נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פנקייקס תפוחי אדמה בבראנץ של הוטל דה ויל (צילום: דן לב) סופ"ש בסטייל צרפתי. פנקייקס תפוחי אדמה בהוטל דה ויל (צילום: דן לב)

כחצי שנה עברה מאז הפתיחה של הוטל דה ויל, הגסטרו בר שנפתח על ידי השף יוגב ירוס (מל ומישל, מטבחצר) והמיקסולוג אריאל לייזגולד (קלמטה, 223, בל בוי) ולכבוד החורף שכבר כאן כדי להישאר, החליטו קברניטי המקום להרחיב את שעות הפעילות ולפנק את הסועדים בבראנץ' חורפי במיוחד. הבראנץ' יוגש בימי שישי ושבת בלבד בין השעות 17:00-9:00 ויורכב ממגוון מנות בראנץ' צרפתיות קלאסיות שיקבלו את הפרשנות האישית המודרנית של השף ירוס.

ככה פותחים את היום...
הבראנץ' המסעיר כולל כמיטב המסורת הצרפתית מגוון פתיחים ומנות ראשונות ובכלל זה סלסלת לחמים של בוקר ופיננסייר לצד ריבה וחמאה ביתית (La Pain – 18 שקלים), סלמון בכבישה ביתית שיוגש לצד סלט תפוח אדמה, קרם פרש ובוטארגו (Gravlax – 58 שקלים), אספרגוס עם איולי פשתן ירוק, פטריות מוחמצות ושמן אגוזי לוז (Aspe'rge – 44 שקלים) ופנקייק תפוח אדמה עם קרם פרש וביצי סלמון אטלנטי (Blinis aux oeufs de saumon – 42 שקלים). בגזרת העיקריות תפגשו בצלחות שלכם מנות כמו לחם ספוג בקרם אנגלייז, קרמל בלסמי, שאנטי מי זאהר ותותים (Pain Perdu – 56 שקלים), ביצים עלומות, ביסק סרטנים, לנגוסטין וחלה (Benedict de Mer – 82 שקלים) וכן מנות קרניבוריות יותר כמו קרואסון עם איולי לימון כבוש ושקדי עגל (Croissant de Ris de Veau – 68 שקלים) וסינטה 250 גרם עם ביצת עין וצ'יפס (Benedict de Steak & Egg – 126 שקלים).

ביצים עלומות בביסק סרטנים של הוטל דה ויל (צילום: דן לב) מנת בראנץ' עם ביקור מהים. ביצים עלומות בביסק סרטנים של הוטל דה ויל (צילום: דן לב)

קוקטייל של בוהריים
את מנות הבראנץ' המושקעות של השף ירוס ילוו קוקטיילים מושקעים לא פחות, פרי יצירתו של המיקסולוג המדופלם אריאל לייזגולד. בין היתר תמצאו בתפריט קוקטיילים כמו Bitter Mimosa 230 (פירות כתומים, קפיר ליים, צ'יה, יין מבעבע וקמפרי), Peach Crusta (קוניאק, וניל, הדרים ומחית אפרסקים לבנים עם קצף של תה שחור) ו-Remond Gin Fizz (ג'ין, מיץ גזר טרי, ריבת תותים, יוגורט, לימון חלבון וסודה).

ביסטרו דה ויל -  דינזגוף 230, תל אביב, 053-9386288  ראשון עד חמישי בין 1:00-12:00, בימי שישי בין 2:00-9:00 ובשבתות בין 1:00-9:00

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
בראסרי עין כרם – הבילוי המושלם
פיאנו פיאנו - המנגינה האיטלקית הגיעה לנמל תל אביב
בוקר בקפה גרג (צילום: באדיבות המקום)
ארוחות בוקר בתל אביב – הטעמים שיובילו את 2022