נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדה איטלקית שנפתחה בשנות ה-80, מסעדה פרסית שנפתחה בשנות ה-50, פיצריית בוטיק רומאית, ביסטרו שזיכה את בעליו בפרס מפעל חיים, בית קפה שהפך למוסד ומסעדה אסיאתית אחת. אלו הם המקומות שהכי כדאי לכם לשבת בהם בפעם הבאה שתקפצו לרמת השרון. מכירים מקומות אחרים שפספסנו? כתבו לנו בתגובות ונשמח להוסיפם לרשימה הבאה.

איפה אוכלים ברעננה?
המקומות הכי טובים בכפר סבא
חמישה בראנצ'ים עם טוויסט

בולוניה

מסעדת בולוניה היא מהמוסדות הוותיקים ביותר בעיר. היא נפתחה אי אז ב-1986 על ידי השף גדי רוזנשטוק ואשתו חני ברחוב אוסישקין ואחרי יותר משני עשורים של פעילות, החליטו השניים לקחת פסק זמן מחיי המסעדנות. במהלך פסק הזמן התמסרו לעסקי היין באיטליה ועם שובם ארצה, פתחו את המסעדה לתקופה קצרה באבן יהודה. בסופו של דבר לאחר היעדרות של חמש שנים סך הכול, חזרו למקורות והקימו את המסעדה מחדש במתכונתה הנוכחית ברחוב וייצמן. גדי הוא יליד איטליה וליתר דיוק, יליד בולוניה ובמסעדה המקסימה שלו, הוא מבשל מנות שהוא זוכר מתקופת ילדותו, משמיע מוזיקה איטלקית ומלמד את המקומיים דבר או שניים על החיים הטובים.
אסור לפספס: הטבעונים שביניכם יתענגו על קלצונה במילוי מוצרלה טבעונית ובולונז טבעוני. הכי קרובה לדבר האמיתי שרק אפשר.
בולוניה, שד' ויצמן 6, רמת השרון. טלפון: 053-8093806

קרפצ'יו של בולוניה (צילום: Yuval Weitzen)חוזרים למקורות. קרפצ'יו של בולוניה (צילום: Yuval Weitzen)

רביבה וסיליה

רביבה אפל, שהקימה את רביבה וסיליה ב-1988 (עם נירה קולודני וסיליה רגב), זכתה ובצדק לכינוי המתבקש: המלכה האם של הקונדיטוריה הישראלית. ב-2017 היא קיבלה פרס מפעל חיים בטקס פרסי האוכל של המגזין טיים אאוט וגם היום, מספר שנים אחרי שחגגה 70 אביבים, היא עדיין מפקחת על צוות הקונדיטורים באימפריה שהקימה בעשר אצבעות. רביבה חשפה את הקהל המקומי לאמנות הפטיסרי הצרפתית, בתקופה שבה הקינוחים של קפולסקי היו הבון טון. היא גידלה דורות של טבחים וקונדיטורים מוכשרים ולאורך השנים לא הפסיקה ללמוד, לעבור השתלמויות, לחדש ולהתחדש. רביביה וסיליה היא לא פחות ממוסד קולינרי ברמה עולמית ובמהלך השנים, לצד הקינוחים השמימיים, התפתח לו גם תפריט ביסטרו לתפארת הכולל מנות מוקפדות כמו קציצות בקר עם פירות יבשים ודלעת בסילאן, ירקות שורש בקארי אדום וחלב קוקוס ומגוון פסטות תוצרת בית. 
אסור לפספס: אם הגעתם לרביבה וסיליה ולא דגמתם לפחות קינוח אחד מהוויטרינה, זה כאילו שלא ביקרתם ברביבה וסיליה. מלבד זה, נעדכן שמגישים במקום קציצות פרסה טעימות במיוחד. 
רביבה וסיליה, המייסדים 1, רמת השרון. טלפון: 053-9439990

רביבה וסיליה (צילום: באדיבות המקום)אל תפספסו את הקינוחים. רביבה וסיליה (צילום: באדיבות המקום)

נוצ'

כבר יותר מעשור שמסעדת נוצ' האסיאתית, פועלת לה בפינה נסתרת בלב ליבה של שכונת נווה רסקו השקטה. נוצ' מאופיינת באווירה משפחתית ורגועה השוררת בה בכל ימי השבוע ובכל שעות היום. במהלך שנות פעילותה הצליחה לכבוש את לב הקהל המקומי בזכות הקפדה על איכות גבוהה, שירות אדיב ומקצועי וכמובן, אוכל מצוין. אם אתם נמצאים בסביבה ואין לכם אפשרות (או כוח) להגיע למקום, נעדכן שבנוצ' מספקים שירותי משלוחים שמגיעים עד להרצליה ולשכונות נאות אפקה, צהלה ותל ברוך.
אסור לפספס: סביצ'ה בס בכבישה מהירה של ליים וחלפיניו, שאלוט, ג'ינג'ר כבוש, קשיו, צנונית, תותים טריים ויוגורט. תודו שכזה סביצ'ה עוד לא פגשתם.
נוצ',הסייפן 31, רמת השרון. טלפון: 053-9439996

נוצ' (צילום: באדיבות המקום)יש גם משלוחים. נוצ' (צילום: באדיבות המקום)

גלירומא בוטיק פיצה

אבי וגלי, אשת נדל"ן ועובד משרד הביטחון לשעבר, החליטו בשלב מסוים לעשות שינוי אמיתי בחייהם, לנטוש קריירות מצליחות ולהגשים חלום משותף. וכך, ביום בהיר אחד הם ארזו את המזוודות, טסו לאיטליה ובמשך חצי שנה עבדו בפיצריה של Marco Amicone ברומא. לפני שנתיים הם חזרו לארץ, הקימו את גלירומא בוטיק פיצה וכיום הם מנהלים יחד את אחד המקומות העסוקים ביותר בעיר. הפיצות של גלירומא מאופיינות בבצק דק אך אוורירי, גמיש וקראנצ'י בו זמנית ומעל לכול, טעים בצורה בלתי רגילה. יותר מ-40 סוגי פיצות מוגשים בגלירומא, שבה הפיצות המלבניות נמכרות לפי משקל, בדיוק כמו ברומא. לצד פיצות קלאסיות מגישים במקום פיצות יצירתיות ומפתיעות כמו פיצת כרובית, ברוקולי ורוקפור, פיצה ביאנקה ממולאת בקרם טונה וארטישוק ומגוון רחב של פיצות טבעוניות מצוינות.
אסור לפספס: פיצת שש גבינות הכוללת קרם ארבע גבינות ותוספת של מוצרלה וקממבר. שחיתות זה כאן.
גלירומא בוטיק פיצה, אוסישקין 49, רמת השרון. טלפון: 053-4293275

אסף ארטיזנל

אסף לוי הוא אחד מאותם אנשי מקצוע שלמדו בבית הספר של רביבה אפל. בסוף שנות ה-90 הוא פתח את הבולנז'רי הראשון שלו ביד חרוצים וב-2002 הוא הקים את בית הקפה והקונדיטוריה, אסף ארטיזנל. ארבע שנים מאוחר יותר החליט למכור את המקום והמשיך לדרך חדשה אך בית הקפה שעדיין נושא את שמו, ממשיך את מסורת המצוינות שאפיינה את המקום מיומו הראשון. בשנים הראשונות המקום פעל כבית קפה וקונדיטוריה בלבד אך במהלך השנים התפריט התרחב, המקום עבר מתיחת פנים וכיום מדובר במסעדה לתפארת רמת השרון, שעבור רבים מתושבי העיר מהווה לא פחות ממוסד.
אסור לפספס: השניצל הווינאי (בשר עגל בציפוי פריך) של אסף ארטיזנל הוא מהמשובחים שדגמנו במחוזותינו.
אסף ארטיזנל, התומר 28, רמת השרון. טלפון: 053-9344975

אסף ארטיזנל (צילום: באדיבות המקום)לא פחות ממוסד. אסף ארטיזנל (צילום: באדיבות המקום)

עדנה

ב-1958 הקימה עדנה נאמן, עולה חדשה מפרס, קיוסק קטן וצנוע במושבה החקלאית המתפתחת. בימים הראשונים של המקום, הגישה ללקוחותיה גזוז וחביתות שהייתה מטגנת על פתיליה אך ארבע שנים לאחר הפתיחה, נוסף אגף למבנה המקורי והקיוסק הקטן הפך למסעדת פועלים ביתית. בעשורים שחלפו מאז, עדנה הפך למוסד קולינרי לכל דבר ועניין, כשהלקוחות המקוריים מגיעים כיום למקום עם ילדיהם ונכדיהם. את דרכה של עדנה, ממשיך היום אבי בנה, המגיש מטעמים פרסיים מעולים, בדיוק באותו המקום שבו נפתח הקיוסק המקורי ובאותה אווירה צנועה ומשפחתית.
אסור לפספס: קוסקוס מפרום (תפו"א וכרובית במילוי בשר ורוטב עגבניות) היא מנה שאיכשהו תמיד עושה געגועים לילדות, אפילו אם גדלתם בבית פולני.
עדנה, טרומפלדור 3, רמת השרון. טלפון: 053-9440110

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
נוצ' ברמת השרון
053-9439996
אסף ארטיזנל ברמת השרון
053-9344975

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח