נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

המסעדה הבאה

אם היינו מספרים לכם שבכל שבוע, ממש בסיום האודישנים, תיפתח מסעדה חדשה במקום הכי טרנדי בתל אביב וכבר בסיום הפרק תוכלו לרוץ לאכול שם, הייתם מאמינים? תכירו את סדרת הריאליטי החדשה ״המסעדה הבאה של ישראל״ שפרק הבכורה שלה יושק ביום שני הקרוב, ה – 24/1, בשעה 21:15 ברשת 13.

"המסעדה הבאה", בשורה טלוויזיונית שהיא ממש מהפכה קולינרית על המסך שלכם, מציגה פורמט מקורי ובלעדי של תחרויות קולינריה שטרם נעשה בארץ ובעולם. צפו, פנטזו ורוצו להזמין מקום באמצעות מערכת ההזמנות של זאפ רסט.

צילום: המסעדה הבאה

מנות שיוצאות ממסך הטלוויזיה

בכל שבוע, מתמודד אחד יוכל להגשים את החלום הקולינרי שלו ולפתוח מסעדה, ממש בסיום הפרק, באחד המקומות הכי שווים בתל אביב - רחוב קויפמן 6, מקום משכנה של מסעדת הרברט סמואל האלמותית – זצ"ל. הזמנת המקומות במסעדת הפופ אפ השבועית תתאפשר רק באמצעות זאפ רסט, אז... הכינו את הכיס ואת בלוטות הטעם שלכם כי אתם צפויים להסתקרן משפע של ארוחות גורמה בסגנונות וטעמים משתנים, בכל שבוע מחדש.

ואיך זה יעבוד?

התכנית, בהנחייתה של רותם ישראל, תפתח את שידורי העונה הראשונה ביום שני הקרוב, ה- 24/1 ברשת 13. בכל שבוע יוקרן פרק אודישנים בו המתמודדים יציגו את הקונספט למסעדה שהיו רוצים לפתוח: התפריט, העיצוב והאווירה, ואף יבשלו את מנות הדגל שירצו להגיש בה. ארבעת שופטי התחרות - השפים אסף גרניט, יוסי שטרית ומושיק רוט והעיתונאית ואשת הקולינריה המוערכת רותי רוסו, יחליטו מיהו מנצח בכל פרק מחדש והוא זה שיזכה להגשים את החלום שלו ולפתוח מסעדה של ממש שתהיה פתוחה להזמנות ומשלוחים כבר בערב השידור!  שידור הפרק ייחל בשעה 21:15, ומיד עם סיומו המסעדה תיפתח למשך שבוע בלבד ועד לפרק הבא, ברחוב קויפמן 6, מקום משכנה של הרברט סמואל המיתולוגית.

צילום: מיכה לובטון

חלום? ביזנס לכל דבר.

פתיחת מסעדה היא תהליך שלם ועמוס מכשולים ומהמורות שרק מעטים צולחים. זו בדיוק הסיבה לכך שמסעדות רבות קורסות, נסגרות ומשאירות אחריהן מסעדנים מתוסכלים שרעבים לעוד, ובעיקר למסעדה הבאה שלהם. ״המסעדה הבאה״ מעוררת את החולמים שבינינו ומסבירה בין היתר, שכדי לפתוח מסעדה, לא מספיק לדעת לבשל. על מנת שהחלום יהפוך למציאות צריך להיות גם סוג של יזם ומנהל כי מסעדה היא ביזנס לכל דבר. כל פרט, החל משלב בחירת המיקום, תכנון המנות והתפריט, קונספט המסעדה ועד לשלב להגשת האוכל, מחייב מסעדן להיות בעל מנעד תכונות וכישורים ספציפיים. לא סתם, השפים ששופטים בתכנית מובילים את המסעדות המצליחות ביותר בארץ ובעולם. כמובן, אוכל הגורמה המשובח שלהם משחק את התפקיד הראשי, אבל לא רק הוא ניצב במרכז הבמה.

הזמנת מקום במסעדה הבאה

מרגע פתיחת מסעדת הפופ אפ, יהיה ניתן להזמין מקומות במסעדה באמצעות זאפ רסט בלבד, וזאת כדי שתוכלו לטעום מכל הטוב שהתכנית רוקחת במיוחד עבורכם ואף לקרוא אצלנו את כל מה שקורה מאחורי הקלעים של התכנית המהפכנית הזו.

צילום: המסעדה הבאה של ישראל

מסעדת פופ-אפ לשנה – מי יהיה הזוכה הגדול?

מנצח הפרק יזכה אמנם בפרס הבלתי נשכח של הקמת מסעדה לשבוע, אבל מנצח יש רק אחד! המתמודדים ישפטו ארסנל שלם של כישורים: קונספט וחזון, בריף, תפריט, הבנה כלכלית וכמובן את מנות הדגל שבישלו המתמודדים, ואלו יצליחו לשלוף אתכם מהכורסה בבית החמים, לחלץ אתכם מהפיג'מה ולהריץ אתכם אל הטיילת בתל אביב. הזוכה הגדול של התכנית ייבחר על פי חוות דעתם של הסועדים, השופטים ומבקרי אוכל למיניהם ולבסוף יזכה להקים ולהפעיל מסעדת פופ אפ למשך שנה. כך, הוא יוכל למעשה להגשים את החלום הגדול שלו ולקבל הזדמנות של פעם בחיים, שאתם מוזמנים להיות חלק ממנה.

ומה לקינוח?

זאפ רסט תלווה את העונה הקרובה של ״המסעדה הבאה״ ותגיש לכם סיקורים, חוות דעת, תפריטים וטורי דעה על המתמודדים, השופטים וכמובן על האוכל שיוגש לאורך השבוע במסעדות השונות. אז... מוכנים לפורמט המטריף הזה שירעיד את עולם המסעדנות בארץ?

נתראה ביום שני הקרוב, ה-24/1 בפרק שיקבע באיזו מסעדה תשבו לארוחת הערב הבאה שלכם.

רשת 13 בשיתוף zap rest

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
המסעדה הבאה בתל אביב
הזמנת שולחן
תאי טה- מסעדה תאילנדית כפרית בתל אביב
מסעדת 100km - מטבח מקומי מתבואת הארץ בתל אביב

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!