נגישות
נגישות

טופ 10 הוד השרון: בחירת הגולשים

דירוגי גולשים וחוות דעת שהכנסתם וכתבתם לאורך שנת 2017 באתר רסט, קבעו מי מהמסעדות ייכנסו לעשירייה הפותחת של המסעדות הכי פופולריות ואהובות בהוד השרון. הרי הן לפניכם

מסעדות TOP 10 חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 08/04/2018, 12:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

התחרות השנה הייתה צמודה במיוחד, אבל בסופו של דבר בחרו גולשי רסט את עשר המסעדות האהובות ביותר בהוד השרון.

במקום הראשון: נונו
מסעדת נונו היא מסעדה איטלקית באווירה ביתית המתמחה במנות המגיעות מהמטבח של דרום איטליה. במקום מייצרים את הפסטות, את הבצקים, את הגלידה ואפילו את היין, ממיטב חומרי הגלם. הלב הפועם של המסעדה הוא סט תנורי העצים, שעשו את כל הדרך מאיטליה.
טעימות מהתפריט: מאפה סטלה במילוי גבינות עם שרי תמר, ארוגולה ובלסמי, סשימי דג ים עם גספאצ'ו יוזו, צנונית, ברוקולי, מלפפון, פלפל חריף וכוסברה, אופירי עם לבבות חסה רומית, סלנובה, זוקיני, פולנטה פריכה, תירס קלוי, צפתית ומנצ'גו ברוטב פרמז'ן, לימון ושמן זית, ולברק שלם עם תפו"א, סלסה וורדה וקרם לבנה. 
נונו, ז'בוטינסקי 2, הוד השרון. 053-9369236 (משלוחים: 053-9370496)


שגב קיטשן גרדן
שגב קיטשן גארדן היא המסעדה הפופולארית של השף האהוד שגב משה. חווית הארוחה במקום מתכתבת עם ההווי הישראלי המקומי השמח ומבוססת על מנות נדיבות, ססגוניות וטריות המוגשות למרכז השולחן. התפריט משלב בין מזרח למערב ובכל מנה ומנה תמצאו צמחי תבלין טריים, הנקטפים לאורך הארוחה מול עיני הסועדים. 
טעימות מהתפריט: סלט שורשים נפאלי, דג בקארי, טארט שוקולד דובבני המרנה, קרמבו
שגב קיטשן גרדן, הרקון 2, הוד השרון. 053-9443115
שגב קיטשן גארדן. צילום: ניב מוסמן



אנג'לינה
אנג'לינה שבהוד השרון היא קפה ביסטרו עם אווירה פריזאית חמה ונעימה. מדובר במקום מצוין לפגישת עסקים בצהריים, לקפה וקרואסון של בוקר, לדרינק זוגי על הבר לעת לילה או לארוחת ערב נעימה עם חברים.  בעיני רבים מדובר באחד מהמוסדות הקולינריים המשמעותיים באזור.  
טעימות מהתפריט: ארטישוק רומאי מטוגן בציפוי פריך, איולי בזיליקום וצלפים, סלט זוקיני בשמן כמהין, יוזו, קשיו, נענע וגבינת פרמז'ן, ריזוטו פירות ים עם שרימפס, מולים, קלמארי, אספרגוס, אפונה וזעפרן. 
אנג'לינה, הבנים 14, הוד השרון. 053-9444151 (משלוחים: 053-9431329)



אסיה מוניקה
אסיה מוניקה מגישה תפריט פיוז'ן יוצא דופן המורכב משילוב של אוכל אסיאתי ואמריקאי, המשלב מנות בשריות אמריקאיות קלאסיות לצד מנות סושי, דים סאם, נודלס וקארי. השילוב המרתק הוא פרי מוחו הקודח של השף הפופולארי דניאל זך, שתמיד נמצא עם אצבע על הדופק של הקהל הישראלי.  
טעימות מהתפריט: נודלס סלמון: אטריות ביצים עם נתחי סלמון ברוטב סצ'ואן פיקנטי עם ירקות ירוקים, פטריות, ריחן וצ'ילי בתיבול שום, ג'ינג'ר ושמן שומשום, מדליוני פילה בקר בטריאקי עם פירה, פטריות, חציל בטמפורה וירקות מוקפצים בשום, ג'ינג'ר וריחן, סלמון מאודה עם ירקות ירוקים, סלט מלפפונים ואצות ואורז מאודה. 
אסיה מוניקה, הרקון 2, הוד השרון נווה נאמן. 053-9444164 (משלוחים: 053-8093482)



לולה וקובה
לולה וקובה היא מקום מפגש קולינרי לאנשי עסקים, בני משפחה וחברים טובים. המקום מציע אווירה מיוחדת, אוכל טעים ושירות נעים. בפעם הבאה שתבקרו במקום, אל תשכחו לבדוק את תפריט הקוקטיילים ואל תפספסו את תפריט הקינוחים המפתה. 
טעימות מהתפריט: סלט עגבניות, כרובית צלויה, שניצל וצ'יפס
לולה וקובה, מבוא קדם 5, הוד השרון. 053-9426802
לולה וקובה. צילום: ניב מוסמן



עשרים ושתיים 
על המקום: עשרים ושתיים היא מסעדת שף המגישה אוכל גורמה המבוסס על מטבחי צרפת ואיטליה. לצד מנות הפסטה האיכותיות, הסלטים העשירים, הפיצות המשובחות ומנות הדגים האהובות, תמצאו במקום גם מבחר ראשונות ועיקריות, לרבות מנות טבעוניות למהדרין. 
טעימות מהתפריט: אנטי פסטי המכיל מבחר ירקות צלויים בתנור עם מלח גס, פלפל שחור ובלסמי מצומצם, סטייק פרגית ברוטב ברביקיו, כבדי עוף מוקפצים עם בצל מקורמל ורוטב מתקתק על בסיס סויה עם שום קונפי בתוספת פירה. 
עשרים ושתיים, אסירי ציון 22, הוד השרון. 053-9385754

פסטה מיאה
על המקום: הסניף ההוד-שרוני של רשת המסעדות פסטה מיאה, פועל בבית פרטי עם רהיטי עץ, המשרים אווירה טוסקנית נעימה וחמימה. בנוסף לארוחה במסעדה, ניתן ליהנות מהמנות גם במשלוחים וגם לרכוש פסטה טרייה במשקל. 
טעימות מהתפריט: אליה אוליו מרה מונטי: פסטה בשמן זית, שרימפס, קלמרי, מולים, עגבניות, פטריות פורטבלו, שום, יין לבן ופטרוזיליה. ניוקי בשמנת ערמונים, לברק 
פסטה מיאה, דרך רמתיים 21, הוד השרון. 053-7933697
פסטה מיאה. צילום: ניב מוסמן



אגאדיר 
אגאדיר בהוד השרון מייצגת בגאווה את הרשת הנחשבת מחלוצות תחום ההמבורגרים בארץ. אגאדיר בהוד השרון היא מסעדה מעוצבת באופן עכשווי ומזמין, המתאימה גם לארוחת צהריים משפחתית וגם לערב מגניב עם חברים. בתפריט מגוון רחב של מנות בשר עסיסיות, טעימות ומשביעות, וההמבורגר הידוע זכה לאחרונה בתואר "אחד מעשרת ההמבורגרים הטובים ביותר". 
טעימות מהתפריט: קרפצ'יו בקר, לחם מהגריל ודברים טובים מעל, המבורגר אגאדיר 330 ג', קריספי צ'יקן בלחמניית בריוש עם עגבנייה ספייסי קולסלאו ואיולי קונפי שום. 
אגאדיר הוד השרון, דרך רמתיים 51, הוד השרון. טלפון 053-8094230, למשלוחים 
אגאדיר. צילום: ניב מוסמן



יאמטויה ביסטרו בר
על המקום: יאמטויה היא מסעדת שף המגישה אוכל יפני מסורתי לצד מבחר מנות פיוז'ן מודרניות. המסעדה הוקמה על ידי אימטני איה ז"ל, הנחשבת בעיני רבים כשגרירת המטבח היפני בישראל. התפריט הייחודי שיצרה נשמר בקנאות אך לצד המנות הקבועות, זוכים הסועדים ליהנות ממנות ספיישל עונתיות. 
טעימות מהתפריט: טאפן סאקנה וקינוקו: מחבת של פילה סלמון בגריל על מצע פטריות שיטקה ושמפיניון מוקפצות בחמאה ושום. סויקייסן הרוסמה איטמה מנה זוגית של אטריות תפוח אדמה, פטריות שיטקה, גזר, בצל ירוק, שרימפס, קלמרי וסקלופ מוקפצים ברוטב שום, סאקה, סויה, ג'ינג'ר וציר דגים על מצע אטריות פריכות. במקום מוצע תפריט סושי עשיר. 
יאמטויה ביסטרו בר, בני ברית 6, הוד השרון. 053-9442839



דלי אסיאתי
בדלי אסיאתי שבהוד השרון תוכלו לחטוף משהו קטן "על הדרך", להתענג על ארוחה אסיאתית כהלכתה, לקחת טייק אווי הביתה או למשרד וגם לרכוש מצרכים וחומרי גלם, כדי להתנסות בהכנה עצמית. בנוסף מציעים בדלי אסיאתי שירות משלוחים. התפריט של דלי אסיאתי כולל את כל הטוב שיש למטבח אסיה להציע, החל ממבחר לחמניות מאודות, דרך שלל מנות גיוזה ומרקים וכלה בתפריט סושי עשיר. 
טעימות מהתפריט: באנס: לחמניות סיניות מאודות עם דניס בטמפורה, מיונז, חסה ומלפפון כבוש. 
סלט נבטים אסייאתי ברוטב חמאת בוטנים וקוקוס, פילה תפוז, אספרגוס, שעועית ירוקה, שאלוט קריספי ושומשום. 
בקר סצ'ואן עם בצלי שאלוט, ברוקולי, פטריות, רצועות סינטה, בזיליקום תאילנדי, אגוזי קשיו קלויים וכוסברה מוגז על אורז לבן מאודה. 
וממבחר הסושי המצוין: טטאקי טונה רול וספייסי סלומון. 
דלי אסיאתי, הבנים 15, הוד השרון. 053-6130817 (משלוחים: 053-9380833)
דלי אסיאתי. צילום: ניב מוסמן

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
Top 10 - מסעדות המרקים המומלצות לשנת 2023
איפה אוכלים סביצ'ה או טרטר של קיץ?
בוקר חו"ל: איפה תאכלו ארוחות בטעמים של אירופה?
מה כדאי לכם לאכול באזור  הכנרת?