נגישות
נגישות

אלכוהול ואוכל משובח: 6 ברים עם אוכל מעולה

יום הפונץ' הבינלאומי כבר כאן. עוד סיבה לאלכוהול טוב ויופי של תירוץ לחזור אל המנות האהובות שמומלץ לדגום לצד כוס פונץ' או ויסקי, בברים הקולינריים של ישראל.

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 19/09/2022, 12:33
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הברים והפאבים כבר הפנימו מזמן, שכדי ליצור את אפקט ה"וואו" ולגרום ללקוחות לנהור פנימה כמו שמפניה תוססת, חייבים לייצר את השילוב המנצח שבין אוכל גורמה לאלכוהול מגוון על כל סוגיו וארצותיו. קוקטיילים, קוניאק, עראק, בירות, יין - בר אוכל מדוגם אלכוהולית, הכולל מנות מסקרנות ותפריט בועט - מרשם בטוח לבילוי מושלם ולכן, במיוחד לכבוד יום הפונץ' הבינלאומי שנחגג ב- 20 לספטמבר בחרנו לכם את הברים עם האוכל הכי טוב שיש כאן!

בראון – השילוב המנצח של פאב וקרניבורים

בראון כבר מזמן הפך למקום עלייה לרגל של חיפאים עם ותק של למעלה מ-20 שנה, כשהוא משלב בין תפריט מצוין ועמוס הפתעות, כמו: אנטרקוט, מסיבת טורטיות ופילי צ'יז סטייק, לצד בר משקאות עמוס בכל טוב, הכולל: בירות, יין, טקילה, אפריטיף, ליקרים, קוניאק ובעצם מה לא?

למי זה מתאים? לסטודנטים, צעירים, אנשי חיי לילה וגם זוגות וחברים שרוצים לטרוף בשר לתוך הלילה.

מה אוכלים? בפתיחה - קלמרי ושרימפס מטוגנים לצד אדממה. בעיקריות - מסיבת טורטיות של 2 טורטיות סינטה ו- 2 טורטיות עוף, מוגשות עם צ’יפס, לצד מנת הקרניבורים הכוללת פלטה של רצועות סינטה, נקניקיות, חזה עוף, קורנדביף וסלייסים של אנטרקוט. בקינוחים - עוגת גבינה מושחתת, כי אם כבר שחיתות, אז עד הסוף.

מה שותים? כל שתייה שתרצו עומדת לרשותכם, אבל אל תפספסו את אחד הקוקטיילים הנהדרים של המקום - הקוקטייל של תום הדר: Rain Purple עם וויסקי, ורמוט אדום, פירות יער וטוניק, או הקוקטייל של Mr. Brownstone עם רום מתובל, סירופ שקדים, קוקוס ואננס.

צילום: בראון

בראון. שדרות מוריה 131, חיפה, 053-9368533

טמפל בר – כל המשקאות שרציתם עם נשנושים מנצחים

ה- TEMPEL BAR הוא אחד הפאבים האיריים היפים ביותר בארץ, עם חווית שתייה שתקפיץ אתכם לפאבים האפלים של אירופה. במקום, תמצאו למעלה מ-20 סוגים של בירה מהחבית, קוקטיילים מתחלפים ומגוונים, יינות מכל העולם, סוגים רבים ומצוינים של וויסקי, טקילה, רום וכמובן אוכל משובח הכולל פיצות, נקניקיות, שניצלים, נשנושים, קינוחים וכל מה שבר טוב צריך.

למי זה מתאים – לחבר'ה מהעבודה, לאוהבי ספורט (יש כאן מסכי ענק למשחקי הליגות השונות) או לזוג שלא בקטע הכי רומנטי שיש באותו ערב.

מה אוכלים ? בנשנושים - צ'יפס בטטה וטבעות בצל, בגדולות - פיש & צ'יפס וספריבס מעושן. אל תוותרו גם על אחת ממנות נקניקיות הפרימיום וההמבורגר. לקינוח - קחו את קראק פאי השוקולד.

מה שותים? ג'וני ווקר דאבל בלאק לייבל, או את אחד ממשקאות מותג התזקיק הישראלי של מזקקת H&M, כשה'שוס' של המקום הוא מיקס בירה – 6 סוגי בירה מהחבית לבחירתכם!

צילום: טמפל בר

טמפל בר. רמת השרון, 053-9442860

ג'מס פקטורי – הפקטורי של הבירות והקולינריה

מדובר בבר של ממש, הנמצא באחד המקומות הכי בועטים בעיר כפ"ס: חצר השוק, המושתת בעיקרו על סוגי בירות טריות מבית היוצר של ג'מס, בירות ברמות אלכוהול וטעמים שונים, כמו למשל: PILS, AMBER ALE, WHEAT, 8.8,IPA, לצד תפריט שמתיישב מצוין עם הבירות שלכם, שמגיעות בשלל גדלים ועד קנקן מטורף. התפריט כולל נקניקיות דיאבלו משובחות, סנדוויצ'ים מושקעים שאסור לפספס ומנות פתיחה חמודות.

למי זה מתאים – הורים שברחו מהילדים לדרינק, כי בכל זאת, מדובר במקום רומנטי ואפלולי שפשוט מושלם לזוגות שרוצים להתרענן.

מה אוכלים? כנפיים חריפות אש לפתיח, לצד סלט שוק, פניני עוף צלוי, קבב ביתי על הגריל בשילוב פוטטוס וצ'יפס.

מה שותים? מזמינים כמה כוסות קטנות מכמה בירות של המקום, כדי שלא תפספסו אף אחת מהן – DARK LAGER, AMBER ALE,PILS  וכל מה שטוב.

צילום: ג'מס פקטורי

ג'מס פקטורי. גיבורי ישראל 2, כפ"ס, 053-9372411

קרלה ברוני – השילוב המנצח שבין דוגמנית, אלכוהול מגוון וסנדוויץ' מושלם

קרלה ברוני הוא אחד הפאבים הכי שכונתיים והכי שווים שיש באזור המרכז, המשלב בין אווירה משפחתית וביתית, לצד משקאות ואוכל ברמה בינלאומית המזכיר ביופיו את דוגמנית העל קרלה ברוני, אשתו של ניקולה סרקוזי, נשיא צרפת לשעבר. במקום תמצאו למעלה מעשר סוגי בירות מהחבית, קוקטיילים מרעננים, וודקה, עשרות סוגי וויסקי, משקאות שונים בבקבוק, ליקרים ועוד, לצד תפריט מגוון הכולל: המבורגר, כנפיים, פיצות וסנדוויצ'ים מושקעים במיוחד.

למי זה מתאים? לזוגות האוהבים להתערבב בהמון, לחברים מהעבודה, לפגישות עסקים (יש כאן חדרי VIP סגורים) ולחובבי הספורט שייהנו מהקרנת משחקים.

מה אוכלים? כנפיים בטמפורה וקומבינציית בשרים הכוללת: שניצלונים, קבבים, נקניקיות, סיגרים וצ'יפס. בעיקריות - כריך אנטרקוט או 'ברוני קבב', ושימו לב שיש כאן תפריט מטורף של קינוחים, אז כדאי לקחת את פיצת ההפתעות המתוקה או פלטת השחיתות הכוללת: צ'ורוס, בננה, סופלה שוקולד על גלידה ורוטב ריבת חלב.

מה שותים? בקבוק קמפרי שמוגש עם 6 פחיות אנרגיה, בייליס או גורדונס או כל דבר אחר משלל השתייה והסוגים הרבים המוגשים כאן.

צילום: קרלה ברוני

קרלה ברוני. הרוקמים 26, חולון, 053-9375555

ארנולד – אוכל גורמה עם אווירת ניינטיז

שילוב מנצח של בר אוכל, אלכוהול משובח ואוכל גורמה, תמצאו בארנולד - מוסד קולינרי ותיק ואהוב בתל אביב עם תפריט שופע כל טוב. סלטים מצוינים, מנות ראשונות לנשנוש לצד האלכוהול כמו צזיקי, איקרא ופטה כבד, עיקריות משובחות ושלל קינוחים ואלכוהול, ככל שרק תרצו.

למי זה מתאים  - לכולם בעצם, ואפילו לדייט עם אמא/סבתא, פשוט כי יש בו אווירת אייטיז שמתאימה גם לרומנטיקנים שבחבורה.

מה אוכלים? בראשונות, אל תוותרו על סלט עגבניות ומוצרלה באפלו, פסטלים, צלחת חריפה -פלפלים חריפים קלויים, גבינת פטה וכמון וארטישוק על פסטו. בעיקריות – קדירת פירות ים נהדרת, או צלע לבן עם תפוחי אדמה מטוגנים. בקינוחים - גלידת ארנולד עם חלבה לצד מלבי.

מה שותים? תפריט השתייה מחולק לשלושה: יינות, קוקטיילים ואלכוהול, אז פשוט הזמינו ע"פ הקטגוריה שמתאימה לכם: הטאקילה סנשיין - טקילה, למון גראס, דבש, ג'ינג'ר ופלפל- קופנגן - פינת סאן חוזה נפלאה ביותר, כמו גם ה'ווילד טורקי' שמתאים למנות הבית.

צילום: ארנולד

ארנולד. בכור שלום שטרית 6, תל אביב, 053-6114525

ג'ונז – קומבינציה של 'דארק' סקסי וטעים

פאב נפלא שנפתח בימי הסגר השני של הקורונה, ומאז נמצא בעלייה מתמדת ובצדק רב. מעבר לקוקטיילים מצוינים ותפריט יין אליטיסטי, תמצאו כאן תפריט גורמה של פיצות משובחות ומשוגעות, שנעשות בטאבון המקומי, פתיחים נהדרים - כמו פלטת נקניקים מעושנים ובראנצ'ים מפוארים שמתקיימים בימי שישי בלבד.

למי זה מתאים – מאחר ויש בו אווירה אפלולית במיוחד עם ארומה סקסית, המקום מתאים לזוגות, לדייט, לימי נישואין, הצעות נישואין וכו'.

מה אוכלים? את אחת הפיצות המושלמות שיש כאן - פיצה פפרוני ואריסה, פיצה בטטה לבנה, פיצה בציר עוף לצד מנת דגים כבושים, פטה כבד על בריוש ובקיצור, לא משנה מה תזמינו, תרצו לאכול כמה שיותר!

מה שותים? חובה לקחת את קוקטייל הנגרוני טנקרי על וורמונט וקמפארי ואת ה'דארק אנד סטורמי', שמורכב מסיילור ריי, קפטן מורגן בלאק וג'ינג'ר ביר.

ג'ונז. זבולון 13, תל אביב, 0544318079

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
בראון בחיפה
053-9368533
ג'מס, כפר סבא בכפר סבא
הזמנת שולחן
053-9372411
קרלה ברוני בחולון
053-9375555
ארנולד בתל אביב
053-6114525

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
הצטרפו לטרנד: טרנדים חדשים במסעדות הישראליות 2024
המנות הכי ישראליות של 2024 - איפה הכי שווה לאכול?
הבראנצ'ים שלא תרצו לפספס: כל ארוחות הבראנץ' השוות
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
מצעד תוכניות הבישול הכי ישראליות והכי שוות
מטבח טיל - מסעדות פרסיות משובחות בישראל
מסע השווארמה של נויפלד
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף