נגישות
נגישות

מסעדת בן בקר 5 בנתניה: עושה בית ספר לכשרות

מבחר בשרים מוקפדים, חלל יוקרתי לצד גן עץ סולידי וחווית בילוי מפנקת בשרון. עד כאן זה נשמע טוב אבל זה הרבה הרבה יותר טוב - בן בקר 5 החדשה בנתניה משיקה בקונספט ראשון מסוגו, מסעדת בשרים עם 3 מסלולים כשרים למהדרין. כולם מוזמנים

מסעדות במרכז חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 18/08/2020, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 פלטת בשרים כשרה למהדרין במסעדת בן בקר, נתניה (צילום: עידן גור)

אשכנזי, ספרדי ותימני נכנסים למסעדה. לא, זו לא התחלה של בדיחה אלא המציאות הלכה למעשה במסעדת בשרים חדשה ומהודרת כפול שלוש – קבלו את מסעדת בן בקר 5 בנתניה. השם בן בקר נועד לתת חיבור לקטע המהדרין (בן בקר זה שם תנ"כי) וכמובן רומז על זה שהמקום הוא בשרי או כפי שהם מגדירים את עצמם – שיפודיה משודרגת ומסעדת בשרים איכותית.

הרעיון הוא לאחד שלוש כשרויות מהדרין תחת קורת גג אחת, קונספט ייחודי שאין לו אח ורע בארץ וכנראה גם לא בעולם. מסעדת בן בקר מאחדת תחת תפריט אחד וקורת גג אחת שלוש כשרויות מהודרות: שחיטת "הרב מחפוד", "הרב לנדא" ו"אשפר" הידור הכשרות.

לכל מסעדות הבשרים הכשרות ברחבי הארץ
מחפשים מסעדה כשרה בנתניה? הרשימה המלאה

 חלל מעוצב בפנים וגם בחוץ. מסעדת בן בקר בנתניה (צילום: עידן גור)

מחפוד, לנדא ואשפר בשולחן אחד

ברחבי הארץ ובעיקר בבני ברק ובירושלים אפשר למצוא מסעדות כשרות ברמות מהדרין כאלו ואחרות אבל תמיד במסלול כשרות מהדרין אחד בלבד, כך שמי שלא בחר בזרם הכשרות הספציפי לא יוכל לסעוד במקום עם חברים או בני משפחה שבחרו בזרם כשרות מהדרין אחר. הייחוד והחידוש שמציעים בבן בקר החדשה הוא מנות בשר של שלוש הכשרויות כדי שכולן וכולם יוכלו לסעוד בשולחן אחד, בלי ויתורים ובלי פשרות.

המסעדה הייתה אמורה להיפתח ב-22 במרס 2020 אולם הקורונה כפתה על כולנו סגר ורק לפני כחודש וחצי התוכנית יצאה לפועל והמסעדה נפתחה לקהל הרחב, כמובן תחת הנחיות התו הסגול. אמנם יש במקום מושבים לכ-200 סועדים אולם כעת לאור המגבלות מומלץ להזמין מקום מראש.

בפנים או בחוץ? בילוי קולינרי בחלל מעוצב

עוד לפני האוכל עצמו צריך להתעכב על העיצוב של החלל עצמו. המסעדה פועלת במתחם יכין סנטר בפולג, שנחשב שוקק, אורבני וטרנדי, בחלל שעוצב מחדש והותאם לקהל היעד כך שאפשר לחגוג במקום שמחות משפחתיות, מפגשים חברתיים ולצאת לבלות גם בשגרה.

לציבור הדתי חרדי כמעט ואין אפשרויות בילוי אחרות (כמו פאבים, קולנוע, מועדונים וכדומה) מלבד מסעדות, ורוב המסעדות הכשרות מהדרין נטולות עיצוב ושיק. בבן בקר שמו דגש רב על נראות המסעדה, המושבים הנוחים, האלמנטים הקישוטיים, הצבעוניות, והכל בכדי ליצור מקום מכובד ואף מפואר לבילוי של ממש.

 אסתטיקה וכשרות במקום אחד. מסעדת בן בקר 5, נתניה (צילום: עידן גור)

הקונספט נולד מהדרישה בשטח – למקום אחד המאחד רצונות ואתגרים שונים בתחום הכשרות. כיום מגישים במקום לא רק בשרים איכותיים של הכשרויות השונות אלא גם סלטים ביתיים כיד המלך, לאפות, פיתות תימניות עבות בעבודת יד, תוספות ועוד בכדי לאפשר חוויה. אפשר לשבת בפנים או בחוץ, באווירת גן ספון עץ.

מענה מדויק לכלל הציבור

הבחירה בנתניה גם היא אינה מקרית. המסעדה נפתחה כי יש צמא עצום בנתניה ובאזור למסעדה כשרה ברמה גבוהה שמאפשרת בילוי ולא רק מקום לאכול בו וללכת מיד הביתה. יש קהילה דתית גדולה לצד תיירים מצרפת, ארצות הברית ועוד שמחפשים אווירה נעימה לצד קולינריה מוקפדת. אין זלזול בקהל מעצם היותו קהל שבוי ללא שלל אופציות אלא בדיוק להיפך – יש הערכה רבה לצורך ולדרישה ומתן מענה מדויק לציבור גדול ומגוון.

 השיפודים של בן בקר 5 (צילום: עידן גור)

מה אוכלים בבן בקר?

פותחים עם 15-13 סלטי הבית טריים בהכנה יומית בריפיל עם לאפה ופיתות חרוכות (26 שקלים לסועד בהזמנת מנה עיקרית, 45 שקלים לסועד ללא הזמנת מנה עיקרית); ראשונות כמו מיני מנות חומוס (מ-28 שקלים); סיגר פסטיה ממולא פרגית (49 שקלים); סלט קיסר (58/48 שקלים); עראיס (59 שקלים); ועוד.

בגזרת הבשרים הצלויים אפשר למצוא 2 שיפודי חזה חזה עוף ברוטב טריאקי / אסייתי / פרגית / לבבות / כבד (מ-59 שקלים); שיפוד אנטרקוט (55 שקלים); שיפוד פילה (69 שקלים); שיפוד שקדי עגל (64 שקלים); מנת ילדים קבב / שניצל (49 שקלים); 2 שיפודי קבב בתיבולים שונים (76 שקלים); מיקס בשרים לזוג (מ-168 שקלים); סטייק אנטרקוט 300/200 גרם (145-109 שקלים); צלעות טלה כ-300 גרם (135 שקלים); שוארמה בצלחת (58 שקלים) ועוד. לחובבי הדגים יש גם מהם בתפריט – מושט, לברק, דניס, סלמון ועוד  (99-69 שקלים למנת דג).

כרגע מוגשות במקום ארוחות צהריים וערב לצד משלוחים לנתניה והסביבה. במקום יש גם מבחר גדול של יינות כשרים לצד משקאות חריפים כשרים רבים אחרים. חוויית בילוי כבר אמרנו?

בן בקר 5 - ben bakar - גיבורי ישראל 17, נתניה, 053-9345069
להזמנת שולחן בבן בקר 5 - ben bakar

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא