נגישות
נגישות

יום הבסטיליה - 8 מסעדות מושלמות אה-לה פריז

לקראת יום העצמאות הצרפתי שנחגג ב-14 ביולי, החלטנו לתת כבוד למסעדות הצרפתיות המומלצות בישראל, עם המנות הכי טעימות והבלתי נשכחות - שיטיסו אתכם לפסגת האייפל עם טעמים וניחוחות משכרים

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 10/07/2022, 11:51 תאריך עדכון: 12/07/2022, 11:54
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

למה חוגגים את יום הבסטיליה?

מה זה קורדון בלו? מיהי קרוק מאדאם? איפה יש אקליר מנצח? ולמה לצרפתים יש אומלט יוצא מן הכלל? יום הבסטיליה הבינלאומי נחגג ב -14 ביולי, כיום העצמאות של צרפת. בתאריך בו נחגג "יום הבסטיליה", נפלה הבסטיליה בשיא המהפכה הצרפתית, מה שנחשב לאירוע מכונן לעם הצרפתי. ובשם החגיגות, החלטנו לחסוך מכם את ה"מאמץ" (לא באמת) בטיסה לצרפת וריכזנו עבורכם רשימה מנצחת של מסעדות צרפתיות מקומיות, הכי קרובות למקור המלא בשמנת.

יום הבסטיליה. צילום: שאטרסטוק

הנמל 24 – עלילותיו של הפירה הכי צרפתי שגורם לתענוגות בפה

דמיינו לכם חדר אינטימי משלכם במבנה עוצר נשימה מלבנים, אווירה מושלמת על יין מבעבע ומנות שף מופלאות. הנמל 24, היא מסעדה צרפתית של השף רן ראש, אשר רקח עבורכם תפריט עמוס בכל טוב צרפתי במיוחד. בתפריט, תמצאו מנות צרפתיות קלאסיות מדויקות, כשכל מנה יותר טובה מהשנייה. המסעדה מציעה שפע דגים, בשרים, סלטים ופסטות, כשהמנה המנצחת בראשונות היא מרק קרם בצלים מוקצף, שמן ריחן וקצפת כמהין. בעיקריות - קוטלט לבן על העצם ברוטב ציר בקר ודובדבנים לצד, פירה תפוחי אדמה - שמרוב שהוא טעים, יהיה לכם דה ז'ה וו של מונה ליזה חייכנית מהלובר; דרך מושלמת לחגוג את יום הבסטיליה!

הנמל 24 - מנות צרפתיות מדויקות. צילום: הנמל 24

הנמל 24. הנמל 24, חיפה, 053-9442262

מסעדת קרוסל  - קרוסלה של מרקים צרפתים לכבוד יום הבסטיליה

מחפשים מקום מושלם לחגוג את ה-14 ביולי? אתם חייבים להכיר את "קרוסל". מדובר במסעדת שף צרפתית עמוסת מנות גורמה, עם אווירה משפחתית ואינטימית עם FEEL אירופאי. בתפריט תמצאו סלטים, מרקים, פסטות, קישים, קראפים ודגים, כשמרבית המנות שומרות על צביונן הצרפתי האותנטי. המומלצות שלנו הן: מנת מרק בצל צרפתי מוקרם העשוי כהלכתו, משל היינו במרכז פריז, או מרק ה"בויאבס" המופלא – מרק מסורתי שמקורו בעיר מרסיי ועשוי מדגים, פירות ים וירקות.

קרוסל - מרק צרפתי מופלא. צילום: שאטרסטוק

קרוסל. זרחין 3, רעננה, 09-746-0586

סירין - למי שמרגיש צרפתי 'על הבוקר' ורוצה אומלט פריזאי קלאסי

אם חשקה נפשכם במסעדת שף צרפתית עם אווירה כפרית רומנטית, המעוצבת בהשראת סמטאותיה של פריז, סירין היא המקום המושלם עבורכם. המסעדה מציעה תפריט שף עשיר ומסקרן, הכולל: ארוחות בוקר מפנקות, בשרים משובחים על הגריל, תבשילי קדירה, מנות דגים ועוד. ההמלצה שלנו היא ללכת על ארוחת הבוקר הצרפתית והמושלמת המוגשת כאן; מה'אומלט' הצרפתי העשוי משתי ביצי משק טריות, מטוגנות בחוץ ורכות מבפנים, עם תוספת מילוי לבחירה, ועד לחבורת הגבינות הבשלות ומיושנות  - פקורינו, קשקבל, קממבר עיזים, תום כבשים, גבינת שמנת קטיפתית, לאבנה חמצמצה בעשייה עצמית, עם פרלינים בארומה צרפתית לקינוח.

קינוח מושלם מבית סירין. צילום: סירין

סירין. כפר קיש, גליל תחתון, 053-9428631

המבורגר 26 – לאוהבי המבורגר גורמה צרפתי שהופך כל ביס ל"אליזה"

ה-14 ביולי כבר מתקרב, ולאלו מכם שרוצים לחוש טעמו של המבורגר צרפתי משובח דווקא ביום הבסטיליה - קחו את המבורגר 26 בחשבון! המבורגרייה שמביאה את הטעמים העשירים והמשובחים של המטבח הצרפתי אליכם, לקיבה ולנפש. במקום, תמצאו סוגים רבים ומגוונים של המבורגר מוקפד, כשהמומלצים שלנו הם Classic - בשר בקר 200 ג', בייקון קריספי, גבינת אמנטל, רוטב ברביקיו ביתי, La Truffe - בשר בקר 200 ג', איולי כמהין, חזה אווז מעושן, טוויל גבינת פרמז'ן וגפרורי בטטה קריספי, או מנת ה- Dolce – בשר בקר 200 ג', עם פירורי גבינה כחולה ונגיעות תפוח עץ מקורמל, המנצחת והמתקתקה.

המבורגר 26 - המבורגר צרפתי מושלם. צילום: שאטרסטוק

המבורגר 26. מקווה ישראל 26, תל אביב, 03-600-5109

אלבר בראסרי – בגלל 'קרוק מאדאם' מושלם למאדאם אמיתית ולאדון שלצדה

בואו נעשה שנייה סדר בבראסרי הזה שאנחנו שומעים עליו, אבל לא בדיוק מבינים מה זה אומר, חוץ מהצליל הצרפתי. בראסרי הוא סוג של מסעדה צרפתית, עם אווירה רגועה המלווה במנות המוגשות באוסול, בלי לחץ, בשאנטי של צרפתים. קפה אלברט בראסרי, הוא בראסרי קלאסי שמביא את צרפת לצלחת, הממוקם כיאה לאירופה במתחם קניות יוקרתי. התפריט מורכב מארוחות בוקר, כריכים צרפתים מפנקים, סלטים וקרואסונים שהורסים את הלב מכמות החמאה הנוזלת! המנה המומלצת שלנו היא מנת הקרוק מאדאם – אחד הכריכים המפורסמים והמפנקים ביותר של הקולינריה הצרפתית. משמעות המילה היא: 'תנגסי גברתי', ואכן, תנגסו בכריך המורכב משינקין ומגבינה, ומעליו ביצת עין, בתוספת רוטב סלט קיסר העוטף את הכל לביס מושלם.

אלבר בראסרי. איינשטיין 40, תל אביב, 03-684-3222

קרמרי דה לה אקלייר – מצעד הקינוחים הכי צרפתים שיש, אקלר, בריוש, קרוסאון

איך אפשר לדבר על יום הבסטיליה, מבלי לדבר וכמה שיותר על קינוחים שהם ההתמחות של המטבח הצרפתי, עם מאות סוגי עוגות, מאפים ועוגיות שרק צרפתים יודעים להכין? קרמרי דה ל'אקלר היא רשת קינוחים, שמביאה את צרפת אלינו עם מאפים וקינוחים צרפתיים, שבוראים פטיסרי מהאגדות עם עוגות טעימות וקלוריות אבודות. אקליר מושלם, בריוש צרפתי נמוך, קרואסון במגוון מילויים מפתים - שכדאי לקחת כמה ממנו, כדי שלא תרגישו תסכול של פספוס, וקרמרי של גלידות משובחות.

קרמרי דה לה אקלייר - הקוראסון המושלם. צילום: שאטרסטוק

קרמרי דה לה אקלייר . דרך העצמאות 49, חיפה, 04-990-7243

אדום  - 'קורדון בלו' מנצח על יין משובח

מתחם התחנה הרומנטי והיפיפה של ירושלים. אוכל גורמה עם מנות שמשאירות טעם של עוד ותשוקה; זו הקומבינציה שמסעדת אדום מציעה לכם, לצד המון אדום בלב ובנשמה - רעיון נפלא לחגיגות ה-14 ביולי. במקום, תמצאו מנות גורמה של השפים מוטי דוד וג׳ילברט גלנץ, עם מגוון בשרים המיושנים במקום, פסטה טרייה, דגים, פירות ים, ניוקי, ריזוטו המבורגר ועוד מנות מנצחות, ומבחר אינסופי של בקבוקי יין, כדי שתרגישו צרפתיים לכל דבר ועניין. המנה הצרפתית המומלצת שלנו היא ה'קורדון בלו' - שניצל חזה עוף ממולא פנצ׳טה טלה, גבינת גרוייר ותרד עם תפוחי אדמה ובצל, מנה שהיא לא פחות משלמות עלי אדמות, לצד יין משובח מתפריט היינות המפנק שהמסעדה מציעה.אדום - מנות גורמה צרפתיות מופלאות. צילום: שאטרסטוק

אדום. דויד רמז 4, מתחם התחנה ירושלים, 02-624-6242

טאטי- ממרח כבד מנצח שאי אפשר להפסיק לטרוף 

טאטי, כשמו כן הוא, בית קפה קטן בניחוח צרפתי, שמתמחה במאפים מעולים וארוחות בוקר מפנקות במיוחד, לצד המבורגרים, מנות בשר טעימות ומנות פתיחה משגעות, שיפתחו את התשוקה שלכם. אחת המנות המומלצות במקום היא גרסת המקום לפואה גרא. אמנם, במקום כבד אווז תקבלו פטה עוף, אך הוא טעים ומושלם במרקמו העדין ומוגש עם ריבת שרי, טוסטונים ולחם בריוש טרי וטעים - מדויק לחגוג כך את יום הבסטיליה!

טאטי - מנות בשר משגעות. צילום: טאטי

טאטי. דרך השלום 53, גבעתיים, 053-6542451

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
הנמל 24 בחיפה
053-9442262
סירין בכפר קיש
053-9428631
טאטי בגבעתיים
053-6542451

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!