נגישות
נגישות

5 מאכלים מושחתים, משמינים ומושלמים ל'יום ללא דיאטה

אוכל משמין, המבורגר מוגזם, פיצה מפרגנת, חומוס משמין ושווארמה מפנקת – לכבוד 'יום ללא דיאטה' קבלו את חמשת המנות הכי מושחתות ושוות שאסור לכם לפספס!

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 04/05/2023, 18:07
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

איזה כייף זה לכתוב המלצות על האוכל הכי משמין, עתיר קלוריות ומושחת שתפגשו!

מחנכים אותנו לאכול אוכל בריא, לספור קלוריות, לדאוג שכל אבות המזון והאמא שלהם ינחתו בצלחת ובאותה נשימה מורידים לנו את החשק לאכול כמו שצריך, כמו שבאמת היינו רוצים לאכול. 'אנשי הדיאטה', אנשים שנעים בין שיטה כזו או אחרת כדי לאבד משקל וחיים על פריכית עגמומית שעושה עצוב לכל בני הבית, אותם אלו שחיים בחוסר חשק על קינואה, מלפפון וחסה עם תולעת בדיכאון ורק מפנטזים 'לעוף' על איזה מגש פיצה....

כל אותם אנשי הדיאטה יודעים כבר מזמן שספירת קלוריות לא עוזרת - היא מבאסת, מעכבת והשקילה היומית הזו כבר מזמן הפכה למתסכלת ומיותרת ורק גורמת לגלידה במקרר להרגיש טעימה יותר!
אז במיוחד לכם ובמיוחד לכבוד 'יום ללא דיאטה' שנחגג, באושר ועושר עד היום הזה ב- 6 למאי, בחרנו את חמשת המאכלים הכי משמינים ומענגים שיש! מאכלים שחוגגים את מיטב הקלוריות ונותנים לג'ינס 'כיף' של עונג מבלי לדאוג יותר מדי לבריאות שלכם, מנות של מיטב המסעדות שלא מתביישות להודות שהן מושחתות ושמנות ועושות טוב לנשמה, כאלה שהערך הקלורי שלהן לא מעניין אתכן ולו לרגע! תוספות משמינות, משקאות ממותקים, השמנת יתר – בכתבה הזו כל אלו הם ה'בסטי' שלנו, ובגלל שאנחנו ממש נחמדים ודואגים, בכל זאת, לסקיני ולבקיני של הקיץ שבפתח, כתבנו בכל מנה כמה קלוריות יש בה כדי שתשלחו את המצפון לחופשה בקריביים!

פיצה פבריקה – הפיצות הכי ג'אנקיות שיש עם קלוריות שמצדיקות את זה

אחד המאכלים הכי טעימים בעולם שכל איש ואישה ברי דעת אוהבים היא כמובן הפיצה! מדובר במשולש או עיגול מושלמים עמוסי גבינות, תוספות בלי סוף, רטבים ובצק עתיר שומן שהפך אותה להיות לג'אנק פוד הכי אטרקטיבי שיש – בכל גיל, בכל סיטואציה ובכל מצב רוח. פיצה פבריקה שייכת לאורן עמר שהמציא פרשנות משלו לפיצה הנפוליטנית והיא נחשבת עד היום כאחת הפיצריות הכי טעימות שיש בארץ, אז אם כבר באנו להשמין, שיהיה ב'קלאס'.

הכי משמין וטעים - הכל כאן מושלם אבל יש שתי פיצות מככבות שהן מדהימות פשוט בגלל שהן עמוסות בכל טוב הגבינות, התוספות והקלוריות ועושות חשק לחיות;  ויאולה -  קרם סלק ומסקרפונה, מוצרלה טרייה, גבינת בושה מקורמלת, קונפי שרי, צנוברים, אורגולה, קרם פרש, בלסמי ופרמז'ן . או את 'טונדו וורדה' -  רוטב פסטו, מוצרלה טרייה, בוראטה, פונדו צ'דר, פיסטוקים קלויים, שמן זית ומלח ים.

כמה כמה? משולש פיצה שמשול לחצי עיגול של פיצה אישית שוקל בממוצע כ- 100 גרם ומכיל בין 300-400 קלוריות, דהיינו שפיצה עגולה שווה כ-800 קלוריות, לא הכי נורא, נכון?

פיצה פבריקה . כתובת: הרצל 203, רחובות, 053-6113733

פיצה פבריקה בין הכי טעימים, מכל המאכלים הטעימים, זו פיצה טובה. צילום: שאטרסטוק

שווארמה של 'רפי בצומת' מנה של תענוג בלאפה על כאפה של קלוריות

בלאפה, בגט, פיתה או בצלחת - שווארמה היא הבשר שהכי כייף אהוב בישראל. היא עשויה לרוב מבשר בקר, כבש או הודו המכילים כמות גבוהה של שומן רווי וכולסטרול כשבין שכבות השווארמה מוסיפים, ובצדק רב ובאהבה, שומן מן החי כדי שהטעם יהיה מושלם. אין ספק שזו אחת המנות הכי מושחתות שיש בארץ שכייף לאכול לפני ארוחת הערב הדלוחה שאשתך מכינה או לפני הדייט שבו 'תשחקי' אותה עדינה קולינרית. ואם כבר בשווארמה עסקינן, איך אפשר לוותר על 'רפי בצומת'? מדובר באחת השווארמיות הכי נפלאות ושוות שיש כאן עם קילומטראז' של ניסיון שהתחיל ב- 2006 ע"י רפי ועד היום היא מושכת אליה את מיטב הנהגים והשווארמיסטים שחולפים על פני כביש 4 ובכלל.

הכי משמין וטעים – עוד לפני לאפה הנכספת, תדעו שיש כאן סלטים טריים ומעולים ובעיקר בלתי נגמרים שתוכלו לקחת ב'ריפיל' חוזר ומרטיט שמתאימים במיוחד ליום ללא דיאטה וחיים ללא תנאים. חובה עליכם לקחת כמובן שווארמה הודו נקבה או עגל בלאפה כדי שיהיה הכי מושלם שיש עם צ'יפס וסלטים כמה שנדחס – נדחס ומה שלא שיבוא כמו מטוס ליווי צבאי, בצלחת בצד כשחקן חיזוק לזלילה. זה עסיסי, זה שמנוני, זה מושחת וזו שווארמה שאסור לוותר עליה.

כמה כמה? בעיקרון מנת שווארמה של 150 גרם מכילה כ- 500 קלוריות ובתוספת של צ'יפס, לאפה, סלטים, חומוס היא עשויה להגיע בין 1100-1500 קלוריות, תלוי בכישורי הדחיסה שלכם וברעב הגדול שהגעתם אתו מהבית. אבל נרגיע ונגיד שזו ארוחה לכל דבר ואם אתם מודאגים מהערך הקלורי של המנה אז 'תנשמו'..כי זו ארוחה שמספיקה לכל היום.

רפי בצומת. כתובת: קומבה 29, חדרה, 053-7102669

שווארמה עסיסי, טעים, שומני ומספק. שווארמה זה החיים. צילום: שאטרסטוק

החומוס של בית הפול בגלל החומוס שהציע לשניצל נישואין

חומוס הוא אחד מאבות המזון של הישראלים, ממש מאכל אבולוציוני שמשקף את מי שאנחנו ואת ההתפתחות שלנו כאנשים שמחים ומנגבים במקצועיות. מנת חומוס בצלחת כבר מזמן הפכה לארוחה בפני עצמה בגלל שהיא מזינה, יש בה סיבים תזונתיים והכי כייף שהיא באה עם שלל תוספות וכמה פיתות טובות שבאות כמו שידוך טוב לחגיגה.

ואם כבר חומוס אז חייבים לאכול אותו כמו שצריך, בבית הפול של באר שבע, מקום מיתולוגי שהוקם אי אז ב- 1952 בצריף ירוק וקטן בעיר שמשך השנים הפך למקום עלייה לרגל עבור חומוסאים מכורים. במקום תמצאו את כל סוגי החומוס שחלמתם לבקש ולקבל שהפכו לאוייבי הג'ינס הנצמד ולכן חובה להגיע עם טייץ מתרחב או שמלה של כמה מידות למעלה – חומוס שקשוקה, מסבחה, חצילים, פטריות ומה לא??

הכי משמין וטעים -  חומוס שניצל היא מנה מנצחת שמשלבת בין חומוס רך, עסיסי וטעים לבין שניצל מטוגן כשכל השמן הזה משתלב היטב עם הגרגירים, הטחינה והפיתות המחבקות. המנה כוללת: חומוס, רצועות שניצל, חומוס מסבחה, שמן זית, פטרוזיליה, כמון, פפריקה ורוטב והיא מושלמת בפה, משמינה בכייף שלכם ועושה חשק לנגב עד מחתרתיים.

כמה כמה? בגדול, צלחת חומוס קטנה עם פיתה אחת מכילה 500-600 קלוריות, פיתה תעלה לכם בין 200-300 קלוריות וב100 גרם שניצל יש כ- 200 קלוריות. בסך הכל על ניגוב של חומוס שניצל 'תשלמו' במקסימום 1100 קלוריות עם פיתה אחת שהיא לא כל כמות הקלוריות היומית שלכם וגם תזכרו שמדובר במנה שתכלס תשביע אתכם למשך כל היום עם תענוג של חלום.

בית הפול . כתובת:  שדרות יוהנה ז'בוטינסקי 11, באר שבע, 053-9365709

חומוס וירקות שמנו לכם ליד החומוס קצת ירקות, שתרגישו בריאים. צילום: שאטרסטוק

המבורגר צ'דר של הדסון  - לקרניבורים אמריקאים שאוהבים את זה מושחת ומושלם

אחת המנות הכי פופולריות בעולם שכולם 'מתים' עליה הוא ההמבורגר – אותה קציצה מטוגנת ושמנמנה עם כל התוספות, רטבים וטעמים, שהרי זוהי קציצת הבשר האולטימטיבית לכולם! בהדסון תמצאו את מיטב מנות הבשר וההמבורגרים הכי יצירתיים ומשובחים שיש עם שיטות יישון וצליה שהופכות את הבשרים שכאן לאורגזמה קולינרית שאסור לפספס.

הכי משמין וטעים – יש כאן המון סוגי המבורגר טעימים ומיוחדים אבל חובה עליכם לקחת את המבורגר 'קצבים' עם צ'דר מיושנת ובייקון פריך וכמובן ביצת עין, כי הרי איך אפשר בלי? זה מושחת בטירוף עם מנעד טעמים בפה וקלוריות בנשמה והוא ההוכחה החיה שכמה שיותר קלוריות ככה יותר טוב!

כמה כמה? קציצת מבורגר במשקל של 150 מכילה כ- 250 קלוריות, לחמניית המבורגר תעלה לכם כ-300 קלוריות, הרטבים השונים יצטברו ל- 200 קלוריות, ביצת עין היא סביב ה- 130 קלוריות והבייקון של עד 100 גרם מכילה כ- 100 קלוריות. שורה תחתונה – תצאו מכאן עם כ- 1000 קלוריות של אושר ועושר וג'ינס אחד מאוכזב עם ריצ'רץ' קרוע.

הדסון. כתובת: הברזל 27, תל אביב, 053-4294171

המבורגר הדסון קציצה שמנמנה ומאושרת. צילום: הדסון

פטיסייר – שחיתות של קינוחים מוגזמים למוגזמים!

כשאומרים אוכל משמין מתכוונים לעולם הקינוחים, מעוז חפצם של כל האנשים שטומן בחובו עוגות, שוקולדים, גלידות, סוכריות, קצפות, וופלים ובעצם כל מה שטעים, עושה סכרת, ממכר ומביא אדרנלין טוב לחיים של כולנו, כי בלי קינוח טוב, כל הארוחה לא שווה! ומי שטוען שזה לא ככה צריך פסיכולוג טוב וטופי כרמל לפיגורה. אז אם בקינוחים עסקינן, קבלו את פטיסייר, הממלכה המושלמת של 'עמי ותמי', קונדיטוריה מקצועית שם קינוחים מושחתים שמשחיתים את כל חלקי הגוף ועושים שמייח בוורידים ולאורכה של בדידות.

הכי משמין וטעים – טוב, נו, הכל כאן מושלם אבל אם כבר צריך לבחור את שתי המנצחות בקלוריות, בטעמים, בטקסטורות, מנות שמתמצתות בתוכן את כל מה שיש בעולם הקינוחים: עוגות, שוקולדים, גלידות ועוד... אז קחו את ה'קינדר מאניה'  - וופל בלגי הורכב משכבות של שוקולד, סוכריות, רטבים, קינדר בואנו חום ולבן, רוטב ווניל, אצבעות קינדר ושוקולד נוטלה וגם קצפת אן בא לכם. או את 'מפלצת הלואקר' הכולל הרי פנקייק, קרם וניל, נוטלה, קינדר, שברי וופל נוגט, אגוזים מסוכרים, קצפת וגלידה.

כמה כמה? וואו, כמה שזה קשה ולא נעים לחשב את הקלוריות במנות המושלמות האלה...

הוופל עצמו מכיל כ- 300 קלוריות, אך בשילוב עם גלידה, אגוזים, סירופ ורטבים הוא יכיל כ- 1600 קלוריות, ב-100 גרם של קינדר בואנו יש כ- 500 קלוריות, 100 גרם קצפת מכילה כ- 200 קלוריות. אז, אם מחברים את כל הקלוריות מגיעים לאזור ה- 2000 קלוריות בקלות, הבשורה הטובה היא שזו מנה שיכולים לאכול כשלושה בני תמותה או גרגרן ענק אחד!

פטיסייר. כתובת: כליל החורש 1, מעלות תרשיחא,  053-7103051

קינוח פטיסייר מושחת וטעים. צילום: פטיסרי

צילום תמונת שער: שאטרסטוק

 

חלק מהמסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest, אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים


  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פבריקה פיצה ברחובות
053-6113733
רפי בצומת בחדרה
053-7102669
הדסון בתל אביב
053-4294171
פטיסייר במעלות-תרשיחא
053-7103051

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!