נגישות
נגישות

בין הכרם לעתיקות: מסעדות מומלצות בזכרון יעקב

מסעדת ביסטרו שתגיש לכם מנות איכותיות, טרטורייה שתגרום לכם להרגיש לרגע באיטליה או אוכל תימני עם טוויסט חדשני - מסעדות מומלצות ומנות משובחות שאסור לכם לפספס בביקור הבא בזיכרון יעקב

מסעדות בצפון חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 01/07/2018, 15:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

המועצה המקומית זכרון יעקב, היא מהמקומות שתמיד נחמד לשוב ולבקר בהם. בתי האבן העתיקים, כרמי היין המקיפים אותה מכל עבר, הסמטאות הצרות והנוף הממכר של הים התיכון, הם רק חלק מהדברים שהופכים את זכרון יעקב למעצמה התיירותית שהיא היום. אפשר ללמוד לא מעט על ההיסטוריה שלנו כשמסיירים ברחובות הציוריים של זכרון, אבל האמת היא שאת הבטן, ההיסטוריה פחות מעניינת. אז אם אתם מתכננים גיחה בקרוב ולא מעוניינים להתפשר בגזרת האוכל, הקדישו כמה דקות כדי לקרוא על המסעדות הטובות ביותר שפועלות כיום בזכרון יעקב.

זה פישי: מסעדות דגים מומלצות בכל הארץ
13 מסעדות מומלצות בצפון
המסעדות הכשרות הטובות בישראל
המדריך למסעדות איטלקיות מומלצות

מנואלה

במטבח של מנואלה, הטרטורייה המתוקה שממוקמת במרכז המדרחוב, תמצאו שני אנשים מוכשרים במיוחד. את כובע השף חובש נדב שרז, שלמד בישול באיטליה שבה הוא עדיין מבקר דרך קבע ועל הקינוחים אמונה הקונדיטורית ניצה רוטנברג, בוגרת בית הספר לקונדיטוריה "אסטלה". הפסטות של מנואלה הן פסטות טריות שמיוצרות במקום, הפיצות והפוקצ'ות מיוצרות מקמח נפוליטני משובח ותפריט היינות כולל מבחר בקבוקים מיקבי בוטיק מכל רחבי ארץ המגף. עוד נציין שהקינוחים של מנואלה, ללא ספק ראויים לביקור מיוחד במקום.
אסור לפספס: פיצת "המשוגעת" תענג אתכם בטירוף עם רוטב עגבניות, מוצרלה טרייה, סלמי, ארטישוקים וקרם גורגונזולה. פשוט שיגעון.
מנואלה, המייסדים 49, זכרון יעקב. טלפון: 053-9443793

איטליה בלב המדרחוב. מנואלה (צילום: באדיבות המקום)

אורטוריו

מסעדת אורטוריו פועלת במלון הבוטיק, "אלמא", שנפתח ב-2014 במבנה המקסים שתכנן האדריכל יעקב רכטר. את ההקמה של מסעדת אורטוריו, ליווה השף והיזם הקולינרי רון ביאלה ובתחילת הדרך ניהל את צוות הטבחים השף המוכשר, אוהד לוי. מאז התפקיד הספיק להחליף ידיים אך נראה כי הרמה הגבוהה שאפיינה את המסעדה מהיום הראשון, נותרה יציבה גם היום, יותר משלוש שנים אחרי הפתיחה. התפריט של אורטוריו כולל מבחר מצומצם של מנות, אך כל אחת מהן היא עולם ומלואו. רק אל תחפשו במנות חלב, גבינות או חמאה, כיוון שמדובר במסעדה כשרה.
אסור לפספס: אוסובוקו טלה בציר טבעי שמוגש עם "ריזוטו" פריקי ושורשים, קרם גזר כמון וגזרים מבושלים. וכל מילה נוספת מיותרת.
אורטוריו, יאיר 1, זכרון יעקב. טלפון: 053-9370339

עולם ומלואו בצלחת. אורטריו (צילום: באדיבות המקום)

אדמה

אדמה היא מסעדת ביסטרו, הפועלת במבנה אבן משוחזר, על ראש גבעת זמארין, בלב לבה של זכרון יעקב. במטבח של אדמה, נותנים לחומרי הגלם האיכותיים לדבר בעד עצמם. תפריט יינות הבוטיק כולל למעלה מ-80 בקבוקים מיקבים מקומיים ובנוסף לתפריט האוכל הרגיל, מציעים במקום גם תפריט שלם ללא גלוטן. מדי יום חמישי בשעה 21:30 מתארחים במקום הרכבי ג'אז ובלוז ובמהלך הערב מוגש תפריט מיוחד של ארוחות מושחתות ונשנושי לילה טעימים. כמו כן ניתן להפיק באדמה אירועים מכל הסוגים בהיקף של עד 100 סועדים (או עד 30 סועדים בחדר הפרטי).
אסור לפספס: פסטה סטרוזפרטי (חונק כמרים) עם שרימפס ומולים, חמאת אניס, נקניק מעושן וצלפים פריכים. מנה בלתי נשכחת.
אדמה, מעלה ראשונים 8, זכרון יעקב. טלפון: 053-4247700
להזמנת שולחן באדמה

ארוחות שחיתות ונשנושי לילה. אדמה(צילום: באדיבות המקום)

המייסדים 16

במסעדת המייסדים 16, תמצאו שלושה אלמנטים מרכזיים: טאבון לוהט, גריל פחמים אמיתי ומעשנה שלא מפסיקה "לתת עבודה". למרות שמדובר במסעדת בשרים כשרה, שבה הבשרים משחקים תפקיד מרכזי בהצגה, לא מקפחים במקום את ציבור הצמחונים ואפילו טבעונים ימצאו כאן משהו טוב לאכול. מהטאבון שבלב המסעדה יוצאות ללא הפסקה פוקצ'ות טריות עשירות בכל טוב ותאמינו או לא אבל אפילו הקינוח המפורסם, "מאפה המייסדים", זוכה בדרכו לשולחן לביקור של כבוד בטאבון המרשים, שיובא במיוחד מדרום צרפת. בימי שישי, אתם מוזמנים לקפוץ ל"חומוס שישי" (בשר או גרגירים), שמוגש בין 14:00-9:30 עם לאפה חמה מהטאבון וירקות טריים וכבושים.
אסור לפספס: המבורגר דרום אמריקאי. כמה פשוט, ככה טעים (אולי אפילו יותר בעצם).
המייסדים 16, המייסדים 16, זכרון יעקב. טלפון: 04-8580555

קוצ'ינה

קוצ'ינה היא מסעדה איטלקית באווירה ביתית וחמה, המגישה מגוון רחב של מנות מארץ המגף ומציעה שירותי קייטרינג לאירועים. בתפריט העשיר של קוצ'ינה מככבות פיצות מושקעות ויצירתיות, מנות דגים פירות ים, מנות בשריות, מנות ראשונות מוקפדות, סלטים איטלקיים קלאסיים ומבחר פסטות נהדרות, לרבות פסטות ממולאות ופסטות ללא גלוטן. כל ביקור במקום הוא כמו קפיצה קטנה לאיטליה וכל ביס הוא חוויה קולינרית של ממש. עוד נציין רק שמסעדת קוצ'ינה, בדומה לרוב המסעדות ברשימה המכובדת שלנו, פועלת גם כן במבנה אבן עתיק שנבנה בשלהי המאה ה-19 (1883 ליתר דיוק).
אסור לפספס: ריבועי פסטה ממולאים בתרד וגבינת ריקוטה, ברוטב חמאה ומרווה, שמן זית, שום, יין לבן, עגבניות שרי חלוטות וגבינת מסקרפונה. ללא ספק מדובר במנה שהיינו לוקחים לאי בודד.
קוצ'ינה, המייסדים 41, זכרון יעקב. טלפון: 053-4272527

לקחת לאי בודד. קוצ'ינה (צילום: באדיבות המקום)

ברוניתא

את השפית של מסעדת ברוניתא, איילת ציוני, חלקכם מכירים מלהקת "גאיה", שכיכבה במצעדים בתחילת המילניום. במסעדת ברוניתא, ציוני מבשלת מנות ששואבות השראה מאימה וסבתה, שבישלו אוכל תימני מסורתי, אבל גם מטרנדים עכשוויים כמו אוכל בריא, המבוסס על חומרי גלם עונתיים ומקומיים. בתפריט הייחודי של ברוניתא, תמצאו בין היתר מרק בשר תימני, מרק קובה טבעוני וסיניה אגדית (לארוחות המרק, תוכלו להזמין תוספת חילבה כמובן). המסעדה פועלת במתחם האירוח "אורוות הברון", הכולל בנוסף למסעדה ולחדר האירועים הפרטי ("חדר הברון", שמו), גם את סוויטת "ברוניתא", הידועה כמפנקת במיוחד.
אסור לפספס: קוביות כתף בקר עם ערמונים, שום ובצל ברוטב בלסמי, שום וקארי. מנה חד פעמית שמפתיעה בכל פעם מחדש.
ברוניתא, הנדיב 27, זכרון יעקב. טלפון: 053-9442973

חומרי גלם עונתיים ומנות חד פעמיות. ברוניתא (צילום: באדיבות המקום)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אורטוריו בזכרון יעקב
053-9370339
אדמה בזכרון יעקב
053-4247700
המייסדים 16 בזכרון יעקב
053-9375662
מנואלה בזכרון יעקב
053-4272527
ברוניתא בזכרון יעקב
053-9442973

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי