נגישות
נגישות

6 מסעדות מומלצות בנהריה

מיני בורגרים שלא כדאי לפספס, דיינר בסגנון אמריקאי או עוגת גבינה בבית קפה פסטורלי? אם אתם באזור הצפון ומחפשים מה לזלול, שימו בוויז נהריה ותתכוננו להיות מופתעים - אספנו 6 מסעדות מומלצות במיוחד שיוסיפו טעם לטיול הבא באזור

מסעדות בצפון חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 01/07/2018, 14:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ב-84 שנותיה, ידעה נהריה לא מעט עליות ומורדות: מימי הזוהר הנוצצים של שנות ה-60 ועד לנזקים הכבדים שהותירה מלחמת לבנון השנייה. נכון לכתיבת שורות אלה נהריה אמנם נחשבת לבירת הגליל המערבי, אך האמת היא שזה לא פשוט לאתר מסעדות איכותיות בעיר הצפונית ביותר במישור החוף. יצאנו לעשות סדר בהיצע הקולינרי וחזרנו עם 6 המלצות מנצחות למסעדות מעולות ומנות טעימות במיוחד באזור נהריה - צאו לאכול!

13 מסעדות חובה באזור הצפון
נבחרת מנצחת של מסעדות שוות בראש פינה
איפה אוכלים בקיסריה?
מסעדות כשרות מומלצות בכל הארץ

פינגוין

פינגוין היא ללא ספק המסעדה המפורסמת ביותר בנהריה ולא נגזים אם נכתוב שמדובר גם באחת המסעדות המפורסמות ביותר בארץ. המסעדה הוותיקה ביותר בצפון, שנפתחה לפני קרוב לשמונה עשורים היא למעשה מהסמלים המובהקים ביותר של העיר. בימים אלה פינגוין מנוהלת עדיין על ידי משפחת אופנהיימר, שהקימה אותה אי אז ב-1940 והדור הרביעי שאוחז כיום במושכות, עושה הרבה כבוד למסורת המשפחתית המפוארת. עובדה זו באה לידי ביטוי לא רק בהקפדה על הסטנדרטים הגבוהים של שירות ומסעדנות באופן כללי אלא גם בעובדה שבתפריט עדיין מככבות מנות שהופיעו בתפריט המקורי כמו שניצל פינגוין המיתולוגי, ששווה נסיעה מיוחדת לנהריה.
אסור לפספס: תבשיל גולש עם שפצלה ביתיות. המטבח האוסטרו-הונגרי במיטבו.
פינגוין, שד' הגעתון 31, נהריה. טלפון: 053-9444191

פינגוין (צילום: באדיבות המקום)מיתולוגיה נהריינית. פינגוין (צילום: באדיבות המקום)

בנחלה

מסעדת בנחלה, הוקמה במבנה ששימש בעבר כלול תרנגולות, הניצב בנחלה של משפחת פרידמן עוד משנותיה הראשונות של העיר. רן פרידמן, חזר לעיר ב-2005 אחרי שהות של מספר שנים במרכז הארץ ויחד עם אדית, אשתו לעתיד, הקים את אחת המסעדות הפופולאריות ביותר בעיר. התפריט של מסעדת בנחלה משתנה פעמיים בשנה אך את הריבות, הפסטות והגרנולה תמיד מכינים במקום, מדי בוקר אופים את כל המאפים באפייה ביתית ובשר האנטריקוט המשובח מגיע מעדרי רמת הגולן לאורך כל השנה. חשוב לעדכן גם שמדובר באחת המסעדות הידידותיות ביותר למשפחות עם ילדים, בין היתר הודות למתקני המשחקים הרבים הפזורים בחצר רחבת הידיים, המוקפת במטע הפקאן.
אסור לפספס: מדליוני סינטה, קרעי תפו"א מדורה, קרם שום ועגבנייה צלויה. מנה שנותנת לחומרי הגלם המשובחים לדבר בעד עצמם.
בנחלה, יצחק שדה 17, נהריה. טלפון: 053-9443538

בנחלה (צילום: באדיבות המקום)ידידותי גם למשפחות. בנחלה (צילום: באדיבות המקום)

אלכסנדר

אלכסנדר היא מסעדת דיינר אמריקאית שמדיפה ניחוחות מתוקים של שנות ה-80. גם אם אתם סובלים מבררנות חמורה במיוחד, היו סמוכים ובטוחים שבתפריט העשיר של אלכסנדר, תצליחו למצוא לפחות מנה אחת, אם לא חמש או אפילו עשר, שתמצא חן בעיניכם במיוחד. בין היתר כולל התפריט סלטים, כריכים, פיצות, פסטות, נשנושים, ראשונות, כריכים, מנות מוקפצות, מנות טבעוניות, מגוון מנות בשריות כמו ניו יורק סטייק או צלעות טלה ואפילו מגוון רחב של המבורגרים משובחים ויצירתיים. כמו כן תפריט הקינוחים כולל יותר מעשר מנות ותפריט האלכוהול לא היה מבייש אף פאב תל אביבי. אז שפע היא בבירור מילת המפתח באלכסנדר, אך חשוב לעדכן שהאיכות לא מנגנת באלכסנדר כינור שני לכמות.
אסור לפספס: פיקנייה ברזיל הוא אחד ההמבורגרים הטעימים ביותר שיצא לנו לפגוש ולא רק בצפון.
אלכסנדר, שד' הגעתון 47, נהריה. טלפון: 053-4276889

בלפור 1

אמנם לא מדובר במסעדה אלא בפאב, אך בכל זאת בחרנו לכלול את בלפור 1, ברשימת המסעדות הטובות בנהריה. תרמה לכך העובדה שהפיצות שמוגשות במקום איכותיות במיוחד, שהסלטים העשירים תמיד טריים ומוקפדים ושהארנצ'יני הפריכים פשוט ממכרים. עוד נציין שהאווירה במקום תמיד שמחה ומקפיצה, שכל המשחקים החשובים מוקרנים ברקע באופן קבוע ושהדי ג'ייז של בלפור 1, בהחלט יודעים לספק את הסחורה.
אסור לפספס: בלפורבורגר היא שלישייה מנצחת של מיני בורגרים מנתח קצבים. שיר הלל עסיסי למנה הקלאסית.
בלפור 1, בלפור 1, נהריה. טלפון: 053-9375748

בלפור 1 (צילום: באדיבות המקום)אווירה שמחה ומקפיצה. בלפור 1 (צילום: באדיבות המקום)

סוגו סושי & גריל בר

סוגו סושי & גריל בר, מגישה לקהל המקומי מבחר מסחרר של מנות מכל רחבי הגלובוס: החל ממוקפץ תאילנדי, דרך מנות סושי איכותיות וכלה בפיצות ופסטות מצוינות. בסוגו סושי & גריל בר מאמינים באוכל פשוט וטעים ובתמחור הוגן והגיוני. מדי יום רביעי החל מהשעה 22:00 ועד השעות הקטנות של הלילה מתקיימת במקום מסיבת קריוקי וכן ניתן לקיים במקום אירועים מכל הסוגים בהיקף של עד 50 סועדים.
אסור לפספס: ברוסקטת בשר. פסטו, פרוסות אנטריקוט ועגבנייה. כמה פשוט, ככה טעים.
סוגו סושי & גריל בר, ז'בוטינסקי זאב 1, נהריה. טלפון: 053-9441300

אתנחתא

אתנחתא היא שילוב ייחודי בין בית קפה לגלריה למתנות ופריטים ביתיים מעוצבים. קברניטות המקום, שרון ונעמי, הצליחו לצבור בעשור האחרון קהל לקוחות נאמן שמגיע למקום באופן קבוע, כדי ליהנות מאתנחתא מבורכת מהבלי היומיום. שפע הפריטים המעוצבים המקיפים את הסועדים מכל עבר, ארוחות הבוקר העשירות והשירות הלבבי, הופכים את אתנחתא לאחד המקומות המקסימים ביותר בצפון.
אסור לפספס: עוגת הגבינה הניו-יורקית של אתנחתא, המוגשת על מצע של עוגיות חמאה, היא כל מה שעוגת גבינה צריכה להיות והרבה יותר מזה.
אתנחתא, פורצי כלא 8, נהריה. טלפון: 053-4277457

אתנחתא (צילום: באדיבות המקום)שילוב ייחודי בין בית קפה לגלריה. אתנחתא (צילום: באדיבות המקום)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי