נגישות
נגישות

פרייד צ'יקן: רשת KFC בישראל

קנטאקי פרייד צ'יקן העולמית מגיעה לארץ בטיימינג הכי מאתגר, צולחת את המשימה ומעוררת את התיאבון של כולנו. אז אלו סניפים פתוחים? מה עתיד להיפתח? ואיך ההתלהבות של המוני הישראלים מסתדרת עם הקורונה וההנחיות? החדשות החמות של KFC

מסעדות בצפון חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 10/09/2020, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אם נספר לכם שרשת KFC הגיעה סוף סוף לארץ, כנראה שלא נגלה לכם סוד גדול. קשה היה לפספס את הבשורה. הבאז סביב פתיחת הסניפים יצר ציפייה גדולה ובהתאם, הקהל הישראלי מצביע ברגליים, הרשת ממשיכה להתרחב והסניפים לא מפסיקים להוציא מנות בקצב מסחרר.

דווקא עכשיו כשאמריקה או טיול בחו"ל נראים כל כך רחוקים מאיתנו, רשת KFC  מכניסה לישראל ניחוח אמריקאי מוכר ואהוב. לא ברור למה זה לא קרה עוד הרבה קודם. עכשיו שהם כאן, זה הזמן להצטרף לחגיגה וליהנות מארוחת שחיתות ישר מאמריקה שתמיד באה בטוב.

 הדלי המפורסם של KFC עכשיו בישראל. צילום: באדיבות הרשת

מנצרת לכל הארץ

הכנפיים המנחמות של קולונל סנדרס באדום לבן הגיעו לישראל. ואם גם אתם מתלהבים מהפתיחה כמונו, אנחנו כנראה לא צריכים לספר לכם על הטעם הממכר והמוכר של העוף העסיסי בציפוי הפריך, רק נגיד שהוא זהה לגמרי לטעם המקורי. הסוד שבמנה נמצא בפשטות ובשילוב המדויק של 11 התבלינים ועשבי התיבול השונים, שללא ספק מחמיאים לטעמים של העוף בבלילה הקראנצ'ית.

כבר השנה KFC פתחה שלושה סניפים. הראשון מהם נפתח בפברואר בנצרת, אחריו סניף בדלית אל כרמל והשבוע נפתח הסניף הגדול ביותר שלהם בארץ, בירכא. הרשת צפויה לפתוח סניפים בפריסה ארצית ותגיע גם לדרום, למרכז ולשאר הארץ בעתיד הקרוב. בכל הסניפים תוכלו ליהנות ממנות הדגל המפורסמות של הרשת, בבורגר, בטורטייה, או בבאקט. בקיצור, יש למה לחכות.

הרשת ברוח התקופה: המשלוחים, ההקפדה המחמירה והשהיית הסלוגן
הרשת העולמית בעלת הסלוגן המנצח והכל-כך מדויק "ללקק את האצבעות", החליטה להשהות את השימוש בסלוגן עד שהקורונה תהפוך לנחלת העבר. אבל זה לא מה שמונע מהקהל הישראלי להתענג על כל ביס.

למרות הקושי למנוע התקהלות כשקהל עצום של לקוחות רעבים מגיע לטעום את המנות האהובות של KFC ולבדוק את רמת האותנטיות, הרשת מקפידה ומחמירה על הנחיות משרד הבריאות והתו הסגול, החל משמירה קפדנית על היגיינה במטבח המסעדה ועד שמירה על מספר מוגבל של אנשים בשטח הסניף ועל מרחק 2 מטר בין אדם לאדם בתורי ההמתנה בכניסה לסניפים.

 הטעם המקורי מאמריקה לישראל. KFC. צילום: באדיבות הרשת

זו הסיבה שישראלים עפים להם על הכנפיים
עד היום ניסיונות הרשת בארץ לא צלחו ולא שרדו, כנראה בשל העובדה שסניפי העבר התאימו את עצמם לקהל שומרי הכשרות ושינו את המתכון כך שלא תאם את המתכון הסודי של הרשת. הפעם, לראשונה בהיסטוריה, רשת העופות העולמית פותחת בארץ סניפים אחד לאחד, מבחינת העיצוב המקורי, האווירה הזהה והטעמים המדויקים, ללא שינויים וללא פשרות.

״KFC הגיעה לישראל עם מטרה ברורה להביא את הטעם הנפלא של הרשת לכל הארץ" אומר עומר זיידנר, מנכ''ל KFC בישראל. "הקהל הישראלי אוהב את המותג, הציפייה לקראת הפתיחה יצרה באז גדול ועוררה המון רעש סביבה. מאז שנפתחו הסניפים החדשים, העבודה לא פוסקת לרגע והקהל מצביע ברגליים".

פעם שלישית באקט
הסניף בירכא נפתח ממש בימים האחרונים וכבר מוציא מנות בקצב מסחרר. הסניף הגדול מבין השלושה, נפתח במיקום אטרקטיבי בירכא, במתחם הבילוי הגדול BIG FASHION OUTLET, הוא פתוח בכל ימות השבוע, מציע 160 מקומות ישיבה ובקרוב גם שירות משלוחים.

וזו רק ההתחלה, גם תושבי הדרום יוכלו ליהנות ממש בקרוב מהסניף הבאר שבעי, אליו יצטרפו בהמשך עוד סניפים נוספים בכל רחבי הארץ. שנה טובה ומלאת תיאבון

KFC - פאולוס השישי 116, נצרת, 073-7893100

קיי אף סי KFC - ירכא, 073-2600495

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דוניס דגים ויין  - אוכל משובח ואירוח נפלא
מתי הפעם האחרונה אכלתם אוכל צרפתי אמיתי, ו... כשר?
סילבסטר 2024 – השנה אוכלים בבית
מחכים לניסים – סופגניות מיוחדות שיעשו לכם את חנוכה
מתגייסים עבורם - מסעדות עם הטבות מיוחדות לחיילים
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי