נגישות
נגישות

מורידים נימוס: מסעדות מומלצות בראשון לציון

לצד מסעדות מיתולוגיות, צצות בראשון לציון מסעדות חדשות שמסתמנות כהצלחה גדולה לכל האזור - קבלו טעימה ממסעדות מעניינות ומומלצות במיוחד בראשון לציון

מסעדות במרכז חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 31/07/2018, 12:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

האם אתם עוד זוכרים את הימים שבהם כדי לשבת במסעדה טובה היינו צריכים לצאת מהעיר? באמת? עדיין זוכרים? אז הגיע הזמן שתשכחו מהם ויפה שעה אחת קודם. ראשון לציון של 2018 מסתמנת כמעצמה קולינרית ולפי התחזיות, זוהי רק ההתחלה. בכתבה שלפניכם תמצאו את המסעדות המומלצות ביותר שפועלות כיום בראשון לציון.

המוסדות הקולינרים של תל אביב
מסעדות מומלצות באשדוד
המסעדות הכשרות הטובות בארץ

שגב אקספרס

את הרשימה האקסקלוסיבית שלנו בחרנו לפתוח עם שגב אקספרס, המהווה חלק מאימפריית המסעדות של השף המפורסם שגב משה. כל המנות בתפריט העשיר של שגב אקספרס, הותאמו לאורח החיים המודרני והמהיר, מה שאומר שהן מוגשות במהירות ומתומחרות בהגינות. בשגב אקספרס מגיש השף משה מבחר להיטים קולינריים שתמיד מרגש לפגוש בצלחת, כשבין היתר מדובר בסביצ'ה בורי יווני, פטה כבד עוף ושזיפים ועוף בתנור לבנים. 
אסור לפספס: המנות בשגב אקספרס נדיבות מאוד ולכן נפציר בכם שלא לשכוח להשאיר מקום בבטן לפחות לקינוח אחד מתפריט הקינוחים המלהיב המוגש במקום. הפייבוריט שלנו הוא המלבי המשובח של משה, המכוסה בקרם וניל וגרניטת תות.
שגב אקספרס, מזל אליעזר פינת לזרוב, ראשון לציון. 053-8095199

שגב אקספרס (צילום: באדיבות המקום)תשאירו מקום לקינוח. שגב אקספרס (צילום: באדיבות המקום)

סוהו

כבר קרוב לשני עשורים שמגישים בסוהו מגוון לא שגרתי של מאות מנות, המוצגות על מסכי אייפד אישיים המשמשים כתפריטים. האמת היא שיש בכך הרבה היגיון, כי תפריט נייר היה שוקל בסביבות החמישה ק"ג לו היה מודפס. התמחור של המנות בסוהו יותר מהוגן, המנות יותר מנדיבות והשירות המתוקתק מאפשר לסועדים ליהנות מארוחה משביעה מבלי לבזבז את זמנם היקר על המתנה. אלו הם רק חלק מהגורמים שהובילו לכך שמסעדת סוהו היא לא רק אחת המסעדות המצליחות בראשון לציון, אלא אחת מהמסעדות המצליחות ביותר בארץ.
אסור לפספס: ניגירי כבד אווז ופטריות כמהין ברוטב טריאקי וכל מילה נוספת מיותרת.
סוהו, משה בקר 15, ראשון לציון. 03-9658395

כדורי ניגירי של מסעדת סוהו (צילום: איציק בראל)מנות נדיבות ושירות מתוקתק. כדורי ניגירי של סוהו (צילום: איציק בראל)

איראזומי

מסעדת איראזומי היא הבייבי החדשה של המסעדן הוותיק איציק אדרי, שעומד בין היתר מאחורי ההצלחה של טמפל בר, רשת בלאק בורגר, טרנטינו ובר 55. באיראזומי, מציע אדרי תפריט אסייאתי המושפע בעיקר מהמטבח התאילנדי ותפריט סושי עשיר, שהורכב על ידי הסושי מאסטר מידן סיבוני. על שאר המנות המוגשות במקום החדש, חתומה השפית התאילנדית סוואלי אלדר (שנגרילה, אוריינטל פוד), שעלתה לישראל בעקבות האהבה ב-1980. אמנם מדובר במסעדה צעירה מאוד, אך רוב הסיכויים שהשילוש המנצח סיבוני-אלדר-אדרי, יוכיח את עצמו במשך הרבה מאוד שנים.
אסור לפספס: אם כבר מדברים על שילוש מנצח, נמליץ לכם ללכת על סלט פפאיה ירוקה (סום טאם) לראשונה, פילה בורי מוקפץ (פנאנג פלא) לעיקרית וטפיוקה בחלב קוקוס (טאב טיב קאוב) לקינוח.
איראזומי, המאה ועשרים 4, ראשון לציון. 053-9378571

איראזומי (צילום: באדיבות המקום)מתאילנד באהבה. איראזומי (צילום: באדיבות המקום)

פפה

פפה היא אחת ממסעדות החוף השוות ביותר בארץ וללא ספק אחת הפופולאריות ביותר בראשון לציון. בתפריט העשיר של פפה תמצאו מגוון רחב של מנות דגים ופירות ים, מספר מנות בשריות ומנות איטלקיות ומבחר ראשונות נהדרות. את התפריט המקורי של פפה יצר השף דניס חסין (פרנצ'סקה) ואילו בשנים האחרונות חובש את כובע השף בפפה, השף הצעיר והמבטיח, אליאור אברהם. לצד מנות האוכל הנדיבות והטעימות, מגישים במקום מבחר עשיר של בירות בוטיק מהחבית ובבקבוקים.
אסור לפספס: השילוב הנכון והטעים ביותר בפפה לדעתנו כולל פלאפל כרישה ותפוחי אדמה (ארבע יחידות פלאפל המוגשות על שמנת חרדל חמוצה, עלים ירוקים, שרי, שמיר ופלפל חריף) לראשונה, מרק בוייאבז לעיקרית ומלבי "בני סטייל" (מוגש עם גלידת פיסטוק ושקדים) לקינוח.
פפה, הטיילת 17, טיילת ראשון לציון. 053-9429686
להזמנת שולחן בפפה

פפה (צילום: באדיבות המקום)בין הים לאיטליה. פפה (צילום: באדיבות המקום)

הצדף

השף המוכשר דוד אביטל, הוא מאנשי המקצוע המאמינים בריצה למרחקים ארוכים: את מסעדת הצדף הוא פתח במערב ראשון לציון בשנת 2002 ולפני כן תפעל כשני עשורים את מסעדת שער 1 התל אביבית. הניסיון שצבר במהלך הקריירה הארוכה שלו, מורגש היטב במסעדת הצדף, שבה ניתן לקבל תמורה מלאה לכסף ולהתפנק עם מבחר עצום של סלטי פתיחה, מבחר מנות דגים ופירות ים ומגוון מנות בשריות נדיבות במיוחד.
אסור לפספס: לצד סלטי הפתיחה הזמינו סרדינים במילוי מסורתי מרוקאי. לאחר מכן נסו להבין כמה מקום נשאר לכם בקיבה ובהתאם החליטו אם ללכת על פילה רוסיני ברוטב יין מרסלה או על מנה קלילה יותר של לברק בגריל.
הצדף, ספיר יוסף 2, ראשון לציון. 053-9428332

הצדף (צילום: באדיבות המקום)הניסיון מורגש. הצדף (צילום: באדיבות המקום)

פרנצ'סקה

פרנצ'סקה היא מסעדה חוף איטלקית, המגישה מגוון עצום של מנות מבית מדרשו של השף דניס חסין. בין היתר מגיש חסין בפרנצ'סקה מבחר סלטים, פיצות מצוינות, פסטות תוצרת בית, מגוון מנות דגים ופירות ים, מספר מנות בשריות ומובן שגם לא מעט מנות ראשונות מרחבי ארץ המגף. בנוסף מגישים במקום ארוחות בוקר עשירות (לרבות ארוחות בוקר טבעוניות), תפריט שלם של מנות ללא גלוטן (הכולל למשל פיצה מבצק על בסיס קמח תירס) ועוד הרבה הפתעות קולינריות מענגות.
אסור לפספס: עם כל הכבוד לשאר המנות בתפריט, הואיל ומדובר במסעדת חוף, אנחנו תמיד נעדיף להזמין מנת דג או מנת פירות ים. הפייבוריטית שלנו היא מנת ים-יבשה העונה לשם שרימפס קרבונרה (שרימפס ונתחי אווז בקרם שמנת, פטריות, שרי, אפונת גינה ועירית. מומלץ להוסיף חלמון).
פרנצ'סקה, טיילת ראשון לציון. 053-9441354

פרנצ'סקה (צילום: באדיבות המקום)אל תפספסו את הפסטה הזאת. פרנצ'סקה (צילום: באדיבות המקום)

מיט בול

מסעדת מיט בול החלה את דרכה כמסעדת המבורגרים משפחתית קטנה, אי אז ב-2004. בעשור וחצי (כמעט) שחלפו מאז שנפתחה, הספיקה למצב את עצמה כאחת ממסעדות הבשרים הטובות ביותר בארץ, בין היתר בזכות מנות כמו אסאדו עגל וסטייק הסינטה האגדי המוגש במקום. מיט בול גם תשמח לספק לכם את כל הנתחים המובחרים המוגשים במקום ישירות מהקצבייה, כדי שבפעם הבאה שתעשו על האש, לא תפסיקו לקצור מחמאות ושבחים.
אסור לפספס: מיט בול קומבינציה היא מנה קרניבורית במשקל 350 גרם, הכוללת תערובת של כבש, בקר, שום קונפי, צ'ילי חריף וגבינת סנט מור, המוגשת על פירה קטיפתי וטעים.
מיט בול, דרך המכבים 8, ראשון לציון. 053-9443501

מיט בול (צילום: באדיבות המקום)קומבינציה מנצחת. מיטבול (צילום: באדיבות המקום)

פאו וואו

פאו וואו הוא בר-מסעדה שנפתח על ידי חבורה עליזה באמצע יוני 2014. בין היתר כוללת החבורה את שי ביטר (גוטה בר, קיבוץ על החוף), עדיאל שלינגר (מיזם בר-רחוב) ועוד מספר חברים, שהקימו את אחד המקומות המדליקים ביותר בעיר. בפאו וואו הם מגישים תפריט אקלקטי של מנות המוגשות בדוכני אוכל רחוב ברחבי העולם, המקבלות בפאו וואו פרשנות מקורית ומרעננת. לצד המנות האישיות, מציעים בפאו וואו שלושה דילים הכוללים שלוש, חמש ושבע מנות חלוקה.
אסור לפספס: פיש אנד צ'יפס של ניוקאסל היא מנה קלילה שמתאימה כמו כפפה ליד לערב של בירה עם החבר'ה.
פאו וואו, רוטשילד 62, ראשון לציון. 053-9366156

פאו וואו (צילום: באדיבות המקום)כיף עם החבר'ה. פאו וואו (צילום: באדיבות המקום)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
הצדף בראשון לציון
053-9428332

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא