נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

משהו טוב עובר על רחוב ויטאל בפלורנטין. משהו טעים ולא יקר, שוקו לולו שמו, והוא אחיו של המוסד הקולינרי הותיק בטיילת תל אביב - קפה לונדון. אותה המשפחה שהקימה את קפה לונדון פתחה את שוקו לולו, והביאה איתה את הניסיון עתיר השנים, ואת האמונה שאוכל טוב יכול לבוא גם במחיר שפוי.

תמחור התפריט של שוקו לולו הוא דבר נדיר בנוף המסעדות הישראלי. המנות בגודל הנכון, והמחירים ממש קטנים. המנות הראשונות מתחילות מ-15 ₪, ורוב המנות העיקריות מתומחרות ב-39 ₪ ו-45 ₪, וכן – זה כולל גם המבורגרים ובשרים אחרים. הבנתם את הרעיון – בשוקו לולו לא חושבים שטוב חייב להיות בהכרח יקר.

ארוחות בוקר עשירות ב-39 ₪
בעידן שבו כל ארוחת בוקר סטנדרטית מתומחרת מעל ל-50 ₪, בשוקו לולו מציעים תפריט ארוחות בוקר מגוון ועשיר בתמחור מצחיק של 39 ₪. ארוחת הבוקר כוללת סוגים שונים של אומלט, סלט, הום פרייז, לחמניות תוצרת הבית, חמאה וריבה, שתיה חמה וקרה ומוזלי. הארוחה גדולה כל כך שהיא מספיקה לשניים, ומעידים הסועדים כי הארוחה כל כך משביעה, שאין כבר מקום למוזלי ולקפה. ארוחות הבוקר מוגשות עד השעה 18:00 וגם כאן המחיר פשוט שווה.
ארוחת בוקר בשוקו לולו

אל שוקו לולו הגענו ביום שני. השעה היתה שעת ערב, ורחוב ויטל המה אדם. עושים טיול קטן לספוג את הנוף המקומי, ונכנסים למקום מעוצב בסטייל אורבני שמשדר יוקרה.

מרק פטריות מושלם
התחלנו עם המנות הראשונות. אני בחרתי במרק הפטריות על בסיס שמנת, שמגיע בתוך "לחם מרקו", כזה שאפשר לבצוע אותו בכיף, רק שכאן הוא מערסל את המרק, כשכיפת הלחם מוקרמת בגבינה. פתיחה נפלאה ומחממת את הלב. המרק עדין בטעמו ובמרקמו, והפטריות הגדולות שוחות בו בכיף (24 ₪).

מרק פטריות כפרי. שוקו לולו
בת זוגתי לארוחה היתה אמא היקרה, שהזמינה את מנת הכבד הקצוץ. המנה שהגיעה היתה גדולה, כך שיכולתי גם לנשנש ממנה בכיף. כמות נכבדה של כבד קצוץ במרקם מושלם, עם טוסטונים והמון בצל מטוגן קריספי מעל. בהחלט וואו של מנה – טעימה ומשביעה (21 ₪). סיימנו אותה על אף החשש שלא יהיה מספיק מקום בבטן למנות העיקריות. חשש שהתבדה.

את המנה הבאה הזמנו בעקבות המלצות. מנת פסטה, שהרוטב שנבחר בשבילה היה ארבע גבינות – רוקפור, עמק, פרמז'ן ופטה. שמענו שגם רוטב הרוזה מצוין, אבל החלטנו ללכת על האופציה המפנקת יותר (45 ₪).

קסם הפסטה
אל השולחן הגיעה המלצרית עם עגלה, ועליה גלגל פרמז'ן ענק. הפסטה הלוהטת הוכנסה אל הגלגל, ועברה כמה סיבובים כדי לספוח את טעם הפרמז'ן. לאחר מכן עברה אל הצלחת, והמלצרית הוסיפה שבבי פרמז'ן שגירדה מתוך הגלגל, שהחלק העליון שלו התחמם מהפסטה. הופ הוספנו רוטב וקיבלנו מנה מפוארת של פסטה ארבע גבינות ופרמז'ן.

מדובר באטרקציה נהדרת, שתלהיב מבוגרים וילדים כאחד. טעם הפרמז'ן (איטלקי אמיתי כמובן) משתלב עם כל רוטב ועוטף את הפסטה.
שוקו לולו, מבט מבפנים

עיקריות
המנות הבאות שהזמנו היו מחבת פירות ים הוואי וספייסי צ'יקן קשיו. ראשונה הגיעה אל השולחן מנת פירות הים. קלמארי, ראשי קלמארי ושרימפס ברוטב צ'ילי מתוק, עגבניות שרי מקורמלות, פלפלים ואננס. מנה פיקנטית ונהדרת. פירות הים היו עשויים היטב ונעטפו ברוטב אקזוטי עם טעמים מתוקים-חריפים (54 ₪).

אחריה הגיעה מנת הספייסי צ'יקן קשיו. מנה בסגנון אסיאתי של נתחי פרגית מוקפצים עם בצל חרוך, שום, פלפל חריף וקשיו ברוטב טריאקי. אני פריקית של בצל חרוך ורוטב טריאקי, והשילוב שלהם עם העוף פשוט מנצח. הנתחים היו עסיסיים, הרוטב היה במידה, ושאר המרכיבים הפכו אותו למנה מענגת, שלא ייאמן שהתמחור שלה הוא 48 ₪.

ממלכת הקינוחים
שוקו לולו נפתחה במקור כגלידריה. אני בטוחה שתפריט כזה של קינוחים לא ראיתם בשום מקום. יכולתי לספור לפחות 15 קינוחים, וכולם נשמעים כל כך מפתים. מומלץ לנסות את הקוקי צ'אנקי מאנקי - כוס גבוהה עם שכבת רוטב שוקולד קוקיס, גלידת וניל, שכבת שברי עוגיות אוראו קראנצ'ית, כדור וניל עוגיות וקצפת (32 ₪), או את המדיטראנו - מצע שערות קדאיף פריכות ועליו כדור גלידת פיסטוק, כדור גלידת חלווה וכדור גלידת וניל ברוטב טחינה וסילאן, מעוטר בתלתלי חלווה ושבבי פיסטוק (40 ₪). אני יכולה להמשיך עם ההמלצות, אבל טוב מראה עיניים, אז קחו זמן להשקיע בתפריט המתוק.

מדיטראנו. שוקו לולו

בלילה הופך המקום לבר מדליק עם תפריט אלכוהול מאוד רחב, וכמובן מלא אופציות לנשנושים בצד. אין ספק ששוקו לולו הוא מקום בילוי זוגי, משפחתי וגם ארוחה עם החבר'ה, ובכל שעות היום תמצאו מה לאכול.

שוקו לולו, חיים ויטל 3, שכונת פלורנטין, תל אביב. 053-9443738

* כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אמורה מיו: מחדשים נדרים
אינדירה: ההודית הכי אותנטית בארץ
ערב טוב בדלידה
ערב קיץ איטלקי בפרונטו
ההפתעה של אזור השרון: זויה גריל בר
ביקור ב-Porter & Sons
המסעדות החדשות שכדאי לכם להכיר
עושה את זה בדרך שלה: מסעדת גריג
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר