נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לכבוד ל"ג בעומר חיפשנו עבורכם מצפון ועד דרום, מסעדות בשר כשרות, מעשנות לא כשרות וכמה שיותר נתחים משובחים, עסיסיים ומעושנים שעושים מדורה בלב ובנשמה.

קרניבורים בנשמה התפקדו! אם גם לכם יש קרייבינג מטורף לבשר, אם בא לכם להעלות עשן ביום הכי מעושן של השנה – ל"ג בעומר, עם בשרים מעושנים מעולים, הגעתם למקום הנכון!מקום המדינה ועד היום לאכול בשר זה פשוט חלק ממי שאנחנו. תמיד כשנפגשים למנגל אז נשארים עם כמות בשר שהייתה מספיקה לכל אפריקה, כשבאים אורחים יש כמה סוגי בשרים ועושה רושם שאנחנו עם הבשר יותר מאשר העם הנבחר. אז במיוחד לכבוד ל"ג בעומר הקרב ובא שנחגג השנה ב- 8/5 ברחבי הארץ,  רפדנו אתכם במיטב המעשנות והבשרים המעושנים כדי שלא תרגישו נטושים בלי מדורה ומרשמלו.

מעשנות בשר כשרות וכאלה שלא, מסעדות בשרים עם מעשנות בשר ובשרים מעושנים מופלאים ששווים כל נגיסה בגלל העסיסיות, הטעמים והעונג המתפשט בגוף... קבלו את השופרא דה שופרה שכל קרניבור וקרניבורית חייבים להכיר לצד המדורה שבמסעדה ובלב.

דוריס קצבים לקרניבורים שלא מתפשרים!

מדובר במסעדת בשרים ומעשנה וותיקה שנפתחה בראש פינה אי אז בשנת 2004 ולאחריה צצה הדוריס של זיכרון יעקב עם נתחים מטריפים שמגיעים מעדרי הבקר של הרי הגולן, בהם תמצאו אסאדו בקר, ספריבס טלה, פורטר האוס, פיקניה ועוד נתחים מושלמים מהמעשנה.

מה מעשנים? דנוור קאט, סטייק טרי-טיפ, פריים ריב, סינטה, אנטרקוט ופורטר האוס בתוספת צ'יפס, סלט וירקות קלויים כשכל המנות מוגשות למרכז השולחן לשרינג זוגי או עם החבר'ה. אל תוותרו גם על נקניקיות הפרנקפורטר והצ'וריסו שנעשים כאן בעבודת ד ומהווים פתיח חביב לפני סעודת המעושנים שמשובחת שלכם.

דוריס קצבים. כתובת: הנדיב 1, זיכרון יעקב, 04-6397030

 בשרים מעושנים מופלאים ששווים כל נגיסה. צילום: דוריס קצבים.

'המעשנה' בגלל השרינג הקרניבורי המנצח והמעושן

מדובר באחת המעשנות הכי שוות שקמו כאן בארץ ע"י זיו רודר ב- 2015, מעשנה שמגישה בשרים איכותיים ועסיסיים שעברו עישון, כשבכל יום מדובר על למעלה מ-14 נתחים שונים של אווז, בקר, טלה ובעצם מה לא? הקונספט במעשנה הוא של סעודה בה המנות מוגשות למרכז השולחן לשרינג קבוצתי כשבתפריט תמצאו את כל טוב הארץ של המעושנים: סינטה, צ'וריסוס, פיקאניה, שוק טלה לצד תוספות מגניבות וירקות מהמעשנה.

מה מעשנים? אם אתם זוג חמודי שבא לטרוף בל"ג בעומר מומלץ לקחת את 'סעודת קרניבורים' הכוללת 7 נתחים: בריסקט טקסס סטייל, עוף שחור עם ראב שום שחור או פסטרמה הודו ביתית בראב צ'יפוטלה, צוואר טלה עם ראב ירושלמי, פיקאניה בראב הסודי של המעשנה, שורטריבס החלק הבשרני של האסאדו בראב סודי, סינטה בצ'ילי וקפה  או נתח קצבים מושרה בוויסקי מעושן

חזה אווז / שוק אווז ברוטב יין וקסיס. אם הגעתם כמה חבר'ה שנבעטו ממדורות אחרות אז קחו לכם את משתה אבירים הכולל 8 נתחים (בדומה לאלו המצוינים למעלה) ולצידם תוספות שתיה קלה, ערק בטעמים, יין בוטיק ללא הגבלה.

המעשנה. כתובת: נתיב הזית 88, ינוב, מעשנת בשר לא כשרה. 053-9374909

 אחת המעשנות הכי שוות. צילום: המעשנה. 

Levy's BBQ – מעשנה דרומית לקאובוייז אמיתיים

מדובר באימפריית בשרים מעושנים דרומים מושלמת עם שפע של נתחי בשר מובחרים ומעושנים כמו אסאדו טלה, חזה אווז, פיקניה, טי-בון טלה, נקניקיות וקבבים מעושנים במינון הנכון של שומן ועישון שעושים תענוגות בפה ובחיים!

מה מעשנים? אסור לכם לוותר על שפיץ צ'אך בתיבול הבית וצ'ימיצ'ורי, כתף טלה מעושן בקארסט עשבי תיבול, אונטריב בעישון ארוך שמתפרק בכייף שלו ושלכם וכמובן אוסובוקו אחורי בעישון ארוך שנופל מהעצם לפה שלכם! כמובן שכדאי לקחת כמה שיותר מנות לשרינג משותף של סעודת קרניבורים כהלכתה.

כתובת: כפר מנוחה, 050-8839150, מעשנה לא כשרה.

אלבמה לשרינג טעימות מושלמות ומעושנות

אלבמה היא מעשנת בשר שמספקת לכם סעודת נתחים מעושנים ממש כמו בסרטים וכמו באלבמה, עסיסיים, מושלמים שמתפרקים כבר בדרך לפה מרב שהם מעושנים נכון! הנתחים כוללים: אסאדו, סינטה, נתח קצבים, פילה, שייטל, צוואר לבן ועוד כשההמלצה שלנו היא לבחור במסלול הטעימות שיאפשר לכם לטעום מהכל, וזה שווה את זה!

מה מעשנים? יש את מסלול ארבעת הנתחים בו תקבלו ארבעה נתחים מעושנים לבחירתכם עם תוספות של סלט, כרוב כבוש, קדירת שעועית, תפוח אדמה ובשר או את מסלול כל נתחי הבשר שיש בתפריט שעושה עושר מעושנים בפה ובנשמה.

אלבמה. כתובת: פנקס דויד 47, נתניה, 053-4362880

 סעודת נתחים מעושנים ממש כמו בסרטים. צילום: מסעדת אלבמה. 

באקארו – ל"ג בעומר מעושן עם מדורה של תשוקה בלב

מעשנה שכבר מזמן הפכה לגן עדן עבור ציבור חובבי המעשנות, המתמחה בצליית בשר בגחלים עם מעשנת בשר שמעשנת בשיטת ה- LOW AND SLOW  של עישון בחום נמוך ולמשך זמן רב מה שגורם לבשר להתפרק עוד לפני שהוא חלם שתנגסו בו. במקום תמצאו נתחים רבים ומעושנים כמו סינטה, טלה, צלעות טלה, פרגית מעושנת כשההמלצה שלנו היא לבחור את אחד המסלולים שיגרום לכם לטעום מכמה שיותר נתחים.

מה מעשנים? במסלול 'משתה גיבורים' תקבלו 6-8 נתחים שונים ביחד עם יין חופשי, בירה וקינוח זוגי, תוכלו גם לבחור מיקס של שלושה נתחים כמו סינטה עגל, צלעות טלה וחזה טלה לצד תוספות כמו  סלטים, צ'יפס ותפוח אדמה שבור.

באקארו. כתובת:  אלכסנדר זרחין 13, רעננה, מסעדת בשרים לא כשרה. 053-936571

 גן עדן עבור ציבור חובבי המעשנות. צילום: באקארו

בוצ'רי דה ברילוצ'ה -לטוס לארגנטינה ולטרוף נתחים עסיסיים..

היישר מהעיירה ברילוצ'ה שבארגנטינה הגיעה אלינו בוצ'רי, מעדת בשרים משובחת עם נתחים מובחרים כמו: פילה בקר, אנטרקוט, סינטה, שייטל, צלעות טלה שנצלים עם שומן או בלי, כמה גרם שרק תרצו עם יישון ע"פ טעמכם האישי. אתם בוחרים את הנתח שלכם ומקבלים שלמות של טעם עם מיטב הבשרים המעושנים של המקום!

מה מעשנים? הכל עסיסי ומשובח, אל תוותרו על אנטריקוט ארגנטינאי בלאק אנגוס,

אנטריקוט בקיצוב אמריקאי, פורטר האוס, נתח קצבים וסינטה לצד תוספות כמו נקניקיות רוקפור, צ'יפס ותוספות שונות שמשתנות מדי יום.

בוצ'רי. כתובת: הברזל 4, רמת החייל, תל אביב, מסעדת בשר לא כשרה.  053-944321

 היישר מהעיירה ברילוצ'ה שבארגנטינה. צילום: בוצ'רי. 

M25 – כשבשרים מעושנים ומשובחים פוגשים סועדים מאושרים

מסעדת בשרים משובחת עם מעשנה בחצר שמספקת על בסיס יומי את מיטב הנתחים שעברו עישון ארוך: קורנביף מעושן, ספריבס טלה מעושן, צלעות, שייטל ואפילו שקדי עגל מעושנים!

מה מעשנים? המלצה שלנו היא לבדוק מהם הספיישלים היומיים כי כל יום יש נתחים אחרים בתפריט ולנסות להגיע ביום שיש שקדי עגל ומוח מעושנים וכמובן לא לוותר על טלה מעושן ואנטרקוט החלומי!

M25. כתובת:  ברודצקי 15, תל אביב, מעשנת בשר לא כשרה. 053-9378682

 ספיישלים יומיים נפלאים. צילום: M25

מסעדות מעשנות בשר כשרות

הארוויס, בגלל מעשנת העץ עם הטעם החלומי של הבשרים

מדובר במעשנת העץ הראשונה בירושלים וסביבתה שהיא גם בין מעשנות העץ הבודדות הפועלות בארץ, מעשנות הדורשות ידע וניסיון בעישון בשרים בעץ. יש כאן בשרים בסגנון ברביקיו אמריקני המעושנים בעישון איטי בעץ בשיטת – LOW AND SLOW , צלייה בחום נמוך של 80-90 מעלות למשך 18 שעות, שמעניקה לנתחים את טעמם המופלא שיגרום לכם לרצות לבכות מרב שזה טעים ונעים. תמצאו כאן נתחים רבים ושווים כמו אסאדו, בריסקט, בשר צלעות  מפורק, מדליוני פילה, צ'וריסו, פסטרמה חזה בקר ועוד רבים ומושלמים.

מה מעשנים?  יש שלוש מנות שאסור לכם לוותר עליהם בשום אופן, אסאדו מעושן ב- 12 שעות בעץ דובדבן  ובשר צלעות מפורק של 18 שעות עישון ובריסקט של 14 שעות עישון לצד תוספות כמו צ'יפס בטטה ואצבעות אנטרקוט.

כתובת:  יפו 33, ירושלים, מעשנת בשר כשרה. 02-6246444

המעשנת של יואל – פנינסולה בשרית מופלאה בלב מדבר

מדובר במעשנה שנמצאת בלב ליבו של מדבר יהודה המספקת לכם שפע של בשרים מעושנים ובשרים משובחים נוספים, כולם ממנתחים מובחרים ועסיסיים שקיבלו את העישון הנכון להם.

מפלטת בשרים מעושנים כמו אנטרקוט, סינטה, אסאדו, צלעות ועד לנקניקיות ביתיות מעושנות תמצאו כאן כמה מסלולי חשק קרניבורים שיהפכו את מדבר יהודה לפנינסולה של בשרים!

מה מעשנים? כדאי לקחת למרכז השולחן את פלטת הקרניבורים המעושנת הכוללת סטייק על עצם, פילה בקר, צלעות טלה, סינטה, אסאדו בתוספות של צ'יפס, אורז הבית, תפוח אדמה אפוי או את פלטת המעושנים החמה הכוללת 900 גרם בשר של אסאדו, אנטרקוט ופיקניה.

המעשנת של יואל. כתובת: כפר אדומים, מעשנת בשר כשרה. 053-9414953

 מסלולי חשק קרניבורים. צילום: המעשנת של יואל

צילום תמונת שער: דוריס קצבים

חלק מהמסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest, אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
דוריס קצבים בזכרון יעקב
הזמנת שולחן
04-6397030
המעשנה בינוב
053-9374909
אלבמה בנתניה
053-4362880
באקארו ברעננה
053-9365717
בוצ'רי דה ברילוצ'ה בתל אביב
053-9443212
M25 בתל אביב
053-9378682
המעשנה של יואל בכפר אדומים
053-9414953

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!