נגישות
נגישות

צאו בחוץ: המלצות למסעדות תל אביבות באוויר הפתוח

קוקטיילים בכרם התימנים באווירה שמחה עם נשנוש מעולה, מסעדת שף על הים באוויר הפתוח לצלילי הגלים, או מסעדה משובחת תחת כיפת השמיים עם תפריט קוקטיילים מסקרן ואוכל לא פחות ממעולה. כל האפשרויות הכי טעימות במסעדות תל אביביות עם אפשרות לישיבה בחוץ

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
עמית ביבר
עמית ביבר
תאריך פרסום: 30/09/2021, 11:01 תאריך עדכון: 30/09/2021, 11:01
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לא חם, לא קר, בדיוק נעים! איך אנחנו אוהבים את עונות המעבר, כיף לשבת בחולצה דקה ומכנס נעים, אפשר ללכת עם סנדלים, כפכפים או מגפיים, מה שמתאים ללוק ופשוט מזג האוויר מעולה לישיבה בחוץ, מבלי לחשוש מגשמים ומבלי להזיע בשמש.

אז אם בא לכם לצאת לעיר הגדולה וליהנות מקולינריה ללא הפסקה באוויר הפתוח, בואו איתנו לסיבוב מסעדות שיתאימו לכם בול, כאלו שתוכלו לשבת בהן וליהנות גם מהאוכל, גם מהאלכוהול וגם ממזר האוויר הסתווי.

וילה מארה

אוכלים באוויר הפתוח: בוילה מארה תוכלו ליהנות גם מאוויר וגם מרחש הגלים. המסעדה נמצאת ממש על הים ומציעה תפריט משובח בהשראתו של השף סטפאן רואון. אז מה השעה אצלכם? אם בוקר, תוכלו ליהנות מתפריט ארוחות בוקר עשירות, כל ארוחה בצבע ובניחוח משלה, החל משקשוקה ירוקה ועד טוסט אווז, או פטריות יער פתוח. בצהרי היום או בערב, תפריט עסקיות וארוחות מפנקות מהים, או מהיבשה. מנות פסטה, או מנות מהגריל ועוד.
שותים באוויר הפתוח: בואו באווירה טובה ובראש פתוח ותיהנו מקוקטיילים מעניינים, בירה, או כוס יין טוב. בתפריט האלכוהול של וילה מארה בטוח תמצאו מה לשתות!
וילה מארה, הרברט סמואל 88, תל אביב

ארנולד
אוכלים באוויר הפתוח: אמרנו תל אביב, אמרנו אוויר פתוח, אבל חכו שתשמעו את זה: יש גם שפע חנייה! קבלו מקום טעים, נעים, עם המון אוכל טוב, מוזיקה איכותית ושתייה בשפע. בתפריט האוכל: ראשונות גם לחובבי פירות הים, מתאבנים מפנקים, שפע עיקריות על בסיס בשרים, דגים וסלטים לצד תוספות מרעננות, מיוחדות, מעניינות ומגונות.
שותים באוויר הפתוח: בחלק החיצוני של הארנולד תוכלו ליהנות מאלכוהול בשפע, ממשחקי כדורגל ומהפתעות נוספות. תפריט היינות שלהם מגוון לחובבי הז'אנר, ויש גם מכל השאר.
ארנולד, בכור שלום שטרית 6, תל אביב

אלבי
אוכלים באוויר הפתוח: באווירה יוונית, בניחוחות אניס ומטעמים תוצרת יוון, בקצב שמח ובין אנשים מחוייכים, תוכלו לשבת וליהנות מתפריט אסלי מעולה וצבעוני עם מנות אהובות היישר מיוון. ארטמיס, זאוס ואפרודיטה הם שמות האפשרויות בתפריט שמציעות מבחר מזאטים לבחירתכם, או מיקס מנות לבחירה: סופלקי, גירוס, ברבוניות, בורגרים ועוד מבחר מטעמים.
שותים באוויר הפתוח: לא משנה כמה נעים בחוץ, הרוחות נושבות בעדינות על העורף והאוויר זורם, עדיין יהיה קשה לפספס את ניחוחות האוזו באוויר. תכלס, תוכלו לשתות כאן מהכל, אבל המלצה שלנו: תתמסרו לאווירה ולכו על אוזו, או על קוקטייל מבסיס אוזו.
אלבי, עולי ציון 6, תל אביב

אמש
אוכלים באוויר הפתוח:
במסעדת אמש, ישנם 3 מתחמים. אחד מהם הוא מתחם ה CILL הפתוח והנעים. המקום המושלם לשבת בו ביום של מזג אוויר מוצלח. בתפריט מנות פתיח מפוארות, מנות ביניים של סלטים, ירקות ועוד, מנות גדולות מהים או מהאדמה בשילובים שעושים חשק לטרוף את הכל וקינוחים מטריפים.
שותים באוויר הפתוח: תפריט האלכוהול של אמש מגוון וכולל כל סוג אלכוהול שיעלה על דעתכם. אבל רגע אחד לפני שתלכו על המוכר והאהוב שלכם, נסו להציץ בתפריט הקוקטיילים, אנחנו בטוחים שלא תתאכזבו! הוא כולל שילובים מעניים כמו קוברייזה, מלון, צ'ילי ומרווה, בקרדי עם ג'ינג'ר מלפפון ושמיר, בומביי עם תותים, פלפל אנגלי וקצפת בזיליקום והרשימה עוד ארוכה ומסקרנת.
אמש, לילינבלום 30, תל אביב

מוניס בר בכרם
אוכלים באוויר הפתוח:
כאן האוכל נלווה לאלכוהול ולא ההפך, האווירה שמחה והאלכוהול נמזג בקצב. בתפריט האוכל תיהנו ממגוון רחב יחסית לפאבים אחרים, שכולל מנות כמו קרפצ'יו שייטל מהכרמל, פיש אנד צ'יפס, סלטים, סביצ'ה, שקשוקה, סמבוסק סביח, עראייס ועוד מגוון רחב של מנות. בגזרת הקינוחים יש כנאפה תפוחה מיוחד, פרפה חלווה, אצבעות צ'ורוס דביקות וטעימות ועוד.
שותים באוויר הפתוח: הו! עכשיו אתם מדברים! אז בתפריט האלכוהול תיהנו ממשקאות במחירים סופר פיירים ובמגוון רחב מאוד של סוגי אלכוהול שונים. גם בתפריט הקוקטיילים תמצאו את עצמכם בטוח, אם אתם אנשים של טעמים מיוחדים ותבלינים יש קוקטיילים עם צמחי תבלין, מרווה, או ליקר תבלינים מיוחד, או קוקטיילים פירותיים מתקתקים וחמוצים בשילובים מוצלחים מאוד.
מוניס בר בכרם, מנ"ן 30, תל אביב

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
וילה מארה TLV בתל אביב
053-9416128
אמש - EMESH בתל אביב
053-6113580
moonis bar מוניס בכרם בתל אביב
053-4266735
ארנולד בתל אביב
053-6114525
אלבי בתל אביב
053-9419576

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של עמית ביבר

איפה אוכלים את הסטייק המושלם בצפון?
קרניבורים אתם כאן? מסעדות בשר מומלצות בצפון
אוכל ביתי מומלץ: תרגישו בבית ותאכלו משהו!
פחמימה של נחמה: כאן תמצאו את המאפה המושלם
ככה פותחים בוקר: ארוחות בוקר משביעות ועשירות
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
מצאנו לכם ארבע מסעדות שף כשרות ושוות!
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח