נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מצפה רמון הוא אחד המקומות הכי יפים בארץ, שמשלב נופים פראיים עם תצפיות מדהימות. רוב האנשים מדלגים על המקום הזה ורק עוברים בו בדרך לאילת, בלי לעצור אפילו, וזה חבל, כי מצפה רמון לגמרי שווה עצירה או הגעה בפני עצמו.

אנחנו, כמובן, מתמקדים במה שחשוב - כן, בלה בלה בלה נופים, יעלים, מדבריות, מסלולי טיול, שקיעות מטריפות ותצפיות עוצרות נשימה: דברו איתנו מה אוכלים, ואיפה. ומסתבר שיש לא מעט מסעדות במצפה רמון, והן שוות את תשומת הלב שלכם. את שלנו הן כבר קיבלו.

אגב, טיפ מיוחד לצמחוניים וטבעונים – במצפה רמון יש כמות לא פרופורציונלית של מסעדות טבעוניות וגם בכל מסעדה רגילה תמצאו מנות טבעוניות משובחות ומושקעות.

מסעדות במצפה רמון 2023

החבית

בחוות הדעת על המסעדה לא מעט אנשים כותבים שהם עברו שם במקרה, בדרך לאילת, התעורר בהם רעב קטן והם סתם קפצו למקום כי הוא נראה נחמד – והנה הם הופתעו מאוד לטובה. יחסית למסעדה שמתבססת על תיירות רנדומלית (חוץ מהאנשים שאשכרה גרים שם, כל החמישה, כן אני מדברת אליכם דני, דני שלומית, ריטה ודני) – החבית מציעה אוכל ביתי מצוין, טרי וטעים. והשירות, אדיב במיוחד.

למה שווה להגיע במיוחד? יש כמה מנות שהתעלו על עצמן: סלט סלק רימונים וגבינה פטה שלקחנו כמנה ראשונה. המנה מגיעה עם שמן זית ובלסמי פיסטוקים, בזיליקום טרי וסלרי. עוד מנה שווה במיוחד היתה הצלעות טלה שלקחנו עם צ'יפס וסלט. הטבעונית שבחבורה לקחה רידיפיין - המבורגר טבעוני עם תפוח אדמה בצד, ודיווחה שהיה מושלם.

החבית מרכז יעלים, מצפה רמון 053-6483370

החבית מצפה רמון מושלם ושווה להגיע במיוחד. צילום: מסעדת החבית

תרזה, במלון סול

מסעדה איטלקית מפורסמת בשל השפית שמובילה אותה – בריטני מור – ובגלל המיקום השווה בתוך מתחם נופש קטן וסופר אלגנטי. כל הקונספט מפנק מאוד: אתם מגיעים למלון בוטיק שווה במיוחד ובעיקר מאוד רגוע ועם אנרגיות "זן". קצת יוגה, קצת רייזרים בשטח, מעט תצפית כוכבים ואז מתפנקים על ארוחה איטלקית ובקבוק יין. וואי נוט.

למה שווה להגיע במיוחד? אם אתם צמחוניים או טבעונים, כמעט כל התפריט יתאים לכם. הטועמים שלנו ציינו לטובה את סלט הסלק האדום עם תפוחים וריקוטה ואת מנת הלזניה עם פטריות ותרד ברוטב בשמל וגבינות.

הר ארדון 8, מצפה רמון.  052-2261323

 

מסעדות במצפה רמון בשבת

הקצה

קצת מצחיק שמסעדה במצפה רמון קוראת לעצמה הקצה, כאילו שאר המסעדות באזור הן ממש במרכז העולם. אבל עזבו אתכם מזה, מדובר במסעדה סופר כיפית, עם אוכל מזרחי ביתי מעולה ובעיקר פתוחה גם בשבת, לשמחת המטיילים.

למה שווה להגיע במיוחד? המנה של עוף בחרדל ובירה ועוף בכוסברה מפציצות והשניצל עם הפירה זה בדיוק מה שבא לכם כשאתם מגיעים רעבים וצריכים קצת אוכל ביתי מצוין ומנחם. 

הר ארדון 2 מצפה רמון. 08-6595273

צוקים

עם נוף למכתש, על שפת המצוק, אין ספק שהמסעדה הזו זוכה בפרס המיקום הכי מוצלח אי פעם. היא ממוקמת ממש ליד מרכז המבקרים, כך שאתם יכולים לשלב אותה בתחילת הביקור שלכם במקום, לאכול ארוחת בוקר (או ערב... השקיעה שם פנומנלית), ליהנות מהנוף הפנורמי הפתוח ולהתענג על אוכל משובח.

למה שווה להגיע במיוחד? אם לא הספיק לכם כל מה שציינו עד כה, אז נסו את מנת הסלמון, או מנת הגולש.

מעלה בן תור 3, סמוך למרכז מבקרים. 053-7102130

קפה גינה

אחד המקומות הבודדים שתמצאו עליו אך ורק המלצות וביקורות חיוביות. קפה גינה הוקם מתוך תודעה אקולוגית, סוג של מתחם קהילתי שאפשר לעבוד בו בכיף, לאכול ארוחת בוקר או אפילו לתפוס איזו הופעה. פתוח כל יום עד השעה 18:00 ובששי-שבת עד השעה 16:00.

למה שווה להגיע במיוחד? ארוחות בוקר קסומות, המוגשות בצורה סופר אסתטית ומפתה. אגב, אם רוב האנשים יוצאים לכיוון אילת מוקדם בבוקר, הם מגיעים למצפה רמון בדיוק לארוחת בוקר.

הר בוקר 11, מצפה רמון. 050-6492151

מסעדות כשרות במצפה רמון

מסעדה מהדרין בכשרות מהודרת במלון קלאב רמון

אחת המסעדות הבודדות שמשלבות אוכל גלאט כושר, בשר גלאט, ירקות שמיטה לחומרא עם תפריט לטבעוניים (טרנד שכאמור, הולך חזק במצפה רמון). המסעדה, שממוקמת במלון קלאב רמון, מציעה הפוגה נעימה במרחבים המדבריים השקטים, הרגועים, ומשתלבת עם האנרגיות הכל כך טובות של המקום בכלל והמלון בפרט.

למה שווה להגיע במיוחד? המסעדה מציעה מבחר גדול של בשרים, סלטים, מנות עיקריות, מנות פתיחה ובאופן כללי תוציא אתכם שבעים ומאושרים.

מסעדה מהדרין, רחוב נחל גרופית 5. 053-4878245

מסעדה מהדרין בכשרות מהודרת במלון קלאב רמון מסעדת בשרים במצפה רמון מסעדה מהדרין בכשרות מהודרת במלון קלאב רמון, מצפה רמון בשר גלאט מעולה. צילום: מסעדה מהדרין בכשרות מהודרת במלון קלאב רמון

ג'אפן ג'אפן

אם אתם במצפה רמון ובא לכם פתאום אוכל אסיאתי, אתם יכולים להיות רגועים, כי יש שם סניף של ג'אפן ג'אפן, הרשת הכשרה והמעולה שמגישה מגוון מנות טעימות מהמזרח.

למה שווה להגיע במיוחד? כרגיל אצל ג'אפן ג'אפן אין הפתעות, וכל מנה יוצאת חמה ופראשית, עם מוצרי גלם טריים והכל ממש טעים. אנחנו תמיד מזמינים ברשת את מנת הבאן דניס, שמגיע בטמפורה אסיאתית טעימה בטירוף ואת המאגורו – סנדוויץ' סושי עם טונה אדומה, בצל ירוק, מלפפון, אבוקדו, פטריות ושבבי טמפורה עם שומשום שחור.

ג'אפן ג'אפן, מתחם אבן דרך, שדרות בן גוריון 2 מצפה רמון. 053-6303923

ג'פאן ג'פאן מצפה רמון הכל ממש טעים. צילום: מסעדת ג'אפן ג'אפן

מסעדות מומלצות במצפה רמון

פאב הברך

למרות השם, פאב הברך הוא לא רק המקום הכי כיפי לשתות בו בירה מול השקיעה (אבל גם, כמובן) אלא גם מקום שווה לאכול בו. אווירה תוססת וסופר כיפית, מוזיקה מעולה, תפריט צמחוני (כמובן, אנחנו בכל זאת במצפה רמון) וכל הדרינקים שבא לכם.

למה שווה להגיע במיוחד? מעבר לכך שאפשר להעביר ערב מושלם שם, המיקום של פאב הברך ברובע הבשמים מאפשר לכם לשוטט קצת באזור, וליהנות מחוויה בוהמית ואמנותית: שילוב מדליק של חנויות, פאבים, מסעדות והרבה גלריות שוות.

פאב הברך, הר בוקר 10 מצפה רמון. 053-9385110

היכנסו והצביעו בתחרות Best Of Rest ותוכלו לזכות בפרסים שווים!


צילום תמונת שער: שאטרסטוק

חלק מהמסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest, אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים


  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
החבית במצפה רמון
053-6483370
מסעדה מהדרין בכשרות מהודרת במלון קלאב רמון במצפה רמון
053-4878245
ג'אפן ג'אפן מצפה רמון במצפה רמון
053-6303923

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
יום האישה עם כוכבת משחקי השף: "ידעתי שאצליח"
טעמים של ג'אז ואוכל משובח
מסעדת שף כשרה למהדרין? "פה כדי לעשות היסטוריה"
אדוני ירצה גם כרית? המסעדות שאהבנו בבתי מלון
סאנסט באשדוד: לאוהבי בשר והחיים הטובים
הירושלמית החדשה והמסקרנת מיט טיים - ביג טיים!
מסעדות כשרות בפריז לכבוד יום הבסטיליה
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות