נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בדרך היורדת מכרמיאל לעכו, לצד כביש 85, שוכנת מסעדת אינדיאנה גריל בר. מדובר בפנינת חמד של ממש הממוקמת בין עצי יער אחיהוד, מול רחבת דשא ירוקה זרועה בעצים ותיקים ומצלים. כשהרוח הנהדרת נושבת, אפשר לשכוח לרגע שאוגוסט עכשיו ומתחשק לקשור ערסל ולהירדם בצל. האמת, אחרי ביקור באינדיאנה גריל בר, זה די מתבקש..

נעים להכיר
המסעדה מעוצבת בפשטות איכותית, מתהדרת בחלל מחופה עץ ואווירה אינטימית, כשניתן ממש להרגיש את ההשקעה שנעשתה בפרטים הקטנים על מנת שתתקבל תחושה נינוחה למבקר הקבוע ולתייר המזדמן. ואכן, אחרי נסיעה ארוכה בכביש המהיר, כבר בכניסה לחניון אפשר להרגיש את השקט ותחושת כפריות מתחילה לחלחל, כאילו מדובר בעולם אחר ושהמרוץ יחכה בחוץ. את הילדים, אם ישנם, אפשר לשלוח החוצה למתקני השעשועים שבגינה (אחרי האוכל כמובן). זה זמן המבוגרים להנות עכשיו.

בחוץ כאמור תוכלו למצוא גינה גדולה עם גרילים ענקיים לטובת שלל אירועים וגם מתקנים לילדים בחבילה אחת. חשוב לציין שגם אם מתקיים אירוע במקום, צוות המסעדה תמיד מסביר פנים ושמח לשרת ותמיד תוכלו למצוא מקום על בר האלכוהול העשיר. המסעדה בת ה- 3 מנוהלת בידי ראוף, בחור מקסים ונמרץ שמצליח להפוך אותה לאחד ממקומות החובה לביקור באזור הצפון. אינדיאנה ותופסת תאוצה גדולה בין המקומיים, והמטיילים באזור המחפשים מנות בסטנדרט גבוה יותר וכן, מציעה תפריט מיוחד לקבוצות החל מ-180 ₪ לאדם.

טעים ונעים
תפריט המסעדה הוא אחד מהמגוונים והעשירים שיש. מצד אחד קשה לבחור, מצד שני כל אחד יימצא את מבוקשו - שילוב בין אוכל אסלי, גורמה, על הגריל, מתקתק, חריף, מלוח, בשרים, פירות ים, מוקפץ, נגיעות מהמטבח הצרפתי, הערבי, הישראלי – והכל תוך מתן תשומת לב לפרטים הקולינריים הקטנים ביותר. פשוט וואו!
השירות נהדר, אישי וקשוב והתחזוקה ברמה גבוהה, מה עוד אפשר לבקש?

ראשונות הגיעו לחם חם ופריך לצד מטבלי פתיחה מיוחדים שאסור להחמיץ: טחינה צהבהבה עם זעפרן שהיא תענוג צרוף, ממרח כסוף של זיתים שחורים מכפר ראמה ומיונז טעים להפליא, פסטו ביתי וחמאת שום נימוחה.
אחריהם ביקשנו את "סלט אינדיאנה" (סלט הבית), שהתגלה כמנה נדיבה ומשביעה של ירקות העונה ברוטב מתקתק עם פטריות ונתחי עוף מוקפצים בפסטו משגע. בנוסף, ביקשנו לטעום את שקדי העגל בציפוי קריספי על מצע טחינה. מעולים! למרות שכבר התחלנו להרגיש את השובע, לא יכולנו לוותר על מנה נוספת, טעימה להפליא, של פטריות ממולאות בבשר קבב עסיסי שנמס בפה ברוטב שמנת פיקנטי.

עיקר העניין
לעיקריות, בחרנו בסטייק פילה משובח במרינדה מיוחדת של פירות יער טריים, קינמון וסיידר תפוחים (יש גם ברוטב שוקולד!), שהגיע עם לבבות בטטה מטוגנות ומנת שרימפס טרי טרי ברוטב שמנת וודקה, בתוספת אורז.
ניתן לבחור לקבל את הבשרים נטו (המיושנים והמעושנים בדוד העישון הייחודי שנבנה במקום) או בליווי הרטבים המיוחדים של השף. שטפנו את הגרון במיץ תפוזים וכוס יין לבן ריזלינג של יקב מוני והתרווחנו בכיף.

לקינוח, התענגנו על בלה דונה - מוס שוקולדי מפנק בן שלוש שכבות, אותו אכלנו כבר בגינה המקסימה כשהבריזה משחקת לנו בשיער. אלו החיים הטובים חשבתי לעצמי ואיפה הערסל הזה כשצריכים אותו?

חשבון בבקשה
סט מטבלי פתיחה - כלול במחיר העיקריות
סלט אינדיאנה - 55 ₪
שקדי עגל - 55 ₪
פטריות קבב - 55 ₪
פילה סיידר ברוטב אוכמניות קינמון - 125 ₪
שרימפס בשמנת וודקה - 89 ₪
בלה דונה - 39 ₪
כוס ריזלינג יקב מוני- 30 ₪
מיץ תפוזים- 10 ₪
סה"כ - 458 ₪

*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מושבוצ: מקום נדיר במושב רמות
בורגר קטן בערבה: בורגרים קצרין
ארוחת צהריים באיולי בר בראש פינה
קסם על ים כנרת: מסעדת ביג בן
על היסטוריה ומסעדת ויקטוריה
מקום טוב בצפון: מסעדת מרינדו
ארוחה בברוהאוס הגולן
פנינה בים של שדות
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר