נגישות
נגישות

10 TOP - סלטים שווים ליום הירקות הטריים [16 ביוני]

קבלו את מצעד הסלטים הכי מפתיעים לכבוד יום הירקות הטריים - סלטים מיוחדים, צבעוניים ובלתי נשכחים - שלא בטוח שיתרמו לפריזורה, אבל הם טעימים בטירוף! אז למי אכפת?

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 12/06/2022, 19:24 תאריך עדכון: 19/06/2022, 12:01
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

תודו שתמיד בגמר הסלט, ממש ברגעים שלאחריו, משתלטת עליכן תחושה של 'איזו בריאה אני שאני ככה אוכלת ירקות טריים' ואוטומטית, כל הקלוריות נעלמות משל לא היו קיימות וזה בכלל לא משנה לנו אם היו שם רטבים, טיגונים או איזו חלה ענקית שבלסנו. כי ככה חונכנו ובצדק, אמרו לנו שכדי לשמור על אורח חיים בריא ולאהוב את בבואת השמלה הצמודה בראי חובה עלינו לאכול כמה מנות של ירקות טריים ביום ורצוי ע"פ חמשת הצבעים – ירוק, אדום, כתום, לבן וסגול וזה בדיוק מה שאנחנו עושות. הם טעימים וטריים ובארצנו לא חסר מגוון שלם של ירקות שיהפכו כל ארוחה לטעימה ובריאה במיוחד גם אם מדובר בסלט מושחת כי עצם היותו סלט כבר עושה אותנו נוצצים יותר... אז לכבוד יום הירקות הבינלאומי שנחגג ב- 16 ביוני סדרנו לכם את ה- 10 TOP - מצעד עשרת הסלטים הנבחרים והכי שווים שיש כאן.

דיאנא – תכירו את המלך של סלט הירקות

נכון שהמחשבה הראשונה כשאומרים 'דיאנא' היא לא בהכרח סלטי בריאות. אבל סלט הוא סלט. וכל ארוחה בדיאנא, חייבת להתחיל במגוון סלטי הבית – מקבץ של 20 סלטים מושקעים ומיוחדים שיעשו לכם כל כך כיף בקיבה שתרצו להישאר שם לנצח. ואם אתם מעוניינים לפצות על חטאיכם, הזמינו לצד הצ'יפס והמג'דרה את הסלט המנצח של המקום - סלט ירקות ערבי הכולל עגבנייה, מלפפון, בצל ירוק ונענע קצוצה דק דק. זה המקום לומר שסלט ירקות נשמע לכאורה פשוט וקל להכנה אך העובדה היא שיש מעט סלטי ירקות (וזה של דיאנא ביניהם), שפשוט חובה לאכול ואז... לנגב את הרוטב בפיתה טרייה.

דיאנה. פאולוס השישי 51, נצרת, 053-9441630

צילום: דיאנא

שטרודל – פאטוש חלומי כבר טעמתם?

הדבר הכי טעים ומרענן לאכול בתום סיור בגנים הבהאיים שבחיפה הוא סלט פאטוש טרי וטעים בטירוף. אותו תוכלו למצוא במסעדת שטרודל שממקומת במקום יפיפייה למרגלות הגנים ויש בה מנות מעולות מהמטבח הערבי עם המון ירקות שמרכיבים את מרבית המנות. במסעדה תוכלו למצוא כמובן סלטים מופלאים כמו סלט ואדי ניס נס, סלט קיסר, סלט טאבולה. אך מבחינתנו המנצח הרשמי של המקום הוא סלט הפאטוש הכולל ירקות חתוכים, נענע, פטרוזיליה, קרוטונים,יוגורט וסומק – זה הפאטוש הכי מושלם שפגשתם עם תבלון מעולה ומעקצץ.

שטרודל. שדרות בן גוריון 39, חיפה, 053-9344986

צילום: שטרודל

בולונז'רי – סלט חלומי מהחלומות הכי טובים שיתגשמו לכם כאן!

בולונז'רי היא מסעדת שף כשרה למהדרין המגישה תפריט עשיר בטעמים ממדינות צרפת ואיטליה שעושה כבוד לירקות טריים ובריאים, ולקטגוריה שלמה של סלטים מפתים המופיעים בתפריט. מסלט יווני, סלט טוסט, סלט סביח ועד לסלט המושלם הזה סלט חלומי המשלב בין בריאות לטיגון, בין ירקות לשמן כשני ניגודים שיוצרים את הטעמים הכי טובים שיש, עם מרקמים מנוגדים. סלט החלומי מוגש עם גבינת חלומי בציפוי פריך על מצע חסה עם עגבניות שרי, בצל סגול, גזר, פטריות בתיבול וויניגרט והדרים והוא טעים טעים.

בולונז'רי. צפת, 053-9349049

גרקו  - כי על סלט יווני מושלם לא מתפשרים!

מסעדת גרקו היוונית היא ממלכת סלטים עוצמתית שמציגה מגוון גדול של סלטים מושקעים ומשובחים בניחוחות יוון הרחוקה. סלט כרייתי, קטרינה, חוריאטיקי, אמא של כריסטוס  - כולם סלטים משגעים ואותנטיים כשהבחירה שלנו היא כמובן סלט חוריאטיקי שהוא סלט יווני בריא טרי ועשיר עם מלפפון, עגבנייה, בצל סגול, בצל ירוק, פטה, צלפים, זיתים, אורגנו ושמן זית שיטיס אתכם ליוון עם הפטה המושלמת שבו.

גרקו. אורי צבי גרינברג 25, תל אביב, 053-9367941

צילום: גרקו

גוסטו – תכירו את 'סלט גוסטו' הבלתי נשכח. על ירקות, פקאן מסוכר וגבינת עזים.

אחת המסעדות האיטלקיות הטובות ביותר בארצנו היא גוסטו הוותיקה שקיימת כבר מ-2009 עם מגון פסטות, פיצות ומאכלים המציגים את המיטב של ארץ המגף וכן, יש כאן סלטים בטעמים שלא תמצאו באף מקום אחר. סלט גינה, סלט קיסר והסלט המנצח 'סלט גוסטו' כשמו כן הוא מלא טעמים וטעים להפליא הכולל: חסה, רוקט, תפוחים, בצל סגול ואגוזי פקאן מסוכרים בויניגרט עם חרדל ודבש עם מדליוני גבינת עיזים בפנקו – טעם מושלם ובלתי נשכח!

גוסטו. פרישמן 90, תל אביב, 053-9367725

צילום: גוסטו

כרמא – סלט סנט מור לכרמא מהאגדות

מה יותר רומנטי מאשר לצעוד בסמטאותיה של עין כרם היפיפייה ובסיום לאכול סלט סנט מור יוקרתי? במסעדה הזו תמצאו מנעד שלם של מנות פסטה, דגים, בשרים ומאפים כשכל אחת טעימה בפני עצמה אבל אחת הטעימות היא סלט סנט מור הכולל תערובת של חסות ועלים צעירים, גזרים, סלקים, אגסים, גבינת סנט מור ורוטב הדרים -מנה מרעננת וכייפית במיוחד!

כרמא. עין כרם 74, ירושלים, 053-9439229

צילום: שאטרסטוק

בליקר בייקרי – סלט טונה שאסור לפספס!

אמנם כולם כבר מכירים את רשת בתי הקפה הנפלאה הזו, המציגה תפריט חלבי ומצוין שמכיל מנות רבות ומגוונות של סלטים, פסטות, דגים, כריכים וכל מה שמתאים לישיבה משוחררת בבית קפה עם ניחוח אירופאי. אמנם במקום תמצאו מגוון של סלטים כמו סלט פטוש, סלט חלומי, סלט קינואה אבל סלט הטונה הגדול הטעים והמשביע שלהם יביא אתכם לשחייה מנטאלית באוקיינוס גדול ומרוחק. בסלט יש טונה משובחת, שעועית ירוקה, חסה ועלי בייבי, עגבניות שרי, בצל סגול וגזר.

למקום יש סניפים רבים וטובים -כל שנותר הוא לבחור את הסלט הקרוב אליכם.

אסיה מוניקה – סלט פפאיה שמביא את אסיה לנפש

מכירים את הרגע הזה שבא לכם לשבת על סלט מגוון, מיוחד כזה שאי אפשר לעשות בבית (כלומר אפשר אבל זה יצא חיוור לעומת בן דודו האסייתי?), אסיה מוניקה היא מסעדת פיוז'ן אסייתית עם תפריט של אינספור מנות עם טעמי המזרח הרחוק וסלטים שכל אחד מהם הוא אימפריית טעמים בפני עצמה. סלט שורשים אייתי, סלט כרוב ואטריות שעועית והסלט ההורס הזה שנקרא סלט פפאיה – סום טאם הכולל רצועות פפאיה ירוקה, עגבניות שרי, גזר, נענע, שום, שעועית ירוקה, בוטנים ברוטב דגים וצ'ילי חריף. המנה תפתח לכם את כל הצ'אקרות ותזרים תשוקה בוורידים.

אסיה מוניקה. הרקון 2, הוד השרון, 053-9444164

צילום: שאטרסטוק

ג'וי גריל האוס – הקיסר של סלטי הקיסר!

סלט קיסר הוא אחד הסלטים הכי וותיקים והכי אהובים שיש, על שלל גרסאותיו. אבל סלט הקיסר של ג'וי גריל האוס לקח את סלט הקיסר לרמה אחרת. ג'וי גריל האוס היא מסעדת גריל איכותית עם תפריט עשיר ומשובח של מנות בשרים וגם סלטים מצוינים לא פחות ובראשם עומד בגאווה סלט הקיסר שיעשה אתכם למלכות ליום אחד. בסלט תמצאו נתחי חזה עוף עשויים בקפידה, לבבות חסה, עלי רוקט, בצל סגול, קרוטונים, ביצה חצי קשה ואיולי קיסר – טעים, משביע ועסיסי!

ג'וי גריל האוס. ממילא 13, ירושלים, 053-9344961

עזבה -  בשביל סלט הג'רג'יר הכי טעים שיש

במסעדת עזבה תקבלו את מיטב האוכל הביתי הערבי האותנטי עם עשרות מנות שהן לא פחות משלמות. בתפריט תוכלו למצוא מגוון של בשרים, סלטים, מאכלי קדירה עם חומרי גלם משתנים וצמחים המתאימים לעונה  - עולש, חובזה, מלוחיה ועוד. וכמו כל ההפתעות שיש למקום להציע יש כאן את סלט הג'רג'יר הכי טעים שיש – רוקט שנקטף רגע לפני שהגיע לצלחת שלכם עם טעם של טבע במלוא הדרו. בסלט יש עלי רוקאט עם כנפי בצל מתובלים בתערובת של, לימון , סומק, שמן זית, סירופ רימונים ומלח.

עזבה. ראמה, גליל עליון, 053-9441458

*חלק מהמסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
דיאנא בנצרת
הזמנת שולחן
053-9441630
מסעדת שטרודל בחיפה
053-9344986
גרקו הכשרה בתל אביב
הזמנת שולחן
053-9367941
כרמא בירושלים
הזמנת שולחן
053-9439229
אסיה מוניקה בהוד השרון
053-9444164
ג'וי גריל האוס בירושלים
הזמנת שולחן
053-9344961
עזבה בראמה
053-9441458

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!