נגישות
נגישות

פחמימה של נחמה: כאן תמצאו את המאפה המושלם

המאפה, הוא דרך בטוחה ליום שמח. אז בחרנו לפתוח את היום שלנו עם מאפים מנצחים: מתוקים, מלוחים וממולאים. העיקר שכמו המאפים, כך גם הבטן והלב יהיו מלאים

המלצות קולינריות המסעדות של rest
עמית ביבר
עמית ביבר
תאריך פרסום: 19/06/2022, 17:54
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אם תשאלו אותנו, השיטה לכבוש את ליבו של האדם היא פחמימה טובה. ולא באמת משנה איזה – פחזנית, פוקאצ'ה, לחם טרי ואיכותי, או סלייס פיצה אמיתית תוצרת בית. אם אתם איתנו בזה, אנחנו כאן כדי לכבוש את ליבכם עם המאפים שכבשו את ליבנו. אז מה הקטע שלכם? מתוק, או מלוח?

מאפים מתוקים
לא צריך להיות מבין גדול בקינוחים כדי להבחין מהטעים ומה חלומי. אז הפעם בחרנו בחלומי (אלא מה?) ובחרנו בקינוחים של אנה בוטיק. אצל אנה תמצאו עוגות מטורפות, פחזניות שחובה לטעום, מעמולים עבודת יד ומגש מיני מאפים מתוקים. כשהצצנו בוויטרינה של אנה לא יכולנו להתאפק, הכל היה נראה מעולה והטעם כמובן לא אכזב. מתאים מאוד לחובבי השוקולד וגם למי שבקטע של קינוח בטעם פירותי קליל. יש להם מאפים ממכרים וגם עוגות שאי אפשר להפסיק ליישר. בקיצור, שווה ביקור! טעים בטירוף ומושך את העין. ואם אתם מתכוונים לארח בקרוב – יש לה אחלה מגשים לכל אירוע.

צילום: שאטרסטוק

אנה בוטיק. דם המכבים 28, מודיעין. 052-6841351

טוב, אנחנו מצטערים לבשר לכם אבל אנחנו לא מסתנוורים ממתוק בכזאת קלות... אנחנו לגמרי פריקים של מלוח. כאן מתים על מאפים מלוחים ועם יד על הלב – מוכנים להמיר כל ארוחת בוקר וערב לסמבוסק פיצה עם ביצה שלא יימאס עלינו בחיים! ובכלל כל מאפה מלוח עם קצת רוטב וגבינה לוהטת שנמתחת, או עם בשר טחון וטחינה – הוא הארוחה החלומית שלנו: פיצות, סמבוסקים, פוקאצ'ות ומלא תוספות, רטבים וטעם. ואם אפשר קולה קפואה בצד בבקשה. מה שתפס אותנו בסמי בייקרי זה לא רק הטעמים והריחות, אלא גם המבחר העצום: אמרנו סמבוסק? יש להם 10! סוגים שונים של סמבוסקים וכל אחד בצבע – עם תרד או עם זעתר עלים, עם בשר או עם גבינות. האמת, ככה בדיוק גם המגוון בפוקאצ'ות וכל אלו עוד לפני שהגענו לקינוחים. אז מה במחלקת המתוקים של סמי? כנאפה בשלושה סוגים שונים, בקלאוות, וופל בלגי, דונאטס ועוגות שונות. אז אם יש לכם קרייב למתוק, אל תלכו רחוק, יש לנו תחושה שתמצאו פה את שחיפשה נפשכם.

צילום: שאטרסטוק
סמי בייקרי. דרך יפו 137, חיפה. 053-5678654

אל תשכחו, אין טעים כמו מאפים טריים. תפסו לעצמכם רגע פנוי כשיש מקום בבטן ואל תארזו לכם את הארוחה לאחר-כך. תקנו את הסמבוסק, או הפחזנית שלכם כשהם טריים ותטרפו הכל בדרך חזרה לעבודה, או הביתה. וואלה, סידרתם לכם אחלה ארוחה, טעימה ומשביעה במחיר נוח מאוד. אנחנו מקווים שבאתם רעבים ושאתם לא בדיאטה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
סמי בייקרי בחיפה
053-9425068
אנה בוטיק במודיעין והסביבה
052-6841351

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של עמית ביבר

איפה אוכלים את הסטייק המושלם בצפון?
קרניבורים אתם כאן? מסעדות בשר מומלצות בצפון
אוכל ביתי מומלץ: תרגישו בבית ותאכלו משהו!
ככה פותחים בוקר: ארוחות בוקר משביעות ועשירות
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
מצאנו לכם ארבע מסעדות שף כשרות ושוות!
מצפון לדרום: מסעדות השף שכדאי שתכירו
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח