ולוניה – רמת השרון 🇮🇹✨
הערב שלנו בבולוניה ברמת השרון הרגיש כמו קפיצה קטנה לאיטליה.
אוכל טרי, איכותי ומדויק ברמה שמזכירה את אחטליה — כזה שכל ביס ממנו מחזיר לרגעים יפים בטוסקנה.
🍅... חומרי גלם מצוינים
🧀 טריות מורגשת בכל מנה
🍝 טעמים נקיים ואיטלקיים אמיתיים
האווירה הערב נעימה ומזמינה, השירות חייכני, והכול יחד יוצר חוויה איטלקית מלאה — ממש שעתיים של חו״ל בלי לצאת מרמת השרון.
מסעדה שחייבים להכיר.
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
Rafi
מבקר מתחיל
מסעדה משפחתית עם אווירה נעימה
5.0
25/06/25
האירוח היה מאד נעים וקיבלנו התחייסות מהירה ומשפחתית.
הזמנו לזניה בשר שהייתה הכי טובה שאכלתי מזה הרבה זמן. הזמנו גם שתי פיצות לילדים שהיו טעימות וניוקי עם שמנת שהיה מצויין.
אציין לטובה... גם את הקפה שהזמנו בסוף הארוחה. סה"כ חוויה טובה מאד.
עוד פרטים
עזר לי(2)
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
r.libat
מבקר מתחיל
חוויה איטלקית אמיתית בלב רמה"ש
5.0
24/06/25
מהרגע שנכנסתי למסעדת בולוניה, ידעתי שאני במקום מיוחד. האווירה החמה, הריחות שממלאים את החלל והעיצוב הקלאסי-מודרני יוצרים חוויה איטלקית אותנטית שכובשת את הלב (והקיבה) כבר מהביס... הראשון.
המנות מדויקות, עשויות מחומרי גלם טריים ומשובחים, וכוללות שילובים מושלמים של טעמים. הפוקצ'ה יוצאת מהטאבון לוהטת וריחנית מרוזמרין ושום, הפסטות טריות ומושלמות במרקם, והרטבים... פשוט תענוג. אל תפספסו את הניוקי שמנת או את הלזניה בולונז המושלמת שלהם – מדובר ביצירות מופת של ממש.
השירות כמו באיטליה – משפחתי, אישי ומלא תשומת לב. מרגישים את האהבה וההשקעה בכל פרט – מהמטבח ועד לשולחן.
אם אתם מחפשים מסעדה עם אוכל נפלא, אווירה נעימה וחוויית אירוח אמיתית – בולוניה היא הכתובת. שווה כל ביקור, וכל ביס.
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
Dan
2 ביקורות
מסעדה משפחתית ברמה נמוכה
2.8
23/12/22
גם אוכל ביתי מצריך כשרון ודיוק.
פוקאצ'יה אחת הגרועות שאכלנו. בצק שהוא בין מלוואח לפוקאצ'ה...
ספגטי בולונז ברוטב אנמי עם 10 גרם בשר... הטארט תפוחים באותה רמה... לצערי ממש לא זה...
עוד פרטים
עזר לי(2)
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
Yarden
מבקר מתחיל
מסעדה מקסימה באווירה ביתית
4.8
11/08/22
לא משנה מה תזמינו תהנו מהחוויה והמקום! האוכל טעים מאוד והשירות מצוין, בחרנו כבר מה להזמין עבור הפעם הבאה, תזמינו את תערובת יין גדי, שווה כל לגימה, תודה! נחזור!