נגישות
נגישות

מצעד הצידניות המושלמות לבריכה ולים!

מה אוכלים בים ובבריכה? לקראת החופש הגדול והאטרקציות הרטובות של ים, בריכה, פארק מים, קבלו את מצעד המנות הכי שוות ונכונות לצידנית שלכם – מרעננות וטעימות!

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 18/07/2022, 7:52 תאריך עדכון: 18/07/2022, 11:16
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מכירים את זה שאתם מתים מרעב בים, שולפים אוכל והכל מתמלא בחול ולא בא לכם לאכול? או שלקחתם אוכל מצוין וחם והנה אתם נמצאים בחורשת טל והאוכל קר וחבל וכבר לא בא לכם לדגום אותו? גם אנחנו מכירים את זה ולכן אנחנו כאן! כי איך שלא מסתכלים על זה כולנו צועדים על קיבתנו וזה לא משנה כמה הבריכה קרירה וכמה השמשייה בים מחייכת הדבר הכי חשוב בים/בבריכה זה אוכל - כמה שיותר קר, כמה שיותר מרענן וכמה שיותר פרקטי לאכילה בכל מקום ובלי לכלוך מיותר! אז בין אם הצידנית שלכם קשיחה או רכה, מקושטת או משעממת, גדולה או קטנה, כל עוד יש בה טון קרחונים ואוכל טעים החוויה שלכם תהיה לא פחות ממושלמת. אז לקראת כל טיולי הקיץ הרטובים לים או לבריכה לקטנו לכם את מיטב המאכלים, המנות והמטעמים שייהפכו כל צידנית למלכה ואתכם למאושרים!

צילום: שאטרסטוק

כללי בסיס לכל צידנית – טרום יציאה מהבית

אנחנו כאן אומנם מציידים אתכם בארוחה שתתמקם בצידנית שלכם אבל יש כמה דברים שהיא פשוט חייבת לכלול:

  1. אבטיח לחימום הקנה - חובה לכל צידנית שיהיה אבטיח חתוך לקוביות כנשנוש בסיס למנות השוות ממש כמו להקת חימום של ה'רולינג סטונס'.
  2. ענבים – קופסת ענבים מושקעת בלי הקנוקנת אלא נטו ענבים רחוצים ובוהקים כדי שיהיה ספתח מעניין לכל מה שיבוא.
  3. מלח/פלפל – כי תמיד חסר.
  4. בקבוק מים ולפחות אחד מתחלף כדי שתמיד יהיו לכם מים קרים.

צידנית פלצנית בסגנון סיני - סין צ'אן

לכל איש יש את הצידנית שלו, ומה לעשות שיש כאלה שאוהבים לרדת לים בקלאס ומה יותר שווה מפלטת סודי מפתה וטעימה? סין צ'אן היא מסעדה סינית שמציעה לכם כל מה שצריך לצידנית הכי אסייתית שאתם יכולים לדמיין! מנות טריות ומגוונות שמתאימות בדיוק לפיקניק מנצח על שפת כנרת: סלט פפאיה וסלט ירקות סיני ובתחום הסושי למרות שיש כאן עשרות סוגים וקומבינציות הכי מומלץ זה לקחת לצידנית את מגש הסושי לאירוח הכולל סלמון, טונה, שבבי טמפורה וכל מה שטעים. שימו לב שבאריזה נכונה הסושי יישמר בצידנית שלכם ותוכלו לפרוש אותו ולהקים 'על שפת ים כנרת' 'ארמון רב תפארת' של סושי מפנק ולהנות מאדוות הגלים.

צילום: סין צ'אן

סין צ'אן. המברג 1, טבריה, 053-9387946

צידנית ים תיכונית שתפורה לים – שטרודל

כשחושבים על ארוחה ים תיכונית כהלכתה ועוד על שפת הים, מייד עולים בדמיוננו תבלינים, עשבים טריים וירקות וזה בדיוק מה שיש בשטרודל. מסעדה ים תיכונית עם המון מנות שמתאימות לכל מזג אוויר וכשהן אריזות בקופסאות בהחלט יכולות להיות ארוחת צהרים לשפת הים התיכון כמובן תוך כדי הגבהה כדי שלא ייכנס חול חלילה. מנות מומלצות לצידנית שלכם: בראשונות סלט טבולה ששורד בכל מזג האוויר - סלט עשבים טריים, בורגול מושרה, עגבנייה קצוצה בשמן זית ולימון, סלט פטוש שאמי - ירקות חתוכים, עלי נענע ופטרוזיליה, קרוטונים יוגורט וסומק, לחם מהטאבון, עלי גפן וקובה. כדאי גם לקחת את פרחי הכרובית שטעימים גם כשאוכלים אותם קר ואת לחם הטאבון המופלא שנאפה במקום.

צילום: שטרודל

שטרודל. שדרות בן גוריון 39 המושבה הגרמנית, חיפה, 053-9344986

צידנית בריאות של סלטים מופלאים לתחושה של חיים – דוניאנא

יש סקטור שלם של א.נשים שבלי סלט מרגישים רע עם הקיום שלהם ומה לעשות שסלטים הם מזון אולטימטיבי לימי החום? מסעדה ים תיכונית משובחת עם סוגים בלתי נגמרים של סלטים – טריים, מתובלנים היטב, מיוחדים שנחתכים במקום מדי יום וכמה פעמים ביום וזו בדיוק הצידנית המרעננת שהייתם רוצים לקבל בים התיכון. מומלץ לקחת את הסלטים הבאים:  סלט שמיר וחמוציות – שמיר, תפוח, חמוציות, שקדים, סלט עגבניות ופטריות – עגבניות שרי, פטריות, פסטו, אגוזים, גבינה, סלט פטרוזיליה עם שקדים כי הבטחנו להיות מקוריים – פטרוזיליה, גמבה מתוקה, צנובר, שקדים. אל תוותרו על פטאייר תרד ופטריות ממולאות גבינה. ארוחה שעושה כיף באמצע חוף היום ו'מוציאה עיינים' לכולם.

צילום: דוניאנא

דוניאנא. עכו העתיקה, 053-9441461

צידנית למכורים האוהבים של הקפה/מאפה – טופ בייקרי וקפה

יש בני אדם, כמוני למשל, שפשוט לא מסוגלים לפתוח את היום בלי כוס קפה ובני דודיו – המאפים. כאלה שחייבים לשבת על שפת הים עם קפה ביד אחת ואיזה עוגה ביד השנייה. טופ בייקרי היא עצירה מושלמת לאנשי הצידנית הזו עם מגוון מאפים מהטאבון שמתאימים לחלום ה'קפאיני' שלכם. מומלץ לקחת את מאפה הזעתר, מאפה הגבינה, פוקאצ'ה עם ירקות, פיצה וכמה סוגי סמבוסק – זיתים, פטריות, תירס וכל הפחמימות ההורסות האלה כמובן בלווי הדוד שלהם הקפה – קחו אייס קפה גרוס לדרך וגם קפה לים כדי שתהיה המשכיות לאייס קפה שיימס בנסיעה.

צילום: טופ בייקרי קפה

טופ בייקרי וקפה. טורעאן, גליל תחתון, 053-9346187

צידנית בניחוח אירופה למי שקרואסון יושב בקורסון שלו– קפה מלצ'ט

מה המשותף לבית קפה פינתי, קרואסון חמאה טרי ושמנוני, וצלצול פעמוני כנסייה? אגלה לכם – קפה מלצ'ט! אז אמנם אנחנו לא בפריס אבל קפה מלצ'ט מצליח להביא אותנו לפחות לדיוטי פרי שלה. עם תפריט הכולל מגוון מאפים, לחמים, סלטים, קינוחים וגם מעדניה תוכלו להאביס את הצידנית שלכם מהמעדניה ומהתפריט. קרואסון ברי עם רוקט וקונפיטורת אוכמניות, בורקסביח - בורקס גבינה, חציל, ביצה, טחינה, מלפפון חמוץ ופטרוזיליה, כריך סלמון קרם פרש סלמון מעושן, עם קרם פרש ובצל ירוק ולא לוותר על חציל מטבוחה קלוי, בצל סגול, מטבוחה ביתית, מלפפון חמוץ וטחינה. וכל הטוב הזה לצד שני סלטים מיוחדים: סלט שוק צנונית, עגבניות צבעוניות, מלפפון, בצל סגול, פלפלים, אורגנו טרי, זיתים סוריים, וגבינת לאבנה וסלקים וצאן סלקים צלויים, סלרי, אגוזי מלך, רוקט וגבינת בושה סנט מור. נו, מרגישים את השאנז אליזה?

צילום: קפה מלצ'ט

קפה מלצ'ט. דרך הלורד 1, תל מונד, 053-6267981

צידנית טבעונית לשומרי הפיגורה וצמחייה – הטבעונית J17

אם כבר הולכים לבריכה מפונפנת כמו בריכת גורדון, או אחת מבריכות בתי המלון של ת"א אז בואו נכנס לז'אנר של שומרי הבריאות והטבעונות -  כי הכי כייף לשלוף צידנית עמוסת כל טוב של עולם הטבעונות. לכו על שלושת הסלטים סלט ישראלי קצוץ, סלט עדשים שחורות עם פיצוחים וחמוציות ברוטב ויניגרט ליים-סילאן, סלט J17  - טבולה קינואה ועשבי תיבול, בטטה, רעיני דלעת, גוג'י ברי, צ'יה, שומשום וחמוציות ברוטב ויניגרט לימוני ולא לוותר גם על העראייס הטבעוני המושלם.

צילום: J7

הטבעונית J17. ירמיהו 17 , תל אביב, 053-9386178

צידנית לשעת לילה לרעבים בשקיעה – באביס

הטמפרטורות ירדו, השקיעה כבר בשיא פריחתה והבטן נצמדת לגב מרב רעב. ועכשיו זה זמן הפרמיירה, הרגע בו נשלפת הצידנית ואתם אוכלים בשקיקה ממטעמי באביס שארזתם עוד קודם. מניגוב של חומוס וטחינה, סלט ירקות קצוץ, פיצה שווארמה העשויה במקום על הטאבון המקומי ופיצת כבדי עוף. זו ארוחה של ממש שמתאימה לים שאחרי עומס החום.

צילום: באביס

באביס. הבנאים 3 , אשדוד, 053-9344954

צידנית איטלקית לאיטליאנו שבחבורה – גוסטו

אין מה לעשות. במזג אוויר החם כל פיצה שתיקחו לדייט משפחתי רק תשביח עם השעות, ותראה משל יצאה הרגע מהטאבון של רוברטו! בגוסטו תמצאו שלל רב של פיצות מפנקות שמתאימות לים, לבריכה, לפארק המים כי הן קלילות, לא מלכלכות ומושלמות בטעמן. פיצת חצילים - חצילים, זיתי קלמטה וגבינת פטה, בצל מקורמל - קוביות עגבנייה, בצל מקורמל וגבינת בווארין בלו, פפרוני, אנטיפסטי – פשוט קחו כמה שיותר פיצות לצידנית לשרינג טעים ומטורף של ארץ המגף.

צילום: גוסטו

גוסטו. פרישמן 90, תל אביב, 053-9367725

*חלק מן המסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
סין צ'אן בטבריה
053-9387946
מסעדת שטרודל בחיפה
053-9344986
דוניאנא בעכו
053-6206656
טופ בייקרי וקפה בטורעאן
053-9346187
בית מלצ'ט - קפה ומעדניה בתל מונד
053-6267981
הטבעונית -  j17 בתל אביב
053-9386178
גוסטו  בתל אביב
053-9367725

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!