם אוכל מצויין, זו סיבה טובה מספיק לביקור. במבשלת הגולן שבאיזור התיירות והתעשייה, מצאנו גם בירה מהגולן וגם מסעדת ברוהאוס משובחת מאוד - תחנת חובה לכל מי שמגיע לביקור באזור. האמת, קשה לפספס אותה, מתנוססת במבנה עגול ומיוחד, ממש מעל לשכת התיירות המקומית.

כבר מחוץ למסעדה ניתן לעיין בשלטי ההסבר ובמוצגים בנושא הכנת הבירה. כשפוסעים פנימה מתגלה חלל המסעדה המעוצב והנוף האינסופי של רמת הגולן והרי הגליל. בפינת המסעדה מבשלים להנאתכם את הבירה במיכלי נירוסטה ענקיים עם המים המצויינים והעשירים של רמת הגולן. מה עוד אדם יכול לבקש?

אבן בזלת
המסעדה מתאימה לכולם, מציעה אווירה נאותה לערב רומנטי, לארוחת שבת בצהריים עם הילדים וגם למפגש חברים על הבר עם כוס בירה משובחת או יותר. ברקע מוסיקת רוק ישראלי, מנות טעימות ומשביעות שלא מתחכמות יותר מדי, שירות בגובה העיניים, ומחיר שווה לכל נפש.

לא כדאי להחמיץ את טעימות הבירה המקומית הנקראת בזלת, כשעובדי המקום יספרו לכם בשמחה על סוגי הבירה השונים ותהליכי הכנתם. קבוצות אף יכולות לקבל סיור מפורט הכולל טעימות, כשמנת טעימות הבירה מגיעה בשני גדלים לבחירתכם: אלו הרוצים לטעום בלבד ייהנו מסט טעימות בצ'ייסרים. אלו הרוצים לשתות ולחוות יותר, יזמינו את מנת "חווית הגולן" המגיעה בארבע כוסות בירה של 200 מ"ל בליווי זיתים וחמוצים וכוללות את בירת הפילנזר הבהירה והמרירה, בירת אייל ענברי הסמיכה מבלנד של שעורה וחיטה, בירת דאבל בוק כהה חזקה ועשירה ובירה על טהרת החיטה בלבד שאותה אהבתי במיוחד. היא הייתה שילוב של מרירות עדינה ומתיקות המזכירה טעם של בננה. מכיוון שהגענו בזמן קיבלנו גם בונוס טעימה של הבירה העונתית עוג קייצי, בירה ממתכון עונתי שעליו מחליט הברומאסטר. אם שתיתם יותר מדי והמבחר מבלבל, לא לדאוג: הכוסות מונחות על תחתית עם מידע על כל בירה. 

מה אוכלים?
אחרי פתיחה מרתקת שכזו עברנו בשמחה לבשר, הליווי המושלם לבירה. למנות ראשונות בחרנו בפטריות השמפיניון החתוכות, מוקפצות ברוטב טריאקי מתקתק עם שקדים מולבנים קלויים - מעדן וכריך פרייצל במילוי רוסטביף שהיה מצויין ופיקנטי במידה המתאימה. גם מנת המיני נקניקיות שבושלו בבירה מקומית והוגשו על מצע כרוב כבוש הייתה טעימה להפליא.

לעיקריות טעמנו את מנת הנקניקיות הגדולה - נקניקיית עגל ונקניקיית טלה פיקנטיות, שוב מלוות בכרוב כבוש. בנוסף, ביקשנו לטעום את הפירה וסטייק האנטריקוט העסיסי שנצלה על מחבת לוהטת והוגש לצד שיפוד ירקות קלויים ותפוח אדמה מאודה. הקינוחים היו מוצלחים גם כן, בעיקר למסעדה שלא משלבת מוצרי חלב בתפריט שלה: פאי תפוחים חם עם רוטב פסיפלורה מענג ומוס חלווה בציפוי שוקולד היו שילוב מנצח לסיום ארוחת שחיתות. השירות אגב, מצוין, הצוות מקסים ושש להסביר וגם פיני מנהל המקום עשוי לתפוס אתכם לשיחה צפופה ומרתקת. שווה לבוא.

טוב לדעת
לשמחת המטיילים ותושבי האזור המסעדה פתוחה בשבת, אך בצידה השני קיים גם מטבח כשר וכך מתאימה את עצמה ברוהאוס גם לקבוצת שומרי המסורת. בימי אמצע השבוע בשעות הצהריים קיימת הנחה גורפת של 20% על כל התפריט בכל הזמנה מעל 50 ₪ לאדם ובמקום העסקית המוגבלת והכובלת, בברוהאוס תוכלו להזמין כל מנה שמתחשק לכם מהתפריט במחיר משתלם במיוחד!

חשבון בבקשה (לפני 20% הנחה):
חווית הגולן - טעימת 4 בירות 200 מ"ל - 56 ₪
פטריות מוקפצות בטריאקי - 32 ₪
מיני נקניקיות - 34 ₪
פרייצל זוגי -  32 ₪
סטייק אנטריקוט 330 גרם - 112 ₪
נקניקיות המבשלת - 66 ₪
פאי תפוחים - 32 ₪
 מוס חלווה - 29 ₪
סה"כ - 393 ₪

*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מושבוצ: מקום נדיר במושב רמות
בורגר קטן בערבה: בורגרים קצרין
ארוחת צהריים באיולי בר בראש פינה
קסם על ים כנרת: מסעדת ביג בן
על היסטוריה ומסעדת ויקטוריה
מקום טוב בצפון: מסעדת מרינדו
ארוחה בברוהאוס הגולן
פנינה בים של שדות
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר