נגישות
נגישות

טירוף של בראנץ': פסטיבל בלאק מורנינג חוזר לתל אביב

עשר מסעדות, עשרות מנות מסקרנות ושמונה שעות של שכרון חושים – כל מה שאתם חייבים לדעת על פסטיבל הבראנצ'ים המושחתים של מותג הקפה BeanZ

ארוחות בוקר חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 21/05/2019, 0:00 תאריך עדכון: 17/12/2019, 10:40
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

קרואסון במלגו ומלבר (צילום: באדיבות יחצ) מתכון לסופש מעולה. קרואסון בשר מפורק וקממבר במלגו ומלבר (צילום: באדיבות יחצ)

פסטיבל בלאק מורנינג, למקרה שלא ידעתם, הוא פסטיבל הבראנצ'ים המושחתים הראשון מסוגו בארץ, המאגד נבחרת של מיטב מהשפים והמסעדות בתל אביב, ליום אחד של ארוחות בראנץ' ייחודיות ויוצאות דופן שהורכבו במיוחד. ביום שישי, ה-31 במאי יתקיים הפסטיבל בפעם השנייה וגם השנה ישתתפו בו שפים מובילים בהם ויקטור גלוגר (הולה), אבי ביטון (קפה פופולר), רועי ענתבי (דון קמילו) ויובל בן נריה (יא פאן).

נא להוציא יומנים
הפסטיבל יתקיים במתכונת של ארוחת בראנץ' עשירה המורכבת מחמש מנות בבר של קפה פופולר ובמסעדות יא-פאן, מלגו ומלבר, OPA, George & John, דון קמילו , באיגרא רמא ובהולה (149-198 שקלים). באוזריה נקסט דור ובקאליפסו לעומת זאת, יתקיימו אירועי בראנץ' קלילים יותר, במבנה של שלושה סבבים (119-149 שקלים).

במחיר הבראנץ', בכל אחת מהמסעדות, כלולות גם שתי כוסות קפה של המותג BeanZ, המציע לראשונה בישראל חווית קפה טרי גם בבית, הכוללת פולי קפה טריים מרחבי העולם, לצד מכונת קפה אוטומטית שגם טוחנת את הפולים. עוד נציין כי לקוחות אמריקן אקספרס ייהנו מהנחה בלעדית של 80 שקלים בתוספת נקודות בהזמנת שולחן בכל אחת מהמסעדות המשתתפות בפסטיבל.

שקשוקה לוקוס ולימון בקפה פופולר (צילום: יעל עזר) מנות בוקר עם טוויסט יוקרתי. שקשוקה לוקוס ולימון בקפה פופולר (צילום: יעל עזר)

מה בתפריט?
באופן כללי אנחנו נגד ספוילרים אז לא נחשוף כאן את כל המנות שממתינות לכם בפסטיבל. ובכל זאת, על קצה המזלג נגלה שבמסעדת OPA, תגיש השפית שיראל ברגר את נקניקיית הגזר המפורסמת שלה (שמלווה אותה עוד מימי מיס קפלן) בגרסה שחורה ועדכנית. באוזריה נקסט דור, השפית אביבית פריאל תגיש שלל מאזטים שחורים (קומפלט לוינסקי שחור) ובכלל זה טחינה שחורה, לחם שחור, עגבניות שחורות עם גבינת טולום ומאסבחה שעועית שחורה ובמסעדת קאליפסו, יגיש לכם השף עומר מילר, טורטייה שחורה עם חמאה שחורה, פוקאצ'ת ים שחורה (עם אצות), קוויאר שחור ועוד הרבה הפתעות. הצבע השחור, שיצבע את המנות בחסות אבקת האבץ, הפרג, הקצח ודיו הדיונונים, ייגע גם בתפאורה שתעוצב במיוחד לכבוד הפסטיבל ואפילו במוזיקה שתושמע במהלך הבראנצ'ים.

רביולי שחור בדון קמיליו (צילום: דן פרץ) משלבים את הצבע השחור במנות. רביולי שרימפס בבראנץ' של דון קמיליו (צילום: דן פרץ)

אם זכיתם לקחת חלק בפסטיבל בלאק מורנינג הראשון שהתקיים ב-2018, אתם בטח כבר לא יכולים לחכות לפסטיבל השני שנמצא כבר ממש מעבר לפינה. אם למרבה הצער פספסתם את החוויה הייחודית, זוהי ההזדמנות שלכם לתיקון. לכו להתפנק.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
בראסרי עין כרם – הבילוי המושלם
פיאנו פיאנו - המנגינה האיטלקית הגיעה לנמל תל אביב
בוקר בקפה גרג (צילום: באדיבות המקום)
ארוחות בוקר בתל אביב – הטעמים שיובילו את 2022