נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הדרך אל מושב היוגב שבעמק יזרעאל עוברת דרך שדות חרושים ודרך כאלה שיבוליהם כבר מוכנים לעבור קיצוץ, אידוי ובישול. קערת הסלט הגדולה הזו הובילה אותנו אל ביתם של השף דורון בר און ואשתו ענת, בדיוק בזמן לבראנץ' מרענן.

דורון וענת מארחים ב-iCook - המטבח שליד ביתם - ארוחות שף פרטיות, ארוחות לעסקים, אירועים קטנים וסדנאות בישול. בימי שישי, כמו אותו יום אביבי ונפלא שבו הגענו לבקר, המקום פתוח לארוחות בוקר, בראנץ' וצהריים באווירה ביתית. בכניסה נשתלה גינת ירק שמפארת פינת מנוחה, ובפנים מוצבים שולחנות שף ערוכים בטוב טעם, ומסביבם כלי בישול של מטבח מודרני ונעים, תבלינים ויינות משובחים.

אז מה יש לאכול?
מיד כשהתיישבנו נכנסנו לאווירה עם מבחר מעורב של ירקות חתוכים מתובלים קלות – גזר, מלפפון, צנון ועגבניות שרי מנומרות, והכל טרי מקטיף הבוקר – כל המוצרים באים מהמשק הפרטי וממשקי השכנים במושב. לצד הירקות, איך לא, סלסלת לחמים מעשה ידיה של ענת, כוללת לחם מחמצת שאור משגע מקמח מלא עם צימוקים, צנצנת ריבת הדרים ביתית וקרם פרש טעים. כל זה מלווה אותנו לאורך הארוחה, כאילו כדי להזכיר את המקור לכל היופי הזה – השדות שבחוץ, שמש ואדמה פורייה.

תפריט הבראנץ' כולל גם מנה לבחירה. פתחנו בשתי כוסות יין לבן לצד קרפ בסגנון גאלט צרפתי: קרפ מקמח כוסמת תוצרת בית העשוי מכוסמת קלויה וטחונה במילוי אספרגוס טרי, גבינת אמנטל נמסה וביצה עלומה. כזכור, כל המוצרים מגיעים מהמשק הפרטי וממשקי השכנים במושב והם טריים, איכותיים ואורגניים. ביצי החופש מלאות טעם והגבינות משובחות, מה שהופך את החוויה למענגת אפילו יותר.

ארוחת בוקר מפנקת אצל דורון בר און

המשכנו עם Tamale- מאפה מקסיקני מקמח תירס לבן, מיוחד ומתקתק, אפוי עם ציר ירקות ומעליו רוטב קרמי אלוהי של טחינה וחמאת בוטנים תוצרת בית, שהוגש לצד האש בראונס - עיגולי תפוחי אדמה פריכים.

היה כל כך טעים שהמשכנו עם מנה שלישית - בורקס בנדיקט- הבורקס הכי כיפי שאפשר לקבל: בצק עלים ביתי פריך על טהרת החמאה ממולא בעלי קייל מהגינה עם גבינת פטה ורסק עגבניות טרי. הבורקס מגיע חם מהתנור ובתוכו שוכנת לה ביצה רכה, ומעל הכל רוטב הולנדייז כדי להשלים את התמונה. תוך כדי שיחה על הירקות, ענת לא התאפקה אז טעמנו גם סלט כרוב ניצנים חי, פריך וללא טיפת מרירות. טעים, ולא מזכיר כלל את קרובו המגיע קפוא.

ולקינוח
קינחנו עם קפה חם, חליטת צמחים מהגינה ושני קינוחים קטנים וטעימים להפליא, מוגשים בכוסות מעוטרות: קרמה שוקולד שכשמו כן הוא - קרם משני סוגי שוקולד, שמנת ויין אדום – ממכר! וגבינת מסקרפונה וניל שמעליה פירורי שטרוייזל קטנטנים, ולמטה הפתעה מרעננת של תפוזים סיניים מסוכרים.

כדאי לדעת
מחיר ארוחת הבוקר כולל מנה עיקרית לבחירה ואת התוספות: סלט, ממרחים, לחמים וחליטת צמחים. לקראת שעות הצהריים ניתן להזמין בתפריט גם מנות בשריות - אנטריקוט, קציצות בקר, כבדי עוף וגם פירות ים. התפריט דינמי ומשתנה בהתאם לתוצרת העונה והגינה וכמובן לפי החלטת השף, אבל תמיד תמצאו משהו טעים, טרי ומיוחד.

מומלץ לתאם מראש, בימי שישי בין 9:30 ל- 13:30. פתוח עד 15:00. בשאר ימות השבוע ניתן להזמין ארוחות לקבוצות וסדנאות שף פרטיות לחוויה קבוצתית מגבשת במיוחד. הביקור במקום נותן תחושה של הגשמת חלום משפחתי - כל בני המשפחה משתתפים באירוח, בבישול ובהגשה, האווירה טובה וחייכנית והכל בניצוחו הכשרוני של השף דורון, שיודע לנצל את כל מה שהטבע מסביב אוהב לתת כדי לתת לנו, האורחים – מנה של אהבה.

חשבון בבקשה
בראנץ' טמאלה - 75 ₪
בראנץ' קרפ כוסמת גאלט - 75  ₪
בראנץ' בורקס בנדיקט - 75 ₪
2 כוסות יין לבן - 60 ₪
קרמה שוקולד - 25 ₪
מסקרפונה וניל - 25 ₪
קפה -  10 ₪
* כל הבראנצ'ים כוללים סלטים, ירקות ומנה עיקרית
סה"כ: 345 ₪


* כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מושבוצ: מקום נדיר במושב רמות
בורגר קטן בערבה: בורגרים קצרין
ארוחת צהריים באיולי בר בראש פינה
קסם על ים כנרת: מסעדת ביג בן
על היסטוריה ומסעדת ויקטוריה
מקום טוב בצפון: מסעדת מרינדו
ארוחה בברוהאוס הגולן
פנינה בים של שדות
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר