נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ראש פינה תמיד היתה אבן שואבת לבליינים מאיזור הצפון ולתיירים. מאז הפיכתה למוקד תיירות מבוקש, נפתחו בה בתי קפה אופנתיים, מסעדות טרנדיות, מועדוני הופעות ואפילו סינמטק פעיל.  גם ברים תוססים יש כאן, ואחד המוכרים שבהם הוא איולי בר שמתפקד כבר מצליח בלילה וכמסעדה מצוינת ביום.

עם מרפסת חיצונית אלגנטית רחבה, רחבת בר מושקעת ונוף מרהיב של צלע ההר, למקום יש מה להציע לכם גם מבחינה ויזואלית.

מנות הפתיחה באיולי בר
כשמגיעים הבליינים
משעות הבוקר ועד שעת הבילויים, שמכוונת גם אל הלנים בצימרים הרבים שיש במושבה, המסעדה מציעה תפריט יום מגוון המשלב מנות בשריות מחומרי גלם איכותיים שיספקו את כל חובבי הקולינריה שבינינו. בשעה 22:00 כשהשמש נעלמת, עולה התאורה העמומה – ואז מגיעים הבליינים כדי למלא את הבר הענק ואת מלאי האלכוהול בדם, שאותו מלווה תפריט כייפי במיוחד לשעות הקטנות של הלילה.

אנחנו הגענו דווקא לצהריים, במיוחד כדי לבחון את תפריט היום, וכדי להיכנס לאווירה התחלנו עם שתי כוסות יין משובח של יקב לוריא הגלילי. התפריט המעוצב כולל מבחר גדול ויהיה קשה לחוות את הכל, אז החלטנו ללכת על בטוח - ארוחת טעימות זוגית המרכזת רבות מהמנות, וכוללת מבחר מוצלח של ראשונות בצלוחיות מעוצבות. בהמשך גם יתברר שזו היתה בחירה מוצלחת ומשתלמת.

ראשונות
כאמור, כחלק מארוחת הטעימות קיבלנו מגוון של מנות ראשונות שכללו פוקאצ'ה חמה ומתובלת בעגבניות מיובשות ורטבים טעימים – טחינה וריבת בצל. בתפריט היה כתוב "סלט ירוק" אבל זה כינוי קצת תפל למה שקיבלנו בפועל – סלט עשיר, צבעוני וטרי, עם פלפלים מכל הסוגים, עגבניות שרי קטנות ועוד מרכיבים טריים.

לצד הסלט סודרו צלוחיות הגשה יפהפיות ועליהן פינוקים קטנים וטעימים כמו כרובית פריכה מטוגנת בפנקו; חציל בטחינה עם סלסלת עגבניות וקונפי שום מעולה; גיוזה מוצלחת ממולאת בעוף על סלט כרוב אסיאתי חמוץ מתוק עם טעמים טובים ולא מוגזמים, וגם פטריות פורטובלו שנמסות בפה היו שם. פשוט תענוג שפותח את העיניים ואת התיאבון.

פלטת בשרים זוגית ועשירה

עיקריות
אחרי הפתיחה המוצלחת הגיעה פלטה גדולה וחמה, עמוסה בסוגי בשר משובחים: נתח אנטרקוט, פרגיות, קבב כבש אוורירי ורך, נקניקיות מרגז פיקנטיות במידה וחטיפי עוף בטמפורה עם רוטב צ'ילי מתוק, מהסוג שהכי כיף לאכול עם הידיים.

עם הבשר הגיע גם אשכול עגבניות שרי ופלפלים ירוקים חריפים קלויים, ובצד, כאילו שהיה חסר משהו – גם תוספת של פירה טעים וחלק ואורז עשיר בירקות. המנה גדולה ואנחנו לא אנשים גדולים במיוחד, ביקשנו מהמלצרית האדיבה לארוז לנו לדרך את מה שנשאר.

וקינוח גם
כאמור, לא נשאר יותר מדי מקום לקינוח, אבל לא ויתרנו על מוס קוקוס במילוי קרם פסיפלורה בציפורי פירורי לוטוס. קינוח מעולה ולא מתוק מדי, כזה שעושה חשק לעוד.
קינוח מוס קוקוס

כמה זה עולה לנו
ארוחת טעימות זוגית: 228 שקלים
כוס יין רוזה יקב לוריא: 34 שקלים
כוס יין לבן יקב לוריא: 30 שקלים
מוס קוקוס: 34 שקלים
סה"כ לארוחה עשירה ומשביעה לשניים: 326 שקלים

איולי בר, ראש פינה. 053-9383979
* הכותב היה אורח המקום

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מושבוצ: מקום נדיר במושב רמות
בורגר קטן בערבה: בורגרים קצרין
קסם על ים כנרת: מסעדת ביג בן
על היסטוריה ומסעדת ויקטוריה
מקום טוב בצפון: מסעדת מרינדו
ארוחה בברוהאוס הגולן
פנינה בים של שדות
על הנהר - בית אוכל ושיכר
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי