נגישות
נגישות

מסעדות עם מרחב מוגן – לאסקפיזם בטוח

מלחמת "חרבות ברזל" לא משאירה אף אדם או מקום כפי שהיה לפני ה 7/10. גם המסעדות נפגעות כאשר חוסר מצב הרוח והקשיים הכלכליים פוגשים בתהייה האם ישנן מסעדות בטוחות בישראל

מגזין REST חדשות האוכל חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 31/10/2023, 10:10 תאריך עדכון: 20/11/2023, 11:29

מסעדה עם מרחב מוגן

המלחמה פגעה בשמחת החיים שלנו וגם בתחושת הביטחון. רבים נמנעים מלצאת מהבית למעט מצבים בהם מוכרחים לעשות זאת וגם מגפת החל"תים לא ידועה כמעודדת צריכה. העסקים הקטנים והבינוניים זועקים מרה כי הם נפגעים, לא בטוחים שיצליחו לשרוד את התופת וקוראים ללקוחותיהם לחזור וליהנות משרותיהם. בתוך כך, בולטות המסעדות הנפלאות שלנו שבימים כתיקונם קשה למצוא בהם מקום לרפואה וכיום, הן לא מצליחות להתמלא למרות שיש בהן מרחבים מוגנים. לא חבל?

לכל המסעדות עם מרחב מוגן

כל פסיכולוג יאמר לכם כי הכי נכון לנפש, קצת להתנתק ממהדורות החדשות, לתת לנפש. ומה מעניק שמחה לנפש יותר מארוחה טובה, אלכוהול ואווירה נינוחה?

לפניכם מספר מסעדות מומלצות עם מרחבים מוגנים אליהם אתם יכולים לצאת לארוחה משובבת נפש, להימלט קצת מהיום יום המכאיב, הלא בטוח, אל שעתיים של נחת. לכם מגיע וגם למסעדות.

מסעדות בזמן מלחמה

מסעדות רבות מצוידות במרחבים מוגנים סמוכים או אפילו כאלו המצויים בתוך המסעדה ונערכו בדיוק לימים כאלו. הנה חלק מהן.

צפון

רפאלו – מרחבים מוגנים צמודים

מסעדות רפאלו המצוינות הן דרך מצוינת לשכוח את ההמולה הכואבת שבחוץ. האווירה שם תמיד משרה אווירה של חו"ל, התפריט כולו בנוי על מנות הנעשות בעבודת יד מחומרי גלם מובחרים עד לרמת הפטרוזיליה והבזיליקום. האוכל האיטלקי הטעים כל כך, מוגש שם בהקפדה יתרה עם הבצקים הטריים, הרטבים המענגים והפסטות המופלאות כך של זמן מה, אפשר להרגיש שגרה מענגת. המרחבים המוגנים צמודים למסעדות. הנה הפירוט:

רפאלו עין שמר – מרחב מוגן בתוך המתחם.

רפאלו קסטרא חיפה – מרחב מוגן בקומה ראשונה בקניון 

רפאלו ביג קריות – מרחב מוגן בתוך הסניף.

רפאלו קריון (כשר) – מרחב מוגן בקריון.

קולוני גריל – ממ"ד צמוד

אם גם לכם נמאס מחזה עוף יבשושי בבית ואתם משתוקקים לנעוץ את השיניים בבשר עסיסי אך מתגוררים בחיפה ומפחדים לצאת מהבית – אתם יכולים לשוב ולחייך. מסעדת "קולוני גריל" המקדשת את החזון – מן הקצב לצלחת, תשמח לארח אתכם עם הבשרים המובחרים והרכים שלה, עם מנות שכוללות את מיטב סוגי הנתחים, פלטות בשרים, מנות פתיחה נפלאות וסלטים מצוינים שישמחו אתכם בימים אלו ובכלל. גם חובבי הדגים ופירות הים יוכלו למצוא שם את מבוקשם. והממ"ד נמצא עשרים מטרים מהמסעדה.

רותס – מרחב מוגן צמוד

במבנה עתיק בן מאות שנים שבעכו, פועלת מסעדת רותס הכשרה והמצוינת. המסעדה מגישה מטבח ערבי לבנטיני כשר בניצוחו של השף דראל בן נבט. התפריט הוא שורשי עם טוויסט מודרני – בקלאוות טלה, שישברק שהוכשר ומצליח להיות זהה בטעם, מנסה לצד ארטישוק פריך, סינייה פילה דג ים ועוד. חומרי הגלם מוקפדים, האוכל כולו, נעשה בעבודת יד והאווירה מרגשת ממש. המרחב המוגן במרחק של 10 שניות מהמסעדה.

אזור המרכז

איב - מרחב מוגן בתוך המסעדה

בתיאום מראש תוכלו לשנות אווירה באופן מוחלט, בעיקר לצורך חגיגות משפחתיות שממש לא בא לכם לדחות או לבטל. ניתן לחגוג שם אירועים פרטיים החל מ - 20 איש ועד למאות. באיב ייעצו לכם, יתאימו את החלל ואפילו יחברו לספקים חיצוניים עבורכם. התפריט בניצוחו של השף רמי יוסף משובח וכשר וכולל מנות כמו שוק אווז, אנטריקוט ואסאדו לצד דגים או מנות צמחוניות וטבעוניות, המלצרים יודעים לזמר ברפרטואר רחב של שירים ושפות והמרחב המוגן בתוך המסעדה.

קאופמן וכהן – מרחב מוגן בתוך המסעדה

אם אתם מתגעגעים לשף חיים כהן אבל פוחדים לצאת לאכול בחוץ – אתם יכולים להירגע. המיזם החדש של השף יחד עם איש העסקים עמית קאופמן מבעלי הקייטרינג "טעם וצבע", מאכיל את אלפי העובדים של מייקרוסופט בהרצליה וגם פתח את שעריו לבית של אוכל מנחם. בבוקר – מאפיה ובית קפה ובערב – בר יין קלאסי. במאפייה שבמקום מכינים בכל יום סוגים רבים של לחמים טריים ומשובחים כשההתמחות היא לחמים על בסיס מחמצת בהתפחה ארוכה. אפשר לרכוש הביתה, אבל מומלץ לשבת ולהתענג על מנות מצוינות העשויות ביד אומן מחומרי גלם איכותיים ועונתיים, על או לצד הלחם. ובערב – בית הקפה הופך להיות בר יין מענג. המרחב המוגן בתוך המסעדה.

גסטון אייר פורט סיטי – מרחב מוגן בתוך המסעדה

מסעדת גסטון הממוקמת באיירפורט סיטי היא סטייק האוס קלאסי בסגנון ניו יורקי. תוכלו למצוא שם את מיטב הקלאסיקות המבוססות על בשר איכותי שמבוסס על תוצרת מקומית משובחת ועובר יישון לריכוך מושלם, עד לצלייה. בנוסף לבשרים תוכלו ליהנות שם ממנת שקדי עגל חלומית, באפלו ווינגס והמבורגר מעולה ואוורירי. המרחב המוגן נמצא בתוך המסעדה.

קזן ברסארי – מרחב מוגן צמוד

את מסעדת הברסארי המצוינת שברעננה "קזן", מוביל השף המוערך שחר ברנע שמגיש מנות כשרות וסופר איכותיות המורכבות מבשרים משובחים ומיושנים במקום ושילוב של מספר מטבחים ומגוון רחב של טעמים החל מדגים ובשרים, דרך פסטות מובחרות ועד לכריכים וסלטים. לצד אלכוהול איכותי או יין ועם שירות מעולה ועיצוב מרהיב של האדריכל דן טרויים מובטחת לכם הנאה צרופה ורגועה. המרחב המוגן צמוד למסעדה.

פדריק – מרחב מוגן בתוך המסעדה

בפדריק שבמודיעין מקדשים את ה fun dining, ושם תוכלו למצוא תמיד מטעמים מכל העולם בפרשנות קולינרית מיוחדת, לצד בר אלכוהול מטורף, מוזיקה שמחה ומלצרים שיודעים להרים. בימים האלה, אין חשוב מזה. תוכלו למצוא שם מנות מגוונות מסיגר חלקי פנים, דרך פוקאצ'ה אסדו, פטה כבד ברולה,

נתחי בשר משובחים העוברים יישון של עד 30 יום לריכוך והעמקת הטעמים ועד פטוצ'יני מפסטה שחורה וקינוחים מושחתים. המרחב המוגן בתוך המסעדה.

אייר קפה – ממ"ד בתוך המסעדה

לאלו מבינינו שהולכים לעבודה בכל יום, מגיע רגע מנחם. למי ששפר עליו מזלו לעבוד באזור האיירפורט סיטי, מומלץ להיכנס ל"אייר קפה" – מסעדה איטלקית כשרה למהדרין ששוכנת במרכז פארק העסקים וסביבה בריכות, מפלים ומים זורמים שמקנים תחושה של שלווה אמיתית. במסעדה שבה כל חומרי הגלם טריים ומוקפדים, תוכלו לקבל את מיטב הקלאסיקות האיטלקיות החלביות, כולל ארוחות בוקר עשירות, עסקיות בצהריים שבינן גם דגים טריים וקינוחים חלביים מושחתים. הממ"ד נמצא בתוך המסעדה.

מסעדת 206 – מתחת לאדמה עם מרחב מוגן צמוד

מי שהמוכר והידוע מרגיע אותו, ימצא את מבוקשו במסעדת גריל הבשרים האלמותית – 206 שנחשבת כבר יותר משלושים שנה לאחת ממסעדות הבשרים הטובות בארץ ולחלוצה אמיתית במטבח הישראלי. הבשר תמיד יהיה טרי ועסיסי, הסלטים מדויקים, החומוס הוא אחד הטעימים בארץ והשירות חם ולבבי. המסעדה עצמה נמצאת מתחת לאדמה ובנוסף יש לה מרחב מוגן צמוד.

סניפי לחם בשר – מרחב מוגן צמוד

נוף פנורמי לים, בשרים איכותיים בשילוב לחמים טריים עם סלטים מצוינים ותוספות חמות בכשרות בד"צ יורה דעת. מה צריכים שומרי הכשרות יותר מזה? רק מרחב מוגן צמוד. את כל זה מספקת מסעדת "לחם בשר" שבנמל תל אביב. גם החנייה קרובה. שעתיים של התרגעות אמיתית.

באדיבות המסעדה

סולטאן איברהים – מקלט ציבורי צמוד

בסולטאן איברהים שביפו, תפגשו מטבח שכל ההכנות בו מתבצעות אל מול עיניכם. הסחת דעת מושלמת, תרפיה מושלמת שמסתיימת במנות דגים מעולות, הכוללות בין היתר פיש אנד צ'יפס מדג בס, סביצ'ה מוסר ים עם פרי עונתי, כריכים, ירקות ועוד. ליד המסעדה מקלט ציבורי צמוד.

דליקזן – מרחב מוגן צמוד

האחות הקטנה של קזן ברסארי מצטיינת בטעמים אותנטיים של המזרח התיכון, עם מגוון סלטים טריים, בשרים איכותיים ומעדנייה עם מנות משובחות במיוחד וקינוחים שימתיקו עבורכם את הימים המרים האלה. המרחב המוגן צמוד.

ראיסה – מרחב מוגן קרוב

אין בליין תל אביבי שלא מכיר את "ראיסה". תמיד מתקבלים שם במאור פנים והאוכל טרי, פשוט וישראלי. תוכלו למצוא שם סיגר טלה מעולה, מזטים טריים מצזיקי ועד גבינה טורקית וצלחת חריפים, מחבת שרימפס ומעורב פירות ים לצד בשרים מצוינים ופסטות שהן תענוג אחד גדול. 20 מטרים מבר המסעדה נמצא מרחב מוגן שאליו תוכלו להימלט עם כוסית אוזו.

לולה מרטין – מרחב מוגן בתוך המסעדה

מסעדת הדגים ופירות הים האקסלוסיבית "לולה מרטין", בהובלת המסעדן אפי אללוף, מגישה גם בימים אלה מנות מופלאות של פירות ים ודגים בליווי אלכוהול משובח. תוכלו למצוא שם מנות שאינן נפוצות במחוזותינו כמו קוקי סאן ז'אק, אוייסטרים, וונגולי, סרטנים ועוד לצד פאיה ים תיכונית, דגים נאים ושלל מנות שף מיוחדות ולסיים בקינוחים משובחים כמו קראק פאי, בר פיסטוק ולימון או עוגת גבינה ניו יורקית והכל באווירת ים מרגיעה, בעיצוב מרהיב ומוזיקה מסיחת דעת. כדאי להתעדכן בשעות הפעילות ולזכור כי המרחב המוגן נמצא ממש בתוך המסעדה.

אמורה מיו - מקלט בתוך המסעדה

אמורה מיו היא אחת מהמסעדות הותיקות בתל אביב ומגישה אוכל איטלקי מסורתי ואותנטי עם מנות ייחודיות מאזורים שונים באיטליה בהכנתן התמחתה המסעדה משך שנים. בין הפסטה הטרייה, הפיצה הדקיקה, הבשרים המעולים, הניוקי והריזוטו המסורתיים, יוכלו גם צליאקים וטבעוניים למצוא את עצמם. הקינוחים השמימיים הם סיומת משמחת לארוחה רגועה. תמיד בטוח לאכול במוסד הקולינרי "אמורה מיו", עם טעמים שחוזרים אליהם פעם אחר פעם, אווירה שמחה ומחבקת ותחושה אמיתית של בית. בתקופה זו - בטוח לאכול שם באופן מיוחד בשל מקלט שנמצא בתוך המסעדה. מרפא אמיתי לנפש בימים מורכבים אלו.

קווין לו רעננה – מרחב מוגן צמוד

קווין לו היא מסעדה אסייתית כשרה המשלבת בין אווירת בר קלילה למטבח אסייתי מצוין. שילוב שיכול לעשות טוב לכולם בימים אלו. כל המנות מוכנות עם חומרי גלם טריים ומצוינים ומותאמות לחיך הישראלי המפונק עם מנות כמו רול כבד אווז ודג יילו טייל בכמהין. גם עיצוב המנות אינסטגרמי לחלוטין. לצד קוקטיילים בהשראה יפנית, אתם יכולים לשכוח מהצרות. המרחב המוגן צמוד.

chaseria bar – מרחב מוגן

אין דרך טובה יותר להשכיח את המצב לכמה שעות מאשר עם קוקטיילים יצירתיים. בצ'ייסריה בר שבתל אביב תוכלו ליהנות מצ'ייסרים עונתיים, קוקטיילים הנרצחים מהמרכיבים הטריים והטובים ביותר ומאלכוהול מגוון. כל זאת, לצד מוסיקה עולצת שתשפר את מצב רוחכם. מה שיכול בימינו להפוך את החוויה שלכם לשלמה ובטוחה הוא המרחב המוגן הקיים במקום.

רולדין בפארק הלאומי ברמת גן – מקלט צמוד

את רשת רולדין כולם מכירים. תמיד אפשר למצוא שם מאפים טריים ומשקאות מתוקים וניחוח האפייה מוכח מדעית כמשפר אנדורפינים. (כנראה. אם זה עוד לא הוכח, כדאי לבצע מחקר בהקדם). הסניף שנמצא בפארק הלאומי ברמת גן, משלב בין הניחוחות הללו עם הירוק – ירוק של הפארק, הברווזים השטים באגם ותחושה של שקט מסביב. את השקט הזה משלים מקלט עם הגנה מטילים הנמצא במרחק של עשרה מטרים מהמקום.

בלאק אנד וויט סושי בר – מקלט תת קרקעי

בלאק אנד וויט סושי בר שבראשון לציון ידועה במטבח היפני המוקפד שלה, בדגה הטרייה, ביצירתיות ובאווירה השמחה. מעבר למוקפצים, הגיוזות, מגוון הרולים המופקדים ושאר הקלאסיקות תוכלו למצוא שם מנות מיוחדות כמו סטיקי גאודה, פטריות בטמפורה ונאמס נדירים. ואם חלילה תתפוס אתכם האזעקה, במרחק של עשר שניות בדיוק, ממתין מקלט תת קרקעי.

פסאו – מקלט צמוד

פסאו בראשון לציון היא מסעדת רופ טופ הממוקמת מול הים ומציעה מטבח עשיר לצד בר מגוון ויוקרתי וכמובן – נוף פנורמי מרהיב אל הים. תוכלו לנשנש ממנות השרינג המצוינות של המקום לצד קוקטיילים ותפריט אלכוהול משובח, לצד מוזיקה משובחת אל מול השקיעה. והמקלט – צמוד.

אומינו – מקלט צמוד

אם חשבתם במצב הנוכחי לא תוכלו לבלות על חוף ראשון לציון – טעיתם. ב umino, מסעדת סושי בר אסייתית הממוקמת על החוף, תוכלו ליהנות ממטבח פיוז'ן יפני המשלב קוקטיילים מסעירים, יינות מצוינים ואווירת ים משחררת. אפשר להירגע באמת, להתרווח על הכיסאות הנוחים, לנשנש ולשתות, כי הכל טעים ממש והמקלט צמוד.

קפה ברנר – מרחב מוגן צמוד

בית הקפה הרענני הוותיק יעניק לכם טעמים איטלקיים מעוררי געגוע לצד ארוחות בוקר ומגוון מנות ראשונות, סלטים, דגים ושלל שמחות קטנות בסגנון איטלקי – אירופי ועם אירוח שמרגיש ממש כמו בבית. אין מה להסס כשהמרחב המוגן קרוב כל כך. בואו.

מסעדת האווזים - מרחב מוגן קרוב

מסעדת האווזים שבנמל תל אביב פועלת בימים אלו וממשיכה להגיש חוויית על האש מלאה ונדיבה. במסעדה תוכלו למצוא את הבשרים המפורסמים של המסעדה הוותיקה מפרגיות ועד כבדי אווז הנצלים על גחלים כמיטב המסורת. את הארוחה פותחים עם שלל סלטים טריים וקלאסיים והכל בנמל תל אביב עם הים המרגיע בסמוך ושפע של חנייה. המרחב המוגן נמצא כשלושים שניות מהמסעדה ומספק תחושת ביטחון.

הפינה של מוטי – מקלט צמוד

עוד בראשל"צ שסופגת לא מעט, אפשר למצוא את "הפינה של מוטי", שיכולה לספק לכם רגעים מענגים של אוכל פשוט, ביתי, מחמם את הלב. תמצאו שם בישולים אמיתיים, לצד שיפודים איכותיים עם אווירה ונדיבות של בית. לשומרים שבינכם – הכשרות היא של בד"צ בית יוסף. וכן, יש מקלט צמוד.

שפלה

לוצ'נה אשדוד – מקלט צמוד

אשדוד מתווכת לעיתים קרובות. דווקא בגלל זה, אסור לוותר על שגרת היום יום, על רגעים של בריחה מבורכת אל תוך צלחת עמוסת פחמימות מענגות, מנחמות. מסעדת לוצ'נה מקניון ממילא בירושלים שהגיעה לאשדוד אל מתחם הסטאר סנטר מספקת תפריט איטלקי אותנטי, עם מגוון פסטות עצום, פיצות ומגוון מנות איטלקיות קלאסיות בנגיעות ישראליות מוקפדות במיוחד. אפשר לשקוע אל תוך הרטבים השמנתיים או האדמדמים בלי פחד כיוון שיש מקלט צמוד למסעדה.

באדיבות המסעדה

קורסר – ממ"ד בתוך המסעדה

לא תאמינו, אבל אפשר להירגע גם במרינה באשדוד. מסעדת הבשרים והדגים – קורסר, תגיש לכם תפריט עשיר של בשרים, פירות ים ודגים העשויים מחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר שניתן להשיג לצד יינות וקוקטיילים נפלאים. הממ"ד נמצא בתוך המסעדה המרהיבה.

טקסס – מרחב מוגן צמוד

שחיתות. אין מנחם ממנה. בטקסס שברובה הסיטי במרכז אשדוד תמצאו את "טקסס" שכשמה כן היא – מגישה אוכל טקסני בסטייק האוס אותנטי עם ריחות צלייה משכרים ועיצוב עץ. תוכלו למצוא שם בשרים משובחים ומיושנים, נתחים מיוחדים ושלל מנות פתיחה מגרות. המרחב המוגן במרחק של 30 שניות מהמסעדה.

ירושלים

מלה ביסטרו – מקלט צמוד

מסעדת מלה ביסטרו הוותיקה והמצוינת, ממוקמת בירושלים בלב שכונת עין כרם הרומנטית ומגישה בשר משובח בשלל דרכי הכנה לצד מנות מקוריות ויצירתיות כמו שקשוקת כבש וקלאסיקות מנחמות כריזוטו פטריות. המסעדה מגישה גם ארוחות בוקר מושחתות כך שתוכלו להגיע אליה לאורך כל שעות היום. המקלט הצמוד אליה מבטיח שהייתכם בה.

רודריגז – מרחב מוגן צמוד

ב"רודריגז" שבהר החוצבים בירושלים, תוכלו ליהנות מארוחות דגים ובשר ומנות מופלאות נוספות מתוך התפריט עליו מנצח השף אילן עשור, והכל בכשרות המהודרת של הרב רובין. התפריט מגוון ומורכב מסגנונות רבים, כך שאם אתם משפחה שלכל אחד טעם משלו, זה המקום. תמצאו שם פטה כבד או פיטריות סיציליה, מעורב ירושלמי לצד אסאדו ארגנטינאי אותנטי וקינוחים מושחתים. המרחב המוגן נמצא כעשרים שניות מהמסעדה.

רשטא עין ראפה – מקלט צמוד

למי שמתגעגע בימים אלה לאוכל שורשי ואותנטי של הרי ירושלים, מומלץ להגיע לרשטא שבעין ראפה. כן, דווקא עכשיו. שם, ממשיכים להכין מדי יום מאכלים ערביים עם הפרשנות היצירתית של שף המסעדה, כאשר ההקפדה העיקרית היא על הטריות. פארם טו טייבל. כל הפרודוקטים נקטפים באזור ובהתאם לעונות השנה ויחד עם העיצוב הכפרי, ניתן להתענג שם על אווירה כפרית קסומה ומאוד שקטה. המקלט שנמצא במרחק של 20 מטרים בלבד מהמסעדה מאפשר לכם לסעוד בשקט, בתוך הנוף הקסום.

סאם בורגר – מרחב מוגן צמוד

מי שחשקה נפשו בחווית דיינר אמיתית, מוזמן להגיע לסאם בורגר שבירושלים, שם הבשר הטרי שנטחן מדי יום מגיע לצד מנות אמריקאיות משובחות נוספות כמו שורט ביף אסאדו עם הרוטב הסודי של סאם, ריב אנטריקוט משובח ומנות מצוינות. הכל בכשרות מהודרת בד"צ מהדרין של הרב רובין. המרחב המוגן נמצא במרחק 20 שניות מהדיינר.

ריקוטה – מרחב מוגן צמוד

מסעדת ריקוטה החלבית והכשרה למהדרין מגישה מגוון של אוכל איטלקי, דגים ומנות חלביות וממוקמת בקריית ההיי טק הירושלמית. שקט ונעים שם ואפשר להתנתק מהחדשות לבילוי אינטימי ורגוע בליווי פחמימות מצוינות שמכינים במקום, עם ההזמנה כדי שאתם תקבלו את המאפים שלכם הכי טריים שאפשר. תמצאו שם כמובן שפע של פסטות, סלטים ודגים טריים ומצוינים. את המועקה המלווה אותנו בימים אלו תוכלו להמתיק בקינוחים חלביים משובחים. אל תפספסו את הטירמיסו. המרחב המוגן נמצא במרחק 20 שניות מהמסעדה.

דרום

אווז הזהב – מרחב מוגן גדול

מסעדת אווז הזהב שבבאר שבע, היא מהמסעדות הפופולריות בעיר ומגישה את האוכל שהישראלים הכי אוהבים להתנחם בו – על האש. במסעדה יפתחו לכם שולחן עם כל השיפודים האהובים כשהם עשויים ביד אומן מקבב הבית ועד לכבד אווז. כמובן שפתיחת השולחן כוללת סלטים טריים וצבעוניים ופיתות עיראקיות מהטאבון. במסעדה מרחב מוגן גדול ללא קירות חיצוניים או חלונות. בואו.

סדפה – מרחב מוגן צמוד

סדפה היא מסעדה שמגישה פירות ים, דגים טריים ונתחי בשר משובחים. האווירה שם אותנטית עם נגיעה יוקרתית. הסלטים טריים ומגוונים, מנות הבשר גדולות ועסיסיות והדגים... אוי הדגים. המסעדה משלבת ישן וחדש מצטיינת בשירות חם וקשוב לצד הקפדה קולינרית. המרחב המוגן נמצא במרחק של 15 שניות מהמסעדה.

ריבר – מרחב מוגן צמוד

מי לא מכיר את רשת ריבר המצטיינת באוכל אסייתי המותאם מאד לחך הישראלי המפונק? גם בריבר בבאר שבע תוכלו ליהנות מרולים שמנמנים בטמפורה, ממולאים בכל טוב ומגולגלים לעילא בליווי מנות אסייתיות מתקתקות ונפלאות והכל במחירים עממיים ושווים לכל כיס. אסקפיזם, כבר אמרנו? 15 שניות מהמרחב המוגן.

פטריקס – מסעדת שף ובר – מרחב מוגן צמוד

פטריקס שבבאר שבע, בניצוחו של שף אבי נעמני לוקסמבורג מגישה חוויה קולינרית כשרה עם אווירה של חו"ל ושלל מנות מפתיעות ואלכוהול שיאפשר לכם לשכוח את מה שקורה בחוץ. חומרי הגלם הטריים בהם משתמש השף מרכיבים מנות מיוחדות באמת כמו שעועית בציפוי טמפורה (כן!), ברוסקטות עם טונה הדרית, בשרים מעולים המוגשים בפרשנות יצירתית, קינוחים מושחתים וכל זאת לצד יותר מ – 20 סוגי בירות ואלכוהול מגוון. המרחב המוגן במרחק של 15 שניות מהמסעדה.

*חלק מן המסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
0
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של מערכת zap rest

Newsletter Icon