נגישות
נגישות

המן היה משתגע: אוזני המן מיוחדות שהתחפשו לגורמה

משנכנס אדר מרבין בשמחה, ואוזני המן מיוחדות זו חתיכת שמחה משולשת. מי מציע אוזני המן מלוחות, מי מעמיס עליהן פיסטוק חלומי ומי שולח מארזים מפתים?

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
ליהי גיאת
תאריך פרסום: 02/03/2023, 13:10
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לא יודעים אם שמעתם, אבל אוזני המן הן כבר מזמן לא עיסת הבצק החונקת והלא אטרקטיבית שהיא היתה פעם, עם כמה גרגרי פרג דביקים באמצע, תקועות לרוב במארז שבמקרה הטוב, נקנה השנה. זוכרים אותנו כילדים, שלא נגענו בכלל בדבק נגרים הזה? אז יש לנו חדשות מעולות עבורכם: אוזני המן החדשות הן יצורי כלאיים שבין בייקרי מוקפד, ורק רמז קלוש למה שהיה פעם אוזן המן, כשלרוב רק צורת המשולש היא זו שמייצרת את הלינק לאוזן הקדומה. אוזני המן מיוחדות נהנות ממילויים טרנדים כמו פיסטוק, וגם כשהן ממולאות בפרג, זה תמיד קליל וממלא את הפה בשלל טעמים טריים של אפייה.

אז מה נותר לנו, אם לא לעשות סיור בין אוזני המן המשודרגות, המחופשות למנות ראשונות (כן כן, מצאנו אוזני המן מלוחות) או לקינוחים מוקפדים ורבי שכבות – ולהמליץ לכם על מה שהכי שווה.

 אוזני המן בפורים. צילום: שאטרסטוק

אוזני המן מיקי שמו – אלגנטיים כמו האיש עצמו

הקונדיטור האהוב והמפורסם מיקי שמו מוציא ליין אוזני המן בכל שנה, יחסית נאמנות למקור המוכר של בצק ופרג. הקלף הסודי של שמו זה האיכות: בצק מתוק ומלית נדיבה, רכה וטרייה. אם בא לכם לנשנש איזו אוזן טרייה, שמו מציע אוזני המן עם פרג, עם תמרים ועם שוקולד. קלאסי תמיד, כמו האופה עצמו.

מפה לאוזן: אוזני המן מיוחדות, קלאסיות עם פרג ומשובחות ללא סוכר. אתם יכולים לאכול עדלידא, בלי לדאוג לקלוריות. נתעלם מכל המרכיבים המשמינים האחרים.

קונדיטוריות שמו, סניפים בכל הארץ. מספר ראשי: 04-8492273

אוזני המן רולדין – תמיד עומדים בסטנדרט הגבוה שלהם
כמו תמיד רולדין מציגה בכל סניפיה הרבים מדפים מגרים של אוזני המן אלגנטיות, שנראות כל כך טוב שמתחשק להושיט את הזרוע ו"לגלח" את כל האוזני הזמן לתוך סלסלה, שאותה נאכל בפרטיות ולבד. מה שהכי הטריף את כותבת שורות אלה היו אוזני המן פיסטוק שוקולד, אוזני המן מרציפן ורדים תות, עם קוקוס ושוקולד לבן (וואט?.... זה הדבר!) ואוזני המן עם בננה.

מפה לאוזן: למה להסתפק באחד, כשאפשר לזלול לפחות תשע ועוד מתוקים נוספים ליד? קחו או תזמינו מארז ותקבלו עוגת קראנץ לבחירה במילוי שאתם בוחרים או שטרודל (מומלץ בחום), מארז של 9 אוזני המן "רגילות", מארז כדורי תמרים ועוד. הכי שווה.

רולדין – סניפים בכל הארץ.

ג'ייקובס – כי לפעמים מתחשק אוזני המן מיוחדות באפייה ביתית

מאפיית ג'ייקובס שיותר ויותר אנשים מגיעים במיוחד לקרית אונו רק כדי ליהנות מהמאפים הטריים והטעימים שלה, ובמיוחד מהקרואסון השחור המפורסם, לא שוקטת על שמריה (מקווה שאתם מעריכים את משחקי המילים המניינטיז), ומציעה גם השנה מגוון מפתה של אוזני המן בעבודת יד, בטעמים נוטלה, פרג, אוראו, כוסמין תמרים ו- M&M בראוניז.

מפה לאוזן: אוזני המן במילוי פיסטוק – אחת ההברקות המוצלחות שיצא לנו לדגום בשנים האחרונות.

ג'ייקובס. דרך רפאל איתן 1, קריית אונו. 053-9375470

 אוזני המן מיוחדים בג'ייקובס. צילום: about social

אוזני המן מלוחים – רשת מאפיות לחמים מפנקת אתכם

"מאפיית לחמים" של אורי שפט מציעה לקראת פורים מהדורת חג הכוללת אוזני המן מתוקות, משלוחי מנות, מארזים ואפילו ערכת BIY לאפייה ביתית של אוזני המן. מה שמיוחד ברשת האיכותית הזו, שהיא מציעה גם אוזני המן מלוחות, העשויות מבצק פריך מלוח, כמו למשל אוזני המן מבצק פריך מלוח על בסיס חמאה, בטטה צ'אנקים של בטטות מקורמלות, גבינת פטה ואגוזי מלך, תפו"א עם בצל מטוגן.

מפה לאוזן: התעלפנו מאוזן המן בעונה לשם היומרני "כובע נפוליאון", במילוי כדור מרציפן איכותי. עוד אהבנו ממש את מארז BIY לאפיית אוזני המן בבית – כולל בצק פריך, מלית שוקולד, מלית פרג, מערוך וקורצן (150 ₪)

מאפיות "לחמים", סניפים בתל אביב וברמת השרון.

 מלוחים ב"לחמים". צילום: דניאל לילה, סטיילינג- אוריה גב

אוזני המן ללא גלוטן - מאפיית אליס מפתיעה עם טעמים חדשים

מאפייה יוקרתית עם מספר סניפים, שמציעה אוזני המן מיוחדות במבחר טעמים על בסיס חמאה, הנאפים בכל יום במקום. אליס מציעה אוזני המן נפלאות בטעמי פרג, נוטלה, אגוזים, תמרים, חלבה, פיסטוק, ועוד.

מפה לאוזן: המאפייה לא מקפחת את הרגישים לגלוטן, ומציעה להם אוזני המן נפלאים ללא גלוטן.

אליס, משכית 32, הרצליה  053-9375685

 גם ללא גלוטן. צילום: מאפיית אליס

ביגה – אוזני המן לקחת לטיול בסל פיקניק

רשת בתי הקפה שמציעה מאפים טריים שהרגע נשלפו מהתנור, ממשיכה בקו המצטיין שלה, עם אוזני המן מצוינים במילויים שונים, שאפשר לאכול כקינוח אחרי ארוחה טובה, או פשוט להגיע במיוחד ולקחת מארז טעים, טרי ומתוק.

מפה לאוזן: עפנו על הרעיון של סלי פיקניק עמוסים כל טוב, שאפשר לקחת מביגה ולהמשיך לטייל, כמובן גם עם אוזני המן מיוחדות, כי אחרת לא יהיה לכם מספיק מתוק.

ביגה סניפים בכל הארץ

טאטי – מסיכות ורעשנים (עם ציפוי שוקולד)

רשת הקונדיטוריות הקטנה והסופר איכותית ממשיכה להיות אטרקטיבית גם בפסח, עם אוזני המן במילויים מתפוצצים בפה של שוקולד לבן, חלווה, תמרים ואגוזים, פרג, אגוזים וקינמון, שטרויזל ועוד

מפה לאוזן:  אוקיי, השנה טאטי עשו משהו ממש חמוד, שילדים יעופו עליו – עוגיות צבעוניות בטעמים של וניל ושוקולד – בצורה של מסיכות, שעליהן מגוון של ציפויים וקישוטים.

טאטי, סניפים ביהוד, גבעתיים ותל אביב

קונדיטוריה שני – מילוי וגודל יוצאים דופן

קונדיטוריה שני אף היא רשת קטנה אך איכותית מאוד, שמפתיעה בחגים עם מוצרים מדליקים ורעיונות חדשניים. כך למשל, השנה שני יוצאים עם ליין אוזני המן מיוחדות בטעמים מפתיעים ונמסים על הלשון, כמו אוזני המן במילוי חלווה ופקאן סיני, אוזניים במילוי מרנג לימון ועוד.

מפה לאוזן: השנה שני השיקו את הסופר אוזן (אנחנו קוראים לה כך, זה לא השם שלה כמובן): אוזן המן גדולה,קוטר 15, שלא נגמרת אחרי שני ביסים. האוזן בנויה מבצק פרסבורגר ובתוכו מילויים שונים שאתם יכולים לבחור, החל מהפרג הקלאסי, אגוזים האלגנטי או הפיסטוק הטרנדי.

קונדיטוריה שני, סניפים בצפון וברמת גן.

 קינוח, מישהו? צילום: שאטרסטוק

צילום תמונת שער: מאפיית לחמים, צילום: דניאל לילה, סטיילינג- אוריה גבע

חלק מהמסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest, אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
ביגה בראשון לציון
הזמנת שולחן
053-9374874
טאטי בגבעתיים
053-6542451

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
יום האישה עם כוכבת משחקי השף: "ידעתי שאצליח"
טעמים של ג'אז ואוכל משובח
מסעדת שף כשרה למהדרין? "פה כדי לעשות היסטוריה"
אדוני ירצה גם כרית? המסעדות שאהבנו בבתי מלון
סאנסט באשדוד: לאוהבי בשר והחיים הטובים
הירושלמית החדשה והמסקרנת מיט טיים - ביג טיים!
מסעדות כשרות בפריז לכבוד יום הבסטיליה
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות